sobota, 1 marca 2014

Stosik lutowy + CDs + Figurka Tezuki + gashaponki KnB


Po długiej nieobecności na blogu, wracam ze zdwojoną siłą. Przez ten czas bardzo się rozleniwiłam i nie zbyt chce mi się pisać tej podsumowującej notki :( Będę teraz już na bieżąco odwiedzać Wasze blogi, oczywiście w mirę możliwości :)
Początek lutego przyniósł mi dość sporo nowości i czym bliżej końca miesiąca to tym mniej ich przychodziło. Stosiki mang robią się mniejsze, ale za to przybywa więcej różnych gadżetów.


Bleach - Tite Kubo (32)
DOGS: Bullets and Carnage - Shirow Miwa (5)
Savage Garden - Lee Hyeon-sook (2)

Bleach 32 był dla mnie najbardziej wyczekiwanym tomikiem z całej serii. Jest on poświęcony mojej ulubionej walce Ichigo z Grimmjowem. Sama okładka prezentuje rozwścieczonego Grimmjowa w formie Resurrection. Ponadto spotkałam się z opiniami, że niektórzy kupią owy tomik tylko ze względu na tą przepiękną okładkę. Dodatkowo na końcu mangi otrzymujemy bonus w formie krótkiej historii małego Hitsugayi.
Do prenumerat DOGSów zostały dorzucone plakaty z Badou i Heine co zostało przeze mnie bardzo pozytywnie odebrane. Okazało się jednak, że plakat jest krzywo złożony i w niektórych miejscach jest sporo przetarty. Po raz kolejny myślałam, że otrzymałam świetny tomik DOGSów, którego po przeczytaniu znowu będę wychwalać ponad wszystko. Niestety tutaj nawet nie można powiedzieć, że tomik się "przeczytało". Przez całą mangę możemy podziwiać jedną wielką scenę walki. DOGSy 5 są zdecydowanie gorsze od poprzednich części. Jednakże, moja sympatia do serii nie zmalała, kreska bardzo mi się podoba i do całego wydania nie mam żadnych zastrzeżeń. 
Savage Garden również zamówiony w prenumeracie do której został dorzucony kalendarzyk z "Doll Song". Mimo iż nie przepadam za tego typu seriami, Savage Garden całkowicie mnie kupiło. Tomikowi brakuje niestety wewnętrznych marginesów i czasami trzeba znacznie szerzej otworzyć tomik. 


Bleach Beat Collection - Uryu Ishida
Celebration Gackpoid V3 Song Collection - Kamui Gakupo
Serendipity -Syusuke Fuji

Na kupno płytki Uryuu nie do końca byłam przekonana, ale zdecydowałam się ze względu na świetną piosenkę, którą wykonuje razem z Ichigo. Sam utwór nie od razu mi się spodobał. Musiałam sobie go kilka razy odtworzyć, no i w końcu skończyło się na tym, że od dłuższego czasu dość często go słucham.
Skoro już postanowiłam nabyć troszkę oryginałów, stwierdziłam, że moja mała skromna kolekcja nie może się obyć bez piosenek Gakupo. Jest to pierwszy Vocaloid jaki mi się spodobał, więc pokusiłam się o wydanie CD+DVD. Dodatkowo dostałam w gratisie naklejkę z identyczna grafiką jaka jest zaprezentowana na zdjęciu powyżej. Jestem tak zachwycona wydaniem tej płytki, że mam chęć opisanie jej w jakiejś krótkiej notce. Zapewne dla kolekcjonerów wydanie CD Gakupo będzie dość zwyczajne, ale mi osobiście bardzo się podoba.
Na koniec CD Fujiko. Character Songami tego pana zostałam zarażona przez Tabithe... i tak zostało. Wszystkich piosenek z tej płyty słuchałam na YouTube, więc również zdecydowałam się na nabycie oryginału. 


Tezuka Kunimitsu - Shin Tennis no Ouji-sama
Kotobukiya

Do kolekcji tenisistów dołączył kapitan Seigaku - Tezuka. Do zakupu tego pana nie byłam do końca przekonana. Raz go chciałam, raz całkowicie rezygnowałam z zakupu. On jedyny miał być pominięty... Pomyślałam, że jak go nie kupie to będę później żałować. Do tego wizja wszystkich tenisistów na półce całkowicie utwierdziła mnie w decyzji i postanowiłam go zamówić. Tak jak pozostali tenisiści Tezuka posiada wymienną głowę, dzieloną rakietkę oraz podstawkę.


Gashapony Kuroko no Basuke
Midorima, Akashi

Kolejne gashapony, kolejny Midorima. To już chyba nikogo nie dziwi... Tym razem wydanie w mundurkach z gimnazjum Teiko. Moja prywatna Armia Midorinów powiększyła się o kolejnego Shin-chana. Akashi z kolei został kupiony, ponieważ w kolekcji jeszcze go nie miałam. Z główniejszych bohaterów został mi jeszcze do nabycia Aomine. 

42 komentarze:

  1. Skalowane figurki naprawde robia wrazenie.. szczegolnie jak stoi ich obok siebie kilka - tenisisci wygladaja naprawde mega *__* I dobrze, ze w koncu skusilas sie na Tezuke, bo wyglada pieknie z pozostala dwojka <3__<3 Mam nadzieje, ze skalowana klatwa mnie szybko nie dopadnie. Juz przy Kuroko i Utagejach udalo mi sie ja poskromic, ciekawe co mnie skusi jako kolejne, hehe XD
    Tak... *gapi sie na lydki Tezuki* Tak........ :Q___

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziwię Ci się, że nie pokusiłaś się o Rena. Wygląda naprawdę świetnie *^* Sama miałam przez chwilę ochotę go kupić, ale jednak tenisiści są ważniejsi XD Tylko właśnie nie wiem jak to będzie z figurką Midorimy XDD

      Usuń
    2. Jak kupie Rena, to bede chciala Masato... a jak juz bede miala tych dwoch, to bede chciala pozostalych, zeby ladnie wygladali... I to moze sie stac pod warunkiem, ze zapowiedza Cecila i bedzie mi sie podobal takze... lepiej zeby go nie bylo XD
      Mnie korci Kise tylko... kurcze... sam Kise? Bez sensu tak troche ._.

      Usuń
    3. Skoro tak zapowiadają kolejnych z Uta, to bądź pewna, że Cecila tez zapowiedzą XDD
      Jak Kise to i Aomine :D Nie no, Kise będzie miał kolegów z SnK. Poza tym na to wychodzi, że jak już bym chciała Midorina to tez będzie sam :P

      Usuń
    4. ...oby nie! XD Chociaz... jakby mial ladna buzke, to bym nie pogradzila T-T
      Hahaha, zobaczymy jak go pomaluja~ Choc pewnie skonczy sie na ogladaniu jak to zwykle bywa w moim przypadku XD
      Mogliby zrobic Takao T__T Takao potrzebuje wiecej milosci!

      Usuń
  2. Ja słyszałam już gdzieś, że w pewnym momencie fabuła DOGSów zaczyna lecieć w dół bardzo, ciekawe czy to już ten moment, czy to tylko chwilowa załamka xD? No, ale to w końcu seria nieskonczona, informuj na bieżąco, bo nadal nie wiem czy kupię tę serię czy nie, haha ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba ten moment i aż się boję, że dalej właśnie będzie też źle. Ale będę kupować dalej i informować :D

      Usuń
  3. Szkoda tylko, że Bleach tak szybko się czytało, zanim się obejrzałam już było po walce. *chlipchlip*
    Płytka Fujiko~ *zazdrośćzazdrość* Ale fakt faktem piosenki na tej płycie są takie piękne, że naprawdę się nie dziwię, że ci się spodobały i ją zamówiłaś. <3
    Tenisiści tacy piękni, moi panowie, oprócz Tezuki oczywiście, stoją w pudełkach, gdyż na razie nie mam ich gdzie trzymać. Do Zuki też się teraz poślinię a przed wyjazdem znów go zapakuję do kartonu, biedny. T.T

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W końcu większość tomiku to sama walka, ale dla mnie to i tak świetny tomik XD
      Moi tenisiści, jak widać, stoją przed Bleach bo nie mam gdzie indziej na nich miejsca. Za jakiś czas kupię regał to będą mieć swoje własne miejsce ^^

      Usuń
    2. Ano, nie można zaprzeczyć, że walki "czyta" się bardzo szybko. ^^
      Nawet bez specjalnie wydzielonej półki, wszyscy razem prezentują się ładnie. <3

      Usuń
  4. Przy następnym zamówieniu planuję uwzględnić te tomiki DOGSów i "Savage Garden". Szkoda tylko, że tym razem w DOGS mamy jedną wielką walkę. Pozostaje mieć nadzieję, że to jedynie chwilowy spadek formy. Prywatna Armia Midorinów - to brzmi tak dumnie, tylko pozazdrościć. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam wielką nadzieję, bo to jedna z moich ulubionych mang, a szkoda byłoby, żeby dalej była coraz gorsza...
      Moja Armia i jestem z niej dumna :D

      Usuń
  5. Ja z tych tytułów tylko "Savage Garden" nabyłam, bardzo lubią tą autorkę, głównie dzięki "Kwiatom grzechu" i SG również bardzo mi się spodobało.
    Jak patrzę na te gashapony z Kuroko to ciężko się nie uśmiechnąć, takie słodziaki :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kwiatów Grzechu jakoś nigdy nie chciałam kupić. Jakoś nie przekonuje mnie fabuła tej mangi :< Ale kreska w SG jest cudna.

      Usuń
  6. <3 Figuuurki są świetne! <3 Sama chciałabym mieć jakąś, ale nie potrafię uzbierać na nią pieniędzy. Gdy się już tak zdarza to wszystko idzie na mangi... Cóż chyba sobie jakiegoś misia z materiału szyję na pocieszenie... :)

    OdpowiedzUsuń
  7. DOGSi, DOGSi <3
    Jej, figurki skradły moje serce.

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam zdjęcia tych figurek <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Midorim i Akashi *.* Tacy malutcy są słodcy, o ile mogę tak powiedzieć :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Zima taka zła, wszyscy mniej notek wstawiają na blogi. ;_;
    Zaintrygowałaś mnie tym tomem Bleacha. Co prawda nie czytam go, ale dla walki Ichigo z Grimmjowem, chyba zaryzykuje. Mogę się spytać gdzie kupujesz te wszystkie cd z character songami? Na cdjapan?
    Chłopaki świetnie ze sobą wyglądają. Pora na następnych. ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam ten tomik Bleacha bo Grimmjow i w ogóle podobała mi się jego walka z Ichigo :)
      yesasia.com - kiedy zamawiałam to powyżej 25$ przesyłka była gratis, a na cdjapan czegoś takiego nie ma. Mimo iż, cd są droższe na yesasia, to i tak się opłaca stamtąd kupować. Znajoma zamawia mi wszystko i mi przeliczyła. Teraz niestety na YA darmowa przesyłka jest od 39$. :(

      Usuń
  11. Dokładnie, piąty tomik DOGS-ów był trochę nudnawy. Zazdroszczę plakatów ;3

    OdpowiedzUsuń
  12. Ostatnio przeczytałam, że manga Bleach ma się skończyć... Smutno będzie bez tego tasiemca... Za to cieszę się, że można kupić w Polsce coraz więcej mang. Zaczynam zastanawiać się nad zaczęciem Ao no exorcist, bo obejrzałam anime i bardzo mi się spodobało. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naruto też :) W sumie się cieszę, że się skończy, no bo ile można tych tomików wydawać XD Ja i tak pewnie nie dozbieram całej kolekcji :) Ma się pojawić ponownie w tv, ale nie wiadomo kiedy.
      Ja nie oglądałam i chyba zbytnio mnie do tej serii nie ciągnie. Zastanawiam się nad tą nowością Waneko, ale ona dopiero w czerwcu zacznie wychodzić XD

      Usuń
    2. Ano, one kończą się i kończą, jak to tasiemce. :) Dlatego nigdy nie porwałam się na zbieranie tak długiej serii. Swoją drogą, jestem ciekawa, kiedy skończy się One Piece. :P
      Deadman? Nie miałam z nim styczności, tylko obił mi się o uszy tytuł.

      Usuń
    3. OP końca nie widać XD te 700 odcinków przeraża :P
      Tak, ale ja pierwszy raz usłyszałam ten tytuł :) Jakoś inne nowości mnie nie porwały, nawet SnK. Oczywiście kupię pierwszy tomik w prenumeracie tak z sentymentu :)

      Usuń
    4. Mnie nie. Nie umiem sobie wyobrazić, że OP może się kiedyś skończyć. :P
      Ja się za The Breakera biorę. :) Tylko muszę poczekać, aż dodrukują drugi tom.

      Usuń
  13. Twoje figurki świetnie się prezentują, po prostu piękne xDD I ten gashpon Akashi'ego jest cudny ^^

    OdpowiedzUsuń
  14. Gakupo :D Jak to się skończyło, no, no. A tak się nie lubiło vocaloidów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przez Ciebie go polubiłam XD A może: dzięki Tobie :D

      Usuń
  15. Zastanawiałam się nad kupnem Savage Garden, bo niby wszystko okej, ale wciąż jakoś tak mam opory (nie wiedzieć czemu).
    Uuuu, płytki. Fajny bajer ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nawet nie wspominam jak zapierałam się przed kupnem SG - bo romans, bo historyczny itd. :D ale teraz nie żałuję, SG jest świetne :)

      Usuń
  16. Podziwiam twoją kolekcję bleacha sam mam 11 tomów ale to za mało. A tak na marginesie jak sądzisz będzie kolejny sezon?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) Jakie za mało, ważne, że coś masz :) Kiedyś dozbierasz. Ja sama pół roku temu nawet nie miałam jednego tomiku :P
      Ma być. Chyba nawet Tite Kubo mówił, że będzie, ale kto wie... Tyle już plotek było, że wraca itp. Podobno w wakacje manga będzie zakończona, więc może wtedy coś ruszy, ale to tylko moja cicha nadzieja :)

      Usuń
    2. Przynajmniej mam jakieś zajęcie trzeba przeczytać a potem czekać aż jpf wyda kolejne tomy:) a dla mnie to jednak mało jak uzbieram wszystkie będe zadowolony.

      Usuń
  17. Jak będzie koniec mangi nie zniose tego już będąc na ostatnim odcinku anime jest mi żal a w dodatku wszyscy się tak pozmieniali np. Byakuya:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jezeli chodzi o mangę to wydaje mi się, że to dobrze, że powoli się kończy. I tak na koniec Bleacha po polsku będziemy musieli czekać pare lat.
      Dalej jeszcze bardziej się wszyscy pozmieniają... Widziałam mangowe spoilery XD

      Usuń
    2. Szkoda zostaje tylko internet:(

      Usuń
    3. Oglądnij sobie jeszcze kinówki z Bleach :)

      Usuń
    4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  18. Dla mnie manga to coś nie do ogarnięcia.

    OdpowiedzUsuń
  19. kurcze,zazdroszczę Ci tych tomów Bleach :P:P mi zbieranie kolejnych tomów idzie powoli :P

    OdpowiedzUsuń