piątek, 15 sierpnia 2014

Stosik lipcowy + Clearfile KnB, K + breloki Tsukki, Midorima, Hanamiya + kubek Tsukishima Kei & Akiteru + figurka Fushimiego Saruhiko, Yaty Misaki, Yukimury Seiichi


Lekko się przeraziłam jak przy robieniu zdjęć do tego podsumowania, okazało się, że tego wszystkiego nazbierało się tak dużo. Myślałam, że niektóre z tych rzeczy przyjdą jeszcze w czerwcu i jakoś to wszystko będzie rozłożone, ale się pomyliłam. I chyba różnorodność całego stuffu z lipca sprawiła, że cała notka jest tak późno. Po prostu nie chciało mi się tego wszystkiego opisywać xP


Deadman Wonderland - Jinsei Kataoka (1)
Toradora - Yuyuko Takemiya & Zekkyo (1)
eIDLIVE, Katekyou Hitman REBORN!, Psycho-pass - Characters Visual Book Rebo to DLive

Deadman Wonderland zainteresował mnie od razu po tym jak Waneko ogłosiło, że wyda tę serię. Krótko przez otrzymaniem tomiku zabrałam się za anime i chyba to był błąd. Manga zdecydowanie jest lepsza od anime. Główny bohater nie jest tak irytujący, a całość wciągnęła mnie do tego stopnia, że mimo iż znam co będzie dalej, czekam na kolejny tomik. Toradore zakupiłam tak na spróbowanie, ale odkąd mam ją na swojej półce, nadal jej nie przeczytałam~ Rebo to DLive to zbiór artów z 3 serii. Dwie z nich znam, czyli KHR oraz Psycho-Pass. Trzeciej nie miałam okazji jeszcze poznać... Podobną pozycję do tej kupiłam jakoś w listopadzie zeszłego roku. Jak tylko zauważyłam, że wychodzi coś podobnego i do tego z artami z Psycho-Pass to zdecydowałam się to nabyć. 


Clearfile - Midorima Shintarou, Hanamiya Makoto, K
Breloki - Hanamiya Makoto, Midorima Shintarou, Tsukishima Kei
Kubek - Tsukishima Akiteru & Tsukishima Kei

Trzy clearfile - jeden oryginalny z K, oraz dwa z Kuroko no Basket, lecz nie jestem do końca pewna czy są oryginalnymi gadżetami z tej serii. Kubek zrobiony na zamówienie. Kiedy zobaczyłam podobny kubek na tumblr to od razu zapragnęłam mieć identyczny. Niestety nie mogłam znaleźć tej samej grafiki i kubka z czarnym uszkiem i krawędziami, więc pozostało mi to co znalazłam. Mimo wszystko bardzo mi się podoba. Grafika jest z mangi Haikyuu i przedstawia braci Tsukishima - Akiteru oraz Kei. Od samego początku Tsukishima Kei jest moim ulubieńcem z tej serii. Na pierwszym zdj, w prawym górnym rogu, można jeszcze zobaczyć z nim dwa breloki.


Toy's Works Collection 2.5 Deluxe K - Fushimi Saruhiko, Yata Misaki

Fushimi oraz Yata są z grupowego zamówienia i jest to moja ulubiona dwójka z K. Są to małe składane figurki - większe od one coinów, ale mniejsze od nendoroidów. Jak z Fushimim nie miałam, żadnych problemów przy złożeniu, tak przy Misakim nie mogłam sobie poradzić. Nawet teraz nie wiem jak go ułożyć, żeby dobrze wyglądał. Jego słuchawki są zdejmowane i bardzo miękkie, co powoduje, że strach je w ogóle tykać, aby czasem się nie przepołowiły. Do tego nie podoba mi się jak zostały zrobione kółka od deskorolki. Mam wrażenie jakby miały za chwilę odpaść~ Oprócz tej dwójki w całym secie byli jeszcze Yashiro, Kuroh, Mikoto oraz Totsuka.


Seiichi Yukimura - Shin Tennis no Ouji-sama
Kotobukiya

No i ostatni tenisista już u mnie - Yukimura Seiichi, kapitan Rikkai Dai. Tak jak Shiraishi posiada dwie piłeczki tenisowe, oraz standardowo rakietkę i dodatkową minkę. Jako jedyny z całej piątki tenisistów ma zdejmowaną bluzę. Mimo iż, Atobe Keigo to jeden z moich ulubieńców, to przyznaję, że najbardziej czekałam aż dostanę w łapki Yukimure. 

29 komentarzy:

  1. No nareszcieeeeeeee~! Myślałam, że się tego podsumowanka nie doczekam. haha
    Faktycznie sporo Ci się tego nazbierała, w dodatku bardzo różnorodnych rzeczy. xD
    A w ogóle to chciałam zapytać jak się sprawują clerfile? Praktyczne to to? Bo często mają śliczne grafiki i wpadają mi w oku, ale nie wiem, czy na coś mi się przydadzą, więc nie kupuję. T.T
    Fushimi i Misaaaki. <333 Ogólnie też strasznie lubię tę dwójkę. ^^
    No i nasz kochany Yuki-chan, szkoda że już więcej tenisistów nie będzie. Fujikooooo~! T.T

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też sądziłam, że tego podsumoania nie będzie, ale połowa notki była już napisana i czekała tylko na dokończenie, więc się w końcu za nią zabrałam ^^
      Clearfile... hmm... trzymam je na wierzchu i jak tylko mam jakieś ważne dokumenty to od razu to w nie wkładam. Chociaż sądzę, że 3 to zdecydowanie za dużo~ Dokumenty nie gniotą się tak jak w koszulkach. I jak dla osoby pracującej w papierkach to ma to zastosowanie XD
      Ja chce Sanade >.< haha, ogólnie nie mam miejsca na kolejnych, więc może dobrze, że to już koniec wydawania tenisistów~

      Usuń
    2. Na przyszłe podsumowanie będę Cię bardziej pilnować, najlepiej już zacznij pisać. xD Ja w sumie chciałam, ale co chcę zrobić zdjęcia to mam obrzydliwe światło w pokoju i wychodzą tragicznie. >.<
      O, czyli rozumiem, że format A4 spokojnie do nich wchodzi? xD Bo ja z moim niewymiarowym z Clampa nie wiem, co zrobić, więc trzymam go w artbooku. hah
      Eee tam, jakby go wydali to i miejsce by się znalazło. T.T Ogólnie wkurza mnie to, że ostatnio tylko kapitanowie + Echizen się liczą, ale może już niedługo (tak za dwa lata xP) Fuji w końcu rozegra jakiś mecz! Wybrali go do reprezentacji Japonii, nie wiem kurde za co, jak on przez cały ten "obóz" nic nie pokazał no ale...

      Usuń
    3. haha, ok XD sierpniowe podsumowanie będzie krótkie więc myślę, że da się je naskrobać na czas xP
      Tak, format A4 spokojnie wchodzi. Na zdj nawet możesz to zobaczyć, akurat w clearfile Midorimy jest kartka A4.
      Oooj Tabi, Ty mi tu spoilerami nie zarzucaj, haha. Nie czytam mangi ani nic nie śledzę więc nie wiem co tam się dzieje. Jak na razie jestem podekscytowana powoli nadchodzącym OVA XD

      Usuń
    4. Trzymam Cię za słowo! xD
      Ach! No faktycznie, ślepa jestem to nie zauważyłam. ^^
      Eee tam, ja też nie wiem co się tam dzieje (bo w sumie problem polega na tym, że nic ciekawego się nie dzieje), nie czytam mangi na bieżąco, tylko też sobie spoilerami zapodaje. xD
      Ja w sumie bardziej niż na samego Shina to cieszę się na Houkago no Oujisama. <333

      Usuń
    5. Nie nie, lepiej nie trzymaj za słowo XD
      Ja chciałam zacząć kiedyś mange, ale jakoś tak nie mam zapału do czytania kiedy mam za sobą anime xP
      oooo, o tym nie wiedziałam~ jak mogłam tego nie ogarnąć >.< ja tam się ciesze i na to i ta OVA. Czym więcej tym lepiej ^^

      Usuń
    6. No ja właśnie też, poogarniałam tylko niektóre mecze, bo są w niektórych przypadkach olbrzymie różnice w porównaniu do anime i pod tym względem manga jest na pewno lepiej rozegrana, bo mimo, że skupia się na Echizenie to nie jest tylko "EchizenEchizenEchizen". Anime jak zawsze ma kompleks głównego bohatera. hah ^^ Ale ogólnie kocham i jedno i drugie, kocham PoT po prostu. <33
      Houkago jest cudowne, uwielbiam mangę i mam nadzieję, że gagi tak samo dobrze będą się prezentować w formie animowanej z seiyuu. <333

      Usuń
    7. Serio? Kurczę teraz to mnie zaciekawiłaś~ Mam wielką ochotę na przypomnienie sobie anime, więc może zamiast tego zacznę mangę, hmm... strasznie się ostatnio nakręciłam znowu na Sanade i w ogóle na PoT, że aż mnie nosi, wszystko chce kupić, wszystko oglądnąć. Nie wiem przez co to O.o
      Houkago też nie ogarnęłam jeszcze. Nie wiedziałam, że coś takiego w ogóle jest xP

      Usuń
  2. ładnie to wszystko wygląda <3 <3 I figurki *^* ostatnio coraz bardziej mam chrapkę na jakąś, ale jak przychodzi co do czego to cała kasa idzie na mangi... Może po urodzinach trochę więcej mi się dostanie kaski więc, kto wie... yo ho ho ho ho! :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uprzedzam Cie, że jak już raz kupisz figurkę, tak już nie ma ratunku haha XD

      Usuń
    2. To samo słyszałam o mangach... Cóż, prorocze słowa. xD Za niedługo to półkę będę musiałam dostawić, albo wywalić jakieś rzeczy z pokoju. ;_; Dla mangusi wszystko!! X^X

      Usuń
    3. To tak samo jest jak zacznie się kolekcjonować figurki xP eh znam to, mi samej zaczyna się robić ciasno na półkach T.T

      Usuń
  3. Kiedyś zastanawiałam się nad Toradorą, ale ostatecznie uznałam, że znajomość anime na razie mi wystarczy. Całkiem ładny ten kubek, no i figurki śliczne. :3
    A tym tenisistą, to przypomniałaś mi jak dawno nie oglądałam Prince of Tennis. Chyba czas to nadrobić, w końcu przede mną wciąż jeszcze sporo odcinków. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak ja się cieszę, że mnie nie ciągnie do figurek.. Za to przepuszczam mnóstwo kasy na jeszcze gorsze rzeczy - japoński ubranka. Boże, czemu to musi tyle kosztować?! ;_;

    OdpowiedzUsuń
  5. Kubek jest świetny! I w ogóle wszystkie gadżety są ekstra. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. I znowu u Ciebie dużo fajnych rzeczy ;) Również uważam, że anime "Deadmana" wypada dużo gorzej niż manga, a sporo osób wyrobiło sobie zdanie od tym tytule właśnie na podstawie wersji animowanej. Najbardziej z Twojego stosika zainteresował mnie ten "Characters Visual Book Rebo to DLive", jak się prezentuje w środku? Bardziej jak artbook z kolorowymi artami, czy więcej szkiców i informacji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po anime sama miałam obawy co do mangi DM, ale na szczęście tylko na obawach się skończyło. Jak na razie będę kupować :D
      Nieco większa połowa to arty z kolorowymi stronami. W drugiej połowie otrzymujemy szkice postaci i troszkę informacji~

      Usuń
  7. Ja sobie odpuściłam podsumowania podczas przerwy w blogowaniu i teraz bym musiała ponad dwadzieścia tomów obfotografować, a to nie na moje nerwy.
    O, Deadman Wonderland, nie podejrzewałabym. Sama kupiłam w chwili słabości ;__;
    Tak się zastanawiam, gdzie Ty upychasz te wszystkie gadżety? Ile można mieć kubków, gdzie postawić te figurki, gdzie zmieścić dakimakurę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty wracasz z przerwy a ja na nią chyba ide XD Mi się DM bardzo podoba- manga dla mnie ^^
      Kubki mam 4, breloki wiszą na tablicy, figurki na razie mieszczą się na 2 półkach a dakimakura zajmuje mi pół łóżka XD Mam w planie update kolekcji to będzie można ogarnąć ten chaos XD

      Usuń
    2. Walnełam się w obliczenaich, 46 nowych mang do zapodania. W życiu nie napiszę tego podsumowania.
      Jesteś mistrzem załadunku. Nie ma co do tego żadnych wątpliwości.

      Usuń
    3. Zrób mega posumowanie XD z chęcią obadam jakie masz nowe mangi ^^

      Usuń
    4. Ja już się pogubiłam, nie, 30 mam jednak nowych. Nie zrobię podsumowania, nie ma bata. Będę pisać mądre notki.

      Usuń
  8. Przyszlam rozwiac Twoje watpliwosci co do clearfileow: http://www.kurobas.com/goods/2014/04/entry_994/ XD
    ...
    Saruuuuuuuuuuuuuuuuu *-* *maca ekran*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo dzieki :D przeszukałam mfc ale nie znalazłam. Wiem, że tam nie ma wszystkiego, ale po tym jakoś nie szukałam nigdzie indziej XD
      Mii-saa-kiii XD

      Usuń
  9. Jak zawsze dość dużo tego xD Fushimi i Yata wyglądają uroczo. Szkoda tylko, że te słuchawki i koła takie delikatne. Tenisista też bardzo dobrze się prezentuje. Nic tylko pozazdrościć! C:

    OdpowiedzUsuń
  10. Brat Tsukiego! Jakoś za Tsukim nie szaleję, ale mam dziwne przeczucie, ze jego brat mi się spodoba odkąd o nim przeczytałam xD

    OdpowiedzUsuń
  11. też mam w planach pochwalić się swoją mangową i książkową kolekcją :)

    OdpowiedzUsuń