środa, 20 sierpnia 2014

Update kolekcji - mangi + gadżety

W końcu udało mi się zmobilizować do zrobienia update kolekcji *dumna* Ostatnio nie chce mi się pisać jakichkolwiek notek... więc postanowiłam wziąć się za obfotografowanie tego co udało mi się uzbierać od czasu poprzedniego podsumowania. Dla przypomnienia część kolekcji na 21 grudnia 2013 wyglądała tak.:

 
Mangi: 66
Artbooki: 4
Character Book: 2
Doujinshi: 1

Jedyne co ubyło z tej kolekcji to nendoroid Rin. Był nieoryginalny i postanowiłam go sprzedać, robiąc tym samym miejsce na kolejne oryginalne figurki ^^

Stan kolekcji na 20.08.2014r.

 
Mangi: 86
Artbooki: 5
Character Book: 3
Postcard Book: 1
Doujinshi: 14

Do tego, jak widać, przybyło mi również sporo figurek oraz siedem płytek z muzyką. Zaczynam się zastanawiać, jak to dalej będzie z kolekcjonowaniem figurek skoro miejsce na nie bardzo mi się kurczy, a i miejsca na dodatkowy regał też brak XD

Od niedawna tak wygląda moja tablica korkowa - od grudnia gashaponów zbyt wiele nie przybyło~ Postanowiłam, że będę zbierać tylko ulubieńców i ewentualnie te gashapony, które najbardziej mi się podobają.

Reszta, która nie załapała się w czasie na zdjęcia xP - clearfile, breloki, przypinki itp.

Kubki ustawione od najwcześniej kupionego. Pierwszy oraz drugi mają grafikę z Bleach, trzeci z KHR a ostatni z Haikyuu!!

To zdjęcie, które powiela niektóre gadżety, ale nie potrafiłam tego nie wstawić. Moja kolekcja Midorinów, czyli dakimakura, ręczniczek, kosmetyczka, CD, one coiny oraz breloki. 

Na zdjęcie nie załapały się dwa wallscrolle (z serii Bleach oraz KHR) oraz dwa kalendarze (z serii Bleach 2013, oraz Prince of Tennis II 2014r. ). 

22 komentarze:

  1. Twoja kolekcja rozrasta się w zastraszającym tempie!
    W ogóle jejciu jak Ci tenisiści ślicznie na twojej półeczce wyglądają. <3
    I kubki! Kurcze, już od dłuższego czasu chodzi mi po głowie zakup jakiegoś. ^^
    A w ogóle to zrób kiedyś notkę z samymi doujinami, wraz z paroma fotkami z ich zawartością. ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, świetnie wyglądają, jakby półka była robiona akurat dla pięciu tenisistów XD
      Wiesz co, masz kogo mobilizować do takich notek - sama zrób taką notkę haha >D Poza tym Ty rozumiesz krzaczki i lepiej będzie taka notka wyglądać u Ciebie a nie u mnie. I w ogóle kiedy ja bym ją opublikowała, za pół roku? XD

      Usuń
    2. Nooooo super się prezentują. <3
      Ależ ja chcę zrobić, ale Ty masz tyle ciekawych i ładnych doujinów, więc też bym bardzo chciała taką notkę od Ciebie. <3 Nie musisz przecież pisać o fabule, czy czymś takim, wystarczą fotki i jakiś opisik jak takie doszki są wydawane itp. I nie myśl sobie, że ja po niespełna roku nauki rozumiem krzaki. Chciałabym, ale generalnie to prawda jest taka, że większość tekstów zgaduję~ coś w stylu, "w tej sytuacji Fujiko na pewno powiedziałaby coś takiego". xD

      Usuń
    3. No nie wiem... sama wiesz jak to u mnie z notkami wygląda XD jak na razie na publikację czeka jedna notka z małym artbookiem. Może wtedy się zabiorę za dj. Poczekam i zobaczę jak ta notka wygląda u Ciebie xP

      Usuń
    4. Kurde, ale ja jej jeszcze nie zaczęłam tworzyć, bo myślę nad ogólną koncepcją. xP To nie tak, że myślałam, że zrobisz ją przede mną i podsuniesz jakiś wzór. xP

      Usuń
    5. Ale ja nawet tak nie pomyślałam, sama chce zobaczyć jak te notki będą u Ciebie wyglądać haha XD

      Usuń
    6. Ale jakbym wiedziała, jak ma wyglądać to już bym ją zaczęła pisać. T.T haha

      Usuń
    7. W ogóle dopiero teraz zauważyłam, że Tezuka jest u Ciebie na środeczku. Jejciu on ma taką idealną pozę, by stać na środeczku. <3 Wiem, że pewnie ustawiłaś je po prostu według daty wydania, ale i tak doceniam Tezukę na środku! xD

      Usuń
    8. Tak, są wg daty wydania. Jakoś tak mi pasuje, nawet zbytnio się nie zastanawiałam XD Ryoma też ma dobrą pozę, żeby być na środku, ale jak już to ustawiłabym Yukimure na środku. Na razie i tak nie ma ochoty zmieniać ich ustawienia~

      Usuń
    9. Zostaw tak jak jest. ^^

      Usuń
  2. Twoja tablica korkowa taka poukładana! Na mojej jest oczywiście wszystko naprane i upchane jak tylko się da, haha XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "od niedawna tak wygląda moja tablica korkowa" - tak, na mojej też był chaos XD

      Usuń
  3. No wreszcie!
    Tenisiści wyglądają naprawdę nieziemsko! Doceń to, mówi to osoba, która ma defekt psychiczny, który uniemożliwia jej pojęcie manii figurek, dlatego naprawdę muszą wyglądać naprawdę naprawdę nieziemsko.
    Gadżetów tak wiele D:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Doceniam! Naprawdę doceniam Mysza :) ale nie wszyscy mają manie figurkową, to po prostu musi się podobać XD

      Usuń
    2. Ten malutki Gakupo jest superancki! :)

      Usuń
    3. Za drogie te figurki XD

      Usuń
  4. Jak dużo! Moja kolekcja się nie umywa nawet ;/ Ale jeszcze mam czas ;)
    Za każdy komentarz się odwdzięczam!
    http://otaku-okaeri.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Tyle dobra w jednym miejscu. Piękne te figurki, po prostu piękne. I do tego masz wiele uroczych breloczków *^* Widać też ładne kubki i kolekcje Midorinów. A wszystko to uzupełniają mangi i cała reszta pozostałych gadżetów. Świetna kolekcja :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz tego troszkę*^* Zwłaszcza poduch zazdroszczę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ile gadżetów... *.* Świetnie to wszystko wygląda. Aż mnie zazdrość zżera. :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak Ci się ładnie kolekcja rozrasta :) Zazdroszczę tych wszystkich gadgetów, chociaż pewnie nie miałabym ich gdzie trzymać XD

    OdpowiedzUsuń
  9. A na moich półkach same yaoice. Ani jednej mangi innego gatunku. W sumie to nawet zabawne ^^" Zazwyczaj czytam wszystko na internetach, ale nie moge oprzeć się pokucie kupienia własnego tomiku ulubionej mangi <3
    www.nikodemcio.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń