niedziela, 6 lipca 2014

Stosik czerwcowy + Nendoroid Levi + ręczniczek Midorimy



Moje podsumowanie czerwca jest później niż kiedykolwiek. Moja sesja w tym roku jest strasznie rozciągnięta i kiedy przyszedł początek lipca, dzielnie walczyłam z nawałem egzaminów. Jak tylko się ze wszystkim uporam, zamierzam wykazać się większą aktywnością na blogu~ 
Poza tym sądziłam, że podsumowanie czerwca będzie bardziej okazałe, ale część zamówionych rzeczy przyszła dopiero kilka dni temu.



Bleach - Tite Kubo (34)
Seven Days - Venio Tachibana & Rihito Takarai (1)
DOGS: Bullets & Carnage - Shirow Miwa (7)
Atak Tytanów - Hajime Isayama (1)

W Bleach 34 możemy podziwiać kontynuację walk w Hueco Mundo. Do pojedynków z Arrancarami dołączają niektórzy kapitanowie z 13 Oddziałów Obronnych. 
Seven Days 1 zamówiłam od razu w pakiecie z 2 częścią, zaraz po ogłoszeniu tej nowości przez Kotori. Czytając o kiepskim druku mang tego wydawnictwa, bałam się jak ta pozycja będzie wyglądać. Kiedy przeczytałam na stronie Kotori, że manga będzie drukowana w drukarni gdzie swoje magi drukuje Waneko, lekko odetchnęłam. Nie mogę zarzuć zbyt wiele złego Seven Days - druk jest świetny, a samą historię Seryou i Shino bardzo lubię. Nie miałabym nic przeciwko gdyby wydano więcej pozycji Takarai Rihito. 
DOGS  nadal nie zachwyca tak jak to było w pierwszych tomikach. Niemniej bardzo podoba mi się obwoluta, gdyż oprócz Badou lubię też Magato. Uwielbiam tę grafikę tak jak i odcienie fioletu w jakich została przedstawiona cała okładka. Manga praktycznie nie ma teł, co za tym idzie strony strasznie przebijają druk z kolejnych stron. 
Ataku Tytanów kupiłam tylko na sprawdzenie, aby zobaczyć jak bardzo JPF postarało się, wydając tę pozycję. Powiększony format bardzo przypadł mi do gustu, mangę można swobodnie i mocno otwierać. Poza tym zaskoczeniem był dla mnie spis treści na skrzydełku obwoluty. Moim zdaniem powinna zostać wygospodarowana na to dodatkowa oddzielna kartka... Jednakże z każda kolejną przeczytaną stroną coraz bardziej nabierałam ochoty na zamówienie kolejnego tomiku. I tak się stało. Namówiłam znajomą, żeby kupiła serię jaką sama planowałam kolekcjonować, a ja z kolei złożyłam preorder na Atak Tytanów 2. 


Nendoroid Levi
Seria: Attack on Titan
Good Smile Company

Planowałam na podsumowanie zrobić Leviemu kilka zdjęć w różnych pozach, tak jak to zrobiłam z Erenem. Kiedy go dostałam, męczyłam się z usadowieniem bolca w dziurce na plecach, gdyż była ona zdecydowanie za mała. Kiedy już myślałam, że to jedyny problem, przyszło mi się zmierzyć ze złożeniem go według jakiejś konkretnej pozy. Niestety niektóre części tego nendoroida zbyt ciężko się mocuje lub części zbyt łatwo odpadają przy nawet najmniejszym szturchnięciu. Wyszło na to, że boję się go tykać, żeby czasem coś mu nie odpadło już na stałe T.T


Ręczniczek - Midorima Shintaro

Razem z przyjaciółką zdecydowaliśmy się na zamówienie ręczniczków z własnymi grafikami. Zamówienie dokonane dzięki Riw :) Wymiary ręczniczka to: 30x76 cm.

22 komentarze:

  1. O 34 Bleach, muszę pamiętać, żeby go dodać do koszyka przy następnym zamówieniu. >.<
    Już się nie mogę doczekać 2 tomy Seven Days, tak bardzo się cieszę, że ta manga zagościła na mojej półce w dodatku w naszym ojczystym języku. xD No i Atak Tytanów, szkoda tylko że obwoluta ma przesunięty grzbiet. T.T
    W ogóle podsumowaniu każda manga ma inny format. haha xD
    Levi jaki słodziak. <3 Szkoda, że części takie niedopasowane, bo to wszak podstawa mobilnych figurek. Ja musiałam trochę spiłować bolec w rączce Kuroh bo się nie mieścił, znaczy może i udało by mi się go wepchnąć po wielu drastycznych próbach, ale po co się męczyć jak można to było zrobić szybciej. xD
    I ręczniczeeek. <3 Super jest, ja już się nie mogę doczekać naszych a tu na razie ani widy ani słychu po invoice. >.<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiedziałam jak ustawić mangi do zdjęcia przez te różne formaty XD Taki mały Bleach, takie duże Tytany~
      Tego bolca od nendosa nie da razy spiłować i z dziurką na plecach też nie dałoby rady coś zrobić, więc musiałam wciskać na siłę T.T U Fushimiego raczka bez problemu się usadowiła :)
      Ja tez nie mogę się doczekać <3 AmiAmi ma ostatnio długi ogon XD

      Usuń
    2. haha Nie dziwię się, też mam czasami z tym problem. xD
      Ja już coś u któregoś z moich nendosów poprawiałam, tylko co to było... *myśli*
      Szczerze mówiąc ciężko przewidzieć kiedy go wydadzą. Jeżeli koniec miesiąc to dla nich po 23, to początek będzie gdzieś do 10 a środek cała reszta. xD

      Usuń
    3. Lepiej żebym nic w swoich nendosach nie poprawiała... Nie mam cierpliwości do takich rzeczy XD
      Mają go wydać jak najszybciej XD Nie no, niedługo AmiAmi powinno się odezwać~

      Usuń
    4. Ja zakładam, że to niepopularny item i wyślą nam invoice dopiero w dniu premiery. xD

      Usuń
  2. też mam Seven Days :) i jestem bardzo zadowolona i niedługo również kolejny tom Bleach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda tylko, że na Bleach 35 poczekamy sobie jeszcze 2 miesiące XD Znaczy od czerwca to są 3 T.T

      Usuń
  3. Reczniczek jest super :D

    Czyli w Dogsach rzeczywiscie tak spada poziom i sie nie podnosi? Ciekawe jak to bedzie dalej xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Według mnie DOGS 7 jest lepsze od 6, ale to nadal nie ten poziom co na początku T.T

      Usuń
  4. Szkoda, że DOGS nie powróciło do dawnej świetności, jednak nadal nie tracę nadziei. Za jakiś czas siódmy tomik trafi na moją półkę. No i oczywiście nie mogę się doczekać, aż będę miała obie części Seven Days. ;3 A za Atak Tytanów nie planuję się zabierać, już i tak mam sporo innych planów. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez mam nadzieję, szkoda byłoby gdyby DOGSy stanęły na tym poziome na którym aktualnie się znajdują T.T Dla Tytanów zrezygnowałam z jednej nowości, więc może lepiej tej mangi nie tykaj 8D

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Słodka ta figurka Leviego, a takim ręcznikiem to chyba szkoda się wycierać :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda! :D I jak na razie go nie używam, dumnie wisi na moim oparciu od fotela XD

      Usuń
  7. Atak Tytanów i Seven Days *^* Muszę się w końcu w te mangi zaopatrzyć xD
    Do tego dodam, że Levi prezentuje się świetnie C:

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten Levi, omg <3 Też mam w planach jego zakup, jak i 532347 innych rzeczy...

    OdpowiedzUsuń
  9. Nendoroid chomika, znaczy się, Leviego jest zawsze na propsie. Fajnie ten ręczniczek się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  10. Atak Tytanów muszę wreszcie przeczytać ;)

    zapraszam
    http://to-live-means-to-die-slowly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak zwykle całkiem pokaźna kolekcja. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. o nie! potrzebuję takiego ręczniczka z Kise <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Atak tytanów POLECAM <3 Świetna kreska <3
    Za każdy komentarz się odwdzięczam!
    http://otaku-okaeri.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń