wtorek, 6 maja 2014

Stosik kwietniowy + strapy Rina + One Coin Yukimury i Midorimy + Nendoroid Eren Yaeger


Z miesiąca na miesiąc coraz gorzej idzie mi pisanie notek. Nawet tej jednej podsumowującej nie potrafię napisać na czas... Zaczynam więc na poważnie myśleć o tym aby w końcu dać sobie spokój ze swoimi wpisami...
Jeżeli chodzi o nabytki kwietniowe to było ich dość sporo i były one bardzo różnorodne.

 

Mangi:
DOGS: Bullets and Carnage - Shirow Miwa (6)
Bleach - Tite Kubo (33)

Doujinshi:
幼なじみに好きな人ができたみたいです - Kopikumakan
DoubleBooking - Tasogaresenpu/porry
knows.Tasogaresenpu/porry
Boku No Te Ga Yasashii to Naku Nara - NITRO-koutetsu
Aruiwa, Soresaemo Real na HibiNITRO-koutetsu
InitiativeNITRO-koutetsu

Tomik 6 DOGSów czytało mi się troszkę lepiej niż poprzedni~ Większość 6 tomiku przedstawia historię Hainego, a kilka ostatnich kartek dało mi nadzieję na o wiele lepszy kolejny tomik DOGSów. W całej mandze jest sporo czerni oraz dużo kadrów bez teł, więc coraz bardziej zwracam uwagę na przebijające strony i coraz mocniej mnie to drażni... W Bleach podziwiamy za to dwie walki: Nnoitra vs Ichigo i Nel oraz Szayelaporro vs Renji i Ishida. Dowiadujemy się również jakie relacje łączyły kiedyś Nel oraz Nnoitre i to jakim sposobem Nel stała się dzieckiem. Na kilku ostatnich stronach otrzymujemy projekty postaci do fillerów w anime, a dokładnie do historii o Shuusuke Amagaim.
Pierwszy dj -幼なじみに好きな人ができたみたいです- prawdopodobnie nie posiada alternatywnej nazwy, więc zostało mi umieścić tytuł w oryginale. Jest to zbiór czterech doujinów. Byłam mile zaskoczona kiedy go otworzyłam i na wstępie powitała mnie kolorowa strona, przedstawiająca cztery dobrze znane mi okładki dj, które chciałam kiedyś dorwać. Całość pięknie się prezentuje, szczególnie do gustu przypadła mi kreska autorki. DoubleBooking oraz knows. od tego samego autora, skupiają się na nieco gorętszych scenach z Yukimurą oraz Sanadą, a dodatkowo w DoubleBooking nawet krótki wątek Kirihary z Yanagim.
Kolejne trzy doujinshi są od NITRO-koutetsu. Yoneda na chwile obecną jest moją ulubioną autorką, więc nie potrafiłam oprzeć się pokusie zamówienia tych pozycji w oryginale. Boku No Te Ga Yasashii to Naku Nara ma bardzo gładką i milusią okładkę, lecz każde przejechanie po niej czymś ostrzejszym pozostawia ryski. Aruiwa, Soresaemo Real na Hibi z kolei do okładki ma podklejoną pod spodem szorstką kartkę papieru. Dwie strony zostały sklejone na samych końcach, więc przy otwieraniu doujina okładka zaczyna falować, zostawiając niezbyt ciekawe odczucie. Za to pozytywnie zaskoczyła mnie okładka Initiative. Z przodu oraz z tyłu przez gładką okładkę przebiegają szorstkie pasy. Wszystkie trzy dj opisują relacje Hibariego i Yamamoto z serii Katekyo Hitman Reborn!.


 

Rubber Strap Ending ver. - Rin Matsuoka
Rubber Strap Uniform ver. - Rin Matsuoka
One Coin - Midorima Shintaro
One Coin - Yukimura Seiichi

Już od jakiegoś czasu miałam chętkę na jakiegoś strapa Rina, więc gdy nadarzyła się okazja to nie zastanawiałam się zbyt wiele tylko brałam. Do tego dobrane zostały dwa One Coiny - Midorina z którego zrezygnowałam na rzecz Sanady w poprzednim zamówieniu, oraz Yukimury, który został wtedy przeze mnie zapomniany~ Yukimura ma ciężką głowę i lekkie nóżki i przez to niekontrolowanie jeździ mi po całej podstawce. Ponadto jednym niedociągnięciem, który rzuca się od razu w oczy to są nierówne frotki na nadgarstkach. Za to Midorima dla mnie jak zawsze perfekcyjny ^^

   

Nendoroid Eren Yaeger
Seria: Attack on Titan
Good Smile Company

Eren posiada 3 różne minki oraz dodatkowe ciałko z akcesoriami specjalnie zrobionymi pod pewną scenę z anime. Jedyne do czego można się doczepić to rączki, które mają utrzymywać miecze. Brak jakiegokolwiek zaczepu powoduje iż dodatki bardzo łatwo wypadają. 

31 komentarzy:

  1. Tyle gadzetow <333 One coiny z Kuroko sa naprawde sliczne, jakbym byla bogatsza to tez bym sie skusila xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale one nie są wcale takie drogie xP

      Usuń
    2. Ale trzeba miec jakiekolwiek zrodlo pieniedzy :''''D Praco gdzie jestes?

      Usuń
  2. Nie porzucaj pisaniaaa~ Ktos przeciez musi za mnie nadrabiac, ej 8D
    Gratuluje nowych nabytkow!! (czesc z nich wyglada dziwnie znajomo, ciocia riw pozdrawia~ o/)
    Frotki na nadgarstkach mozesz sobie podmalowac o ile sie nie boisz, ze nie trafisz i go popaprasz, lol.
    Serdelek jest taki piekny ;__; Mam nadzieje, ze nie zrobia Jeana, bo bede miala problem....... w ogole... jezeli Eren i Levi sa tacy super cute, to co bedzie z Arminem? On to w ogole bedzie zakurwial sparklem (przepraszam za wyrazenie ^^;;)
    Chce juz nasze majowe paczkiiiiiiiiiiiiii~ Makotomakotomakoto*nadaje jak katarynka*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lepiej jak nic nie domaluje... Jeszcze wyjdzie gorzej niż jest i wtedy będę narzekać XDD
      Mi sie dziwnie wydaje, że na Arminie skończą wydawanie nendosów~ a jak nie, to faktycznie będziesz miała problem :D Armin będzie mega słodziakiem, ale niestety z niego chyba zrezygnuję... Za mało miejsca mam >.< Do tego zgarnęłam Aobe... Wystarczy mi nendosów *wmawia sobie*
      Moja Menda <3

      Usuń
  3. Już ja Cię przypilnuję, żebyś pisała te podsumowanka. xP
    Ale Ci fajnie ja mam emm... bodajże tylko 2 dj z kolorowymi stronami. *chlipchlip* W ogóle śliczną kreskę ma ta autorka od SanadaxYuki. <3
    I jeeeejciu, jakie cudowne zdjęcia Erena, w ogóle on sam jest przesłodki, już się nie mogę doczekać, kiedy wypuszczą Arminka. ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby nie Ty to pewnie notki nie byłoby już w poprzednim miesiącu~ więc i tak już jakąś motywację od Ciebie otrzymuję XD
      Posiadam taki mały zbiorek, a mam już 3 dj z kolorowymi stronami. Chociaz w tych dwóch pierwszych z naszego zamówienia kolorowe strony są powieleniem okładek :P
      Mogli by pokazac w końcu jego prototyp :)

      Usuń
    2. Ale ja nawet takich z kolorowymi stronami w postaci okładek nie mam. *chlipchlip* Nawet mój kochany team Rakuen no Kioku mnie zawiódł. W ogóle jak zobaczyłam od nich doszki z Kageyamą i Sugą to się zakochałam, w sumie to od początku Suga, że tak to określę "wpadł mi w oko" ale nie spodziewałam się, że będą go pairingować z Kageyamą. O.O *musiała się komuś wygadać o swoim nowym otp z Haikyuu*

      Usuń
    3. Czyli moje kalkulacje co do Twojego ulubieńca z Haikyuu były trafne XD Stawiałam na Suge lub Kenme. Suga do tego ma ładny głosik ^^ i prędzej bym go widziała z Sawamurą. Sugawara x Kageyama to dziwny pairing, ale może wyjść ciekawie :)

      Usuń
    4. No Kenma to mój ulubieniec jeszcze przed serią,a przynajmniej do czasu aż nie ogłoszono, że będzie mieć głosu od Kajiego Yukiego, chociaż w sumie tak przypuszczałam, że ten pan mu się trafi. xD A Suga to taka naturalna kolej rzeczy. hehe ^^ Jak Ty mnie już dobrze znasz, chociaż mój gust do postaci jest dosyć oczywisty, nie? xD Ale o dziwo strasznie przypadł mi też do gustu wiecznie naburmuszony Kageyama. ^^
      Weź, ja też byłam pewna, że jak Suga to z kapitanem, bo to takie no... oczywiste! A tu moje ulubione autorki wywinęły mi taki numer, a w dodatku spodobało mi się to, uchhh! >.<
      A jak tam Twoje wrażenia po Haikyuu? Moim zdaniem anime wyciska ze sportówek wszystko co najlepsze, jak 2 sezon Kuroko mnie już trochę męczył, tak teraz odzyskałam wiarę w to studio.

      Usuń
    5. Kaji Yuki jest teraz wciskany do każdego anime jakie się da >.< Zobaczymy czy przypasuje do Kenmy :) Nie jest ciężko trafić w Twoich ulubieńców. Jak oglądam niekiedy anime to mimowolnie łapię się na tym, że oceniam czy dany bohater mógłby być Twoim ulubieńcem XDD Ja z kolei myślałam, że ten wieczny naburmuszony Kageyama będzie moim ulubieńcem, ale jednak nie... Chociaż nic do niego nie mam, nawet mu pasuje taki charakterek ^^ I jak na razie widzę tylko Kageyama x Hinata :P
      Moje wrażenie... Uwielbiam! Jak na razie jest świetnie i oby tak dalej. Takie fajne charakterki, takie fajne śmieszne scenki :) KnB 2 faktycznie było gorsze od pierwszego sezonu, ale dla mnie i tak było super~ Chociaż teraz chyba i tak wolę Haikyuu od KnB 2.

      Usuń
    6. Ja go znielubiłam już od chwili jego debiutu i wszystkim od początku powtarzałam, że jest irytujący i zawładnie światem to mi nie wierzyli a teraz sami na niego narzekają. xP haha Pewnie czasami łatwiej jest ci określić moich ulubieńców niż swoich, co? xD Ja też do czasu zobaczenia tych dj nawet nie pomyślałabym o takiej parze i również istniało dla mnie tylko Kageyama x Hinata, ale cóż.. xD
      Ogólnie Haikyuu ma tyle wspaniałych scen, że to aż zbyt piękne, żeby było prawdziwe, no i mój ulubiony typ bohaterów, czyli ludzie, którzy od początku są dobrzy, szczególnie Kageyama się w te granice wpisuje, Hinata może trochę mniej, ale od początku kochał siatkówkę i wyraźnie było mówione, że ma talent, zwinność i w ogóle, więc jestem jak najbardziej na tak. W KnB zaczęło mnie wkurzać Seirin a szczególnie Kagami, jakoś tak no nie wiem.. jak w pierwszej serii im kibicowałam tak teraz, po pokonaniu Aomine jakoś ich znielubiłam, nie lubię takich rewolucji, znaczy wiem, to była oczywista oczywistość, że muszą wygrać, ale nie podszedł mi cały ten mecz. No i Haikyuu mnie kupiło, wszystkim, Spyair jak zwykle zrobiło cudowny opening, są ładni seiyuu, oprawa powala no i fabuła i ten humor. Bardzo mi się podoba. <3 Aż chce się kupować stuff z tymi słodziakami. ^^

      Usuń
    7. Mi pasował jako Eren, ale jak już SnK sie skończyło i zaczął być wciskany do każdego niemal anime to zaczął mnie irytować XD Czasami łatwiej... Bo Twoich ulubieńców można od razu wyłapać, a u mnie juz jest gorzej >.< Chociaż w Haikyuu tak jak w KnB od samego początku zdzieliło mnie przez głowę ulubieńcem i chyba nikt ich już nie wygryzie~ Chociaz zobaczymy jak to dalej bedzie, bo jeszcze czekam na Kuroo :D
      Mecz Seirin z Too strasznie się dłuzył i zaczęłam marudzic, że w końcu mógłby się skończyć. Do tego był zbyt nawciskany tymi wspaniałościami... ale i tak bardzo lubię KnB :D
      Tak, OP jest świetny. Dość często go ostatnio słucham, ale nadal nie mogę znaleźć pełnej wersji. 1,5 min to dla mnie za mało :P No i seiyuu, jest Kamiya i będzie Namikawa XD Ja ogólnie czekam na jakies gashaponki, które chwycą mnie za serce, może jakies strapy, breloczki~ Może kiedyś skuszę się na doujina ^^

      Usuń
    8. No jako Eren wybaczyła mu wszystkie grzechy, bo naprawdę dobrze się spisał w tej roli.
      Kuro jest boski, zresztą już sama jego prezencja mówi sama za siebie. Strzelałabym, że najbardziej przypadł ci do gustu Tsukki biorąc pod uwagę Twój fetysz okularowy i fakt, że raczej nie gustujesz w szaraczkach z tła. xP
      Jest na oficjalnym kanale SPYAIR na yt - https://www.youtube.com/watch?v=wDIUyyQqQ_M ^^
      Kamiya jak się pojawił to miałam takie "boże, Kamiya w takiej roli" haha ale cóż... on i króla i przydupasa zagra. ^^ A na Namikawę jeszcze czekamy. <333

      Usuń
    9. Na Kuro większość czeka bo no cóż... wygląda świetnie. Nie wiem jaki ma charakterek, ale coś mi się wydaje, że będzie podobny do Yukiego z DnA. Takie moje przeczucie XD
      Tak <3 Wysoki blondyn + okulary + trudny charakterek = to coś dla Carrie ^^ Spodobał mi się już od momentu jak zabrał rękę znad Hinaty. I mam podobne zafascynowanie jak przy Midorinie. A do tego jeszcze Tsukki i Yamaguchi to prawie jak MidoTaka, więc jeszcze większa pełnia szczęścia :D
      Jej, dziękować bardzo <333
      Kamiya mnie zaskoczył jak usłyszałam go w Haikyuu~ ale oczywiście pozytywnie. Po Levim to ciężko mi go było dopasować do innej roli XD No i ciekawe jaki charakterek dostanie Namikawa ^^

      Usuń
    10. No wszyscy mówią, że ta dwójka jest bardzo podobna do MidoTaka, no i w sumie coś w tym jest tylko Yamaguchi to chyba taki naturalny głupkowaty typ w przeciwieństwie do Takao. xD
      Też jestem ciekawa jakim głosem nasz NamiDai będzie tym razem zmuszony mówić. <33

      Usuń
    11. Yamaguchi to taki głupkowaty przydupas, a Takao to troszke taki prowokator, zaczepniś. Ale dobrze, że te dwie pary sie różnią. Nie chciałabym oglądac identycznego duetu MidoTaka. Więc tak jest dobrze ^^

      Usuń
  4. Szósty tomik DOGSów rzeczywiście pozostawia lepsze wrażenie od poprzedniego. Uff... byle to tylko nie była chwilowa poprawa. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby ten 5 tomik okazał sie najsłabszym jaki jest w tej serii :P

      Usuń
  5. No, nareszcie podsumowanko jakieś ^^ Widzę, że trochę się tego ci nazbierało :O Strasznie podoba mi się Nendoroid Eren'a i ten Rin (ending ver.) xDD

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawsze masz fajne podsumowania z fajnymi gadżetami, smutno by było jakby przestały się ona ukazywać :< Bardzo podoba mi się ten phonestrap z Rinem w ciuszkach z endingu.

    OdpowiedzUsuń
  7. To chyba zaraźliwe, że coraz gorzej idzie pisanie notek, ja nawet podsumowania nie dałam rady zrobić, poczekam aż mi urośnie stos pewnie i potem będę narzekać, że czemu nie opisałam wcześniej. Tak.
    Szósty tom DOGSów takie zaskoczenie, obwoluta taka sztywna, okłada sztywna! Nie wiem skąd, ale wiem, jak wyglądały obie walki z tego tomu, czyżbym gdzieś na necie czytała, hmm.
    Eren przywiązany do słupa jest po prostu genialny :D Kiedyś musisz wstawić jakieś grupowe zdjęcie wszystkich dużych i małych figurynek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zauważyłam, że u Ciebie również gorzej z notkami XD ale ze stosem mang możesz się pośpieszyć, chce zobaczyć co nowego u Ciebie ^^
      Może kiedyś przyjdzie czas na takie zdjęcie :)

      Usuń
    2. To jest coś podejrzanego, ale może mam za dużo trudnych związków chemicznych do nauczenia :C U mnie nic nowego, dlatego stosiku robić się nie opłaca, na koniec maja będzie, bo przegapiłam odpowiedni czas :C Czekam z niecierpliwością :D

      Usuń
    3. Chemia łatwa jest :P Ja już teraz coraz bardziej robię podsumowanie w niezbyt odpowiednim terminie. Ale mimo wszystko je publikuję nawet z opóźnieniem. Czekam w takim razie na podsumowanko na końcu maja :)

      Usuń
  8. GENIALNY EREN, jezu chciałabym *o*

    OdpowiedzUsuń
  9. jaki uroczy Eren, przygarnęłabym go do siebie :(
    ♀ blog

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy nie czytałam doujinshi, czuję się zobowiązana do przeczytania jakiegoś ;)

    zapraszam do siebie: bajeczne-inspiracje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak zwykle spore zakupy. :) Rin jest przeuroczy, fajnie wyglądałby przy telefonie. :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Pisaj, nie marudaj ~
    I prosimy więcej zdjęć, bo tak, bo gadżety, bo osom :v Eren świetny (:
    A moje Dogsy się kurzą, bo męczę Berserka i tytanów :'D właśnie przyszedł 12 tom, szkoda by czekał..

    OdpowiedzUsuń