środa, 2 kwietnia 2014

Stosik marcowy + One Coin Sanady + gashapon Hanamiyi


Nie sądziłam, że uzbiera mi się aż tak pokręcony stosik. Kompletując go trzy dni temu- zdziwiłam się, że tego aż tak dużo. Prawie zapomniałam o niektórych pozycjach.


Karneval - Touya Mikanagi (5)
NightS - Kou Yoneda (1)
Labirynt Uczuć - Kou Yoneda (1)
Bleach - Official Bootleg: KaraBuri+


Karneval jak zawsze trzyma ten sam poziom - piękna okładka i piękna kreska. Na zakup NightS z angielskiego wydania zdecydowałam się krótko po tym jak Kotori ogłosiło, że nie otrzymali na tą mangę licencji. Jestem małą fanka twórczości Kou Yonedy i nie mam cierpliwości, aby czekać na to, aż NightS zagości na naszym polskim rynku. Jest to manga posiadająca w sobie trzy historyjki o różnej długości - tytułowe "NightS" , "Emotion Spectrum" oraz moje ulubione "Reply". Pierwsza historyjka posiada nawet kilka kolorowych stron. 
Jako, iż od dawna nic nie kupiłam od Kotori, tak więc w Labiryncie Uczuć mam pierwszy raz styczność z ich kiepskim drukiem. Wszystko pokryte "łupieżem", z jednej strony wylewający się klej, z drugiej strony odklejająca się okładka. Ciesze się, że mangi Pani Yonedy zaczęły być wydawane w Polsce, ale za taką cenę oczekiwałam czegoś o wiele lepiej wydanego.
I na koniec Bleach Official Bootleg. Długo się zastanawiałam nad kupnem tej pozycji, ale chęć posiadania kolorowej mangi zaważała nad decyzją. Także, połowa tej książki to manga w kolorze, która przedstawia nam bardziej tą komediowa stronę Bleacha, której nie ma w żadnym innym tomiku mangi. Pozostała część to przewodnik, ciekawostki, gry, zagadki.


Kenja no Bindume - chabo-445
question&answer - chabo-445

Nie potrafię w żadnym stopniu czytać krzaczków, a zakup tych doujinshi był tylko i wyłącznie z chęci posiadania czegoś z moja ulubioną parą: Sanada x Yukimura. Nabyłam je poprzez dorzucenie się do zamówienia. Autorka oby dwóch doujinshi jest chabo-445. Wybranie dwóch dj od tej autorki było nie lada wyczynem, a same okładki w tym wyborze nie pomagały - jedna ładniejsza od drugiej. W ostateczności wybrałam jedną z nowszych prac - "question&answer", a drugą - "Kenja no Bindume"- chyba najbardziej ze względu na... okładkę XD Oba doujinshi prezentują się bardzo dobrze z zewnątrz jak i wewnątrz. Szczególnie spodobało mi się to jak w niektórych momentach został przedstawiony Yukimura. 


Gashapon Kuroko no Basuke - Hanamiya Makoto
One Coin Sanada Gen'ichirou

Nawet nie wiecie jak obsesyjnie chciałam mieć One Coina Sanady. Podziwiam Riwethiel, że wytrzymała moje nękanie o niego :P Kiedy okazało się, że Sanada jest dostępny i można zamówić pojedyncze One Coiny - bez zastanowienia wydałam na niego swoje pieniądze. W przypływie takiego szczęścia nawet nie pomyślałam nad tym, czy nie chciałabym mu dobrać kogoś do pary, aby nie stał tak samotnie na półce... Dopiero po złożeniu zamówienia i opłaceniu, odzyskałam w pełni kontrolę i wtedy zdałam sobie sprawę co zrobiłam: a Atobe?, a co najważniejsze - dlaczego nie wzięłam od razu Yukimury???
Jak na tak małą figurkę, Sanada jest bardzo szczegółowo wykonany. Posiada ruchomą głowę, a do podstawki przymocowany jest za pomocą wbudowanego magnesiku z tyłu głowy.


Nie potrafiłam sobie również odmówić stworzenia tego powyższego zdjęcia... Kto oglądał Prince of Tennis to wie o co chodzi XD

34 komentarze:

  1. Sanadaaaaa~ <333 haha Taki uroczy! <333
    Ja Karneval i Labirynt Uczuć mam w koszyczku na kwiecień, ale jeszcze nie jestem pewna, co do niektórych pozycji w tym koszyku, więc na razie zwlekam ze sfinalizowaniem zamówienia.
    Och Ty maniaczko Bleach... xD Fajnie się ta pozycja zapowiada, jak będziesz miała kiedyś czas to porób jakieś fotki i może nawet skrobnij recenzję? ^^
    Doujinyyyyyy~ Jak tam, jak tam? Podobają się? Nie macałam ich, więc zapytam, jak się prezentują? Ładnie wydane? xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czego nie jesteś pewna? Pewnie Dia Game XD
      Ja nic nie obiecuje. W grudniu miała być notka o KHR i jej do tej pory nie widać :D
      Jak to nie macałaś? Byłam przekonana, że się skusiłaś. Nie miałabym nic przeciwko xP Bardzo mi się podoba kreska i w ogóle Yukimura w niektórych ujęciach tak słodko wyszedł <3 Podobają mi się też kolorowe strony, chociaż, że sa powieleniem okładek. Całość świetnie się prezentuje <3

      Usuń
    2. haha Nie, to akurat chcę mieć, ale mam też w koszyczku Zakuro, które ma zostać wydane za 6 dni, ale szczerze wątpię, że JG wypuści to na czas a nie chcę, żeby mi opóźniało zamówienia. >.<
      Powstrzymałam się, ha! xD

      Usuń
    3. Ja bym się jeszcze wstrzymała XD tylko ze względu na to, że jest to Zakuro od Studia JG xP
      Czyli nie widziałaś kadru z Fujiko... Tak myślę, że to Fujiko... W pidżamce w kropki :D

      Usuń
    4. Łaaaaaa poważnie? Zdjęcie, zdjęcie, zdjęcie... Proooooszę <3

      Usuń
    5. Tak myślę, że to on XD Ale tylko na jednej stronie jest.
      I razem z nim w pokoju jest Shiraishi w samych majtoszkach XD

      Usuń
  2. W Karnevalu bardzo podobają mi się okładki, ale po anime jakoś nie przekonał mnie ten tytuł niestety.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja oceniłam anime 5/10, a na mange skusiłam się ze względu na okładki i kreskę XD

      Usuń
  3. też mam Labirynt uczuć ;D moje wydanie jest ok, przynajmniej ja jakiś mankamentów nie widzę, albo nie zwracam na to zwyczajnie uwagi ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zazwyczaj też nie zwracałam uwagi na jakieś drobne wady, ale w Labiryncie Uczuć to już lekka przesada...

      Usuń
  4. Labirynt uczuć... Ciężko mi było do końca dotrwać.

    OdpowiedzUsuń
  5. Karneval cały czas mnie kusi tymi okładkami właśnie, ale jeszcze się nie zdecydowałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie tam zawsze mozesz nekac, jestem obrzydliwym zakupoholikiem, poza tym, o Sanadzie tak duzo mowilas, ze przeryl mi mozg do tego stopnia, ze co wchodzilam gdzies, to sprawdzalam czy go tam nie ma XDDDD Haha. Yukimura juz leci <3<3<3 Mam nadzieje, ze szybko doleca i nie bedzie problemow z celnikami :( *tfu tfu odpukac*
    Doujinki takie ladne *___* Daj jakies zdjecia ze srodka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że nie został Ci jakiś uraz przez to nekanie XDD To zamówienie z Yukimura chyba nie załapie sie na cło - kwotowo to dużo nie było~
      Tak, okładki są cudne <3 Jak się zmobilizuję to może jakieś zdjęcia ze środka wrzucę na twittera.

      Usuń
  7. Nights *.* Ostatnio (znaczy jakoś od pół roku) stałam się maniaczką Yonedy XD. Do mnie płynie Saezuru (będę złym człowiekiem i z lupą będę śledzić jakoś polskiego tłumaczenia jak wyjdzie) i Soredemo ale NightS też mam w planach zakupowych. O, ja też najbardziej z tego tomiku lubię Reply XD. Choć tytułowy rozdział też nie jest zły, szczególnie końcówka.

    Te doujinki so pretty. Jakbyś kiedyś gdzieś z nimi jechała, gdzie ja będę to chętnie na miejscu przetłumaczę (przy okazji zmacam). I ten one coin... szczerze sama zastanawiałam się nad kilkoma fihurkami z PoT'a ale niestety trzeba dostosować się do portfela... A ja jakoś priorytetyzuje mangi i dj...

    Hanamiya to żmija... choć trochę szkoda, że tak mało go w mandze. Praktycznie Brakuje mi trochę takich prawdziwie złych postaci... Ale te tsunade tsunagete są przesłodkie, planuję z nich łancuch choinkowy na przyszły rok XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Saezuru wiele razy już wertowałam, ale wole jednak poczekać na polskie tłumaczenie. Chociaż cholernie kusi i będzie kusić jeszcze bardziej jak zobaczę to na Twoich zdj >.< Ale Soredemo... mam w planie kiedyś zakupić. Jak większość prac Yonedy XD Tak, tytułowa historyjka też jest świetna. Uwielbiam też NightS Another Story - szkoda, że tego nie umieścili w tomiku~
      Miałam taki zamysł, że jak będę miała okazję Cię kiedyś złapać to chciałam, żebyś chociaż mi ogarnęła o co w nich chodzi. Chociaż domyślam się, ale zawsze lepiej jak wiem konkretnie o co chodzi. Aż jestem ciekawa jakie figurki :D
      Jak już rozdziały z Hanamiya będą na PC to chce się za nie zabrać. Będzie to wyjątek do całej mangi xP

      Usuń
  8. Czyli nie warto kupować mang Kotori? :P
    Chyba nie zdecydowałabym się na zakup czegokolwiek po japońsku. Co do doujinshi też nie jestem szczególnie przekonana. Niemniej okładki są naprawdę piękne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli zwracasz dużą uwagę na druk mang to możesz sobie odpuścić. Ale akurat ta manga Kou Yonedy jest bardzo fajna :)

      Usuń
    2. Pewnie, że zwracam uwagę. Jak już wydaję pieniądze, to chcę coś, co będzie ich warte.

      Usuń
  9. Karneval <3 równie kolekcjonuję. Zarówno kreska jak i obwoluta są piękne *_* Zakochałam się od pierwszego wejrzenia w tej mandze :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak widać kolekcja figurek wciąż się powiększa. :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Sporawy ten stosik. :D
    Nie wszystkie mangi z Kotori są takie złe. ;)
    Śliczna figurka! *o*

    japanese--child.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta Bleacho manga wygląda super. Uwielbiam kolorowe ilustracje Tite'a Kubo. Mogliby takie bonusy u nas w polsce wydawać.
    Figurka urocza. ;w;

    OdpowiedzUsuń
  13. Zazdroszczę mangi w kolorze :D
    Zastanawiałam się nad kupnem czegoś od Kotori, ale skoro ich mangom grozi rychłe rozklejenie, to chyba jednak sobie odpuszczę xD

    OdpowiedzUsuń
  14. Ohh, cóż za dziwny Hanamiya, taki.... jak nie on (ale to tylko moje zdanie) xDD Bleach tak fanie wygląda, może się skuszę : O

    OdpowiedzUsuń
  15. Chyba miałam szczęście, bo mnie klej się nie wylewa w Labiryncie, okładka trzyma, tylko ten druk. W pewnym momencie to już nawet z rozpędu, otumaniona, pomyślałam sobie, że może to tak w oryginale było, celowy zabieg artystyczny...
    Zawsze podziwiałam ludzi, którzy nie potrafią czytać krzaczków i sprowadzają sobie krzaczkowane rzeczy ;) Chociaż w sumie... Są takie rzeczy, które bym nawet w krzakach chciała. Hipokryzja.
    O Boże, nano Hanamiya XDDD Genialne!

    OdpowiedzUsuń
  16. Hmm, ja Karneval jak na razie kupuje i odkładam na półkę :D :D a tak na serio to nie mam czasu przeczytać ;__;

    OdpowiedzUsuń
  17. Ooo, karneval widze, a ja zamiast czytać oglądam ;_;

    OdpowiedzUsuń
  18. Za ile kupiłaś Bleach ?? *-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Około 43zł. Nowy i już z wliczoną przesyłką :)

      Usuń
    2. łoooooooo gdziee ??!!

      Usuń
    3. Tutaj:
      http://www.bookdepository.com/Color-Bleach-Tite-Kubo/9781421532271
      Widzę, że jest znowu o parę groszy taniej, niż w czasie kiedy ja zamawiałam~

      Usuń