niedziela, 2 lutego 2014

Stosik styczniowy + CDs + torba i gashapon Midorimy


Tak na początek, żeby się wytłumaczyć dlaczego do Was nie zaglądam i nic nie robię na blogu, powiem, że złapała mnie choroba... Choroba zwana sesją XD Nie daję rady ogarniać pracy, mieszkania, sesji i jeszcze tych wszystkich stronek na necie. A przede mną jeszcze wszystkie weekendy w lutym z egzaminami... Zaległości na Waszych blogach postaram się nadrobić jak już się uporam ze wszystkim na studiach.
Jeżeli chodzi o zakupy przedstawione w tej notce to większość z nich jest jeszcze z grudnia.


Karneval - Touya Mikanagi
Bleach - JCCOVER POSTCARD BOOK MAILs.

Na widok każdego tomika Karnevala zaczynają lekko świecić mi się oczy. Okładka jak zawsze jest piękna, jednakże osobiście czekam na tomiki z moimi ulubieńcami. Druga pozycja to pocztówki z serii Bleach. Zawarte są wszystkie oryginalne okładki mangi Bleach jakie dotychczas zostały wydane. Więc mam na swojej półeczce te okładki jakich nie będę miała okazji dotknąć z polskiego wydania. Ponadto na końcu otrzymujemy takie same arty jak z samej okładki, lecz już nie w formie pocztówek. 



Character Song Solo Series Vol.14 - Hanamiya Makoto
Beat Collection 3rd Session 02 - Grimmjow Jaegerjaques
Kokushoku no Aura - Sanada Gen'ichirou
Character Song Solo Series Vol.4 - Shintaro Midorima
Kuroko no Basket Mini Bag - Shintaro Midorima
Kuroko no Basket Suwarase Team - Shintaro Midorima


Pierwszym CD na które się zdecydowałam to było CD Hanamiyi. Nie potrafiłam sobie odpuścić zakupu tej płytki. Piosenki "Mad Breaker" oraz "Steal Your Breath" świetnie wpasowały się w mój gust, a głos Juna Fukuyamy doprowadził do tego, że w końcu postanowiłam zakupić pierwsze CD z Character Songami. Tym małym zamiłowaniem do kupowania oryginałów zaraziłam się lekko od Riwethiel. Jak na początku w zamówieniu miała być jedna płytka - tak zrobiły się od razu trzy :P 
Oczywiście nie mogło zabraknąć kolejnych gadżetów z Midorinem. Do raczek wpadł mi kolejny gashapon Shin-chana, tym razem siedzącego grzecznie na podstawce, CD oraz jego Mini Torbę. Z sentymentu zamówiłam również płytkę Grimmjowa. "Break" odtwarzałam wiele razy lecz nigdy nie miałam potrzeby aby nabyć samego oryginału. To jednak szybko się zmieniło...
No i w końcu dorwałam coś z Sanadą. Uwielbiam tego tenisistę, lecz gadżetów z tym Panem jest niezmiernie mało. Kto oglądał PoT to wie, że Genichirou ma głęboki głos i właśnie nim zdobył moje serce. Sama płytka zawiera tylko piosenkę "Black Aura" - jedną z dwóch moich ulubionych. 

24 komentarze:

  1. Ta choroba dotyka wszystkich studentów dwa razy w roku. :) Trzymaj się. ;)
    Niezła kolekcja. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, ale muszę troszkę pomarudzić XD
      Dzięki, Ty również! :)

      Usuń
  2. Gambaruj sesje! Branie Midorina sie sprawda, wiec niech idzie w Toba na kazdy egzamin :D

    Powiem Ci, ze to pekniecie na pudelku Hanamiyi calkiem niezle mu pasowalo do charakteru i w ogole, haha. Jeszcze mial je tak perfidnie na twarzy, co dodawalo mu dodatkowego pazura. Tak sobie pomyslalam jak pakowalam Ci ta plytke XD. Widze, ze kolekcja plytek sie rozrasta i niedlugo dolacza kolejne *fufu*. A zanim sie obejrzysz bedziesz miala tyle co ja xDD!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten pomysł z Midorinem <3 zobaczymy czy się dalej sprawdzi XD
      Jak porobiłam zdjęcia to na nich tego pęknięcia nie widać. Jeszcze nie sprawiłam sobie nowego pudełka. Ale w sumie masz rację co do tego pęknięcia na jego twarzy XD
      Nie, tak dużo nie będę miała :D

      Usuń
    2. Na pewno, nanodayo! Sesja pojdzie jak po maselku 8D
      A co tam nowe pudelko, pekniecia mu pasuja. Tez sobie musze kiedys sprawic ta plytke, bo jest przegenialna.
      Nie mow hop! XD

      Usuń
  3. Tak choroba zwana sesją jest ciężka, mam nadzieję, że u Ciebie jej przebieg bedzie lekki... łączę się w bólu
    Sanada <3. Choć jego piosenka w duecie z Tezuką Banana no Namida mnie kiedyś zabiła, pewnie znasz ją XD Jak nie to polecam.
    I armia Midorim XDD
    Jakoś nie przepadam za Hanamiyą ale głos ma łądny menda jedna XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam :D Przesłuchuję każda piosenkę Sanady jaką napotkam, a Banana no Namida jest bardzo... specyficzna XDD
      Kiedyś zrobię zbiorcze zdj z armią Midorim i Ci się odwdzięczę za zdj z twittera 8D

      Usuń
  4. Ja w sumie piosenke Hanamiyi slyszalam jakas jedna... raz, na tumblrze. Wstyd sie przyznac... Ale mi chyba musialby ktos zgrac na dysk te piosenki, zebym ich w ogole posluchala orz.

    Duzo Midorina wheeeeeee :D

    Do Karnevala moze w koncu wroce w formie anime i jakos sie przekonam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ściągnij z PC. Piosenki ma naprawdę świetne :)
      Moim zdaniem manga jest lepsza od anime jeżeli chodzi o Karneval. Mi samej anime średnio się podobało XD

      Usuń
  5. Uła, uła, płytki prezentują się tak pięknie, że aż sama nabieram ochoty na oryginały, ale gdzie ja bym je trzymała... i co najważniejsze... skąd wzięłabym na nie kasę? >.<
    Strasznie zazdroszczę ci tej torby. >.< Generalnie jest całkiem sporych rozmiarów. Jak dojdzie ci płytka od Fujiko to pewnie umrę z zazdrości. Mam nadzieję, że ofocisz ją dla mnie od środka. xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z kolei ja myślałam, że ta torba będzie ciut większa XD
      A kiedy ja się doczekam zdjęć dj? :D Miałaś je zrobić w czasie świąt xP Płytka Fujiko już niedługo do mnie dotrze bo jest już u Riw :)

      Usuń
    2. Po tym jak napisałaś mi, że to mini torba naprawdę oczekiwałam czegoś małego, więc mnie znowu zaskoczyła wielkością. xD
      Właśnie wróciłam do domu, wprawdzie będzie to dla mnie tydzień zakuwania do egzaminu, ale pewnie znajdę chwilkę i na zdjęcia. <3

      Usuń
  6. "Karneval" ma prześliczne okładki, mam pierwszy tom i te złote akcenty wyglądają po prostu świetnie, jednak nie mogę się przekonać do fabuły niestety :(
    Powodzenia z sesją :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Karnevala trza nadrobić ;-;
    Obyś przetrwała sesję.

    OdpowiedzUsuń
  8. No to powodzenia z sesją. ;) A mi się właśnie ferie kończą... ;c No ale trudno, jakoś będę musiała to przeżyć. Z okładek Karnevala jak na razie najbardziej podobała mi się ta z Yogim, chociaż reszta też jest niczego sobie. A jeśli chodzi o płyty, to uważam, że nie ma to jak oryginał. Świetne nabytki. :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Dasz radę z tą sesją, trzymam za ciebie kciuki C: Jak zawsze masz świetne zdobycze xDD

    OdpowiedzUsuń
  10. D: Mania kolekcjonowania. Ja wierzę, że przetrwasz sesję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. (Święto lasu, przebiłam barierę stu mang XD)

      Usuń
  11. Ta choroba też mnie złapała... Dasz radę. xD
    Świetny loocik, pewnie pocztówki z Bleacha przypadły by i mi do gustu. Bardzo lubię te okładki.
    Co do reszty - nie moje klimaty, ale ważne, że jesteś usatysfakcjonowana.

    OdpowiedzUsuń
  12. ja już sie nie mogę doczekać jak przyjdzie moja paczka z mangami ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Dasz radę, na pewno :D
    W styczniu nic nie kupowałam, ale w tym miesiącu wychodzą serie, które zbieram, no i zaczęłam się zastanawiać nad kupnem ''Emmy'' :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Siemka skąd zamawiasz te wszystkie mangi i gadżety.????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mangi z poszczególnych sklepów wydawnictw, a gadżety zamawia mi znajoma, która robi również grupowe zamówienia z zagranicznych sklepów. Proszę, tutaj masz link:
      http://shalala-goes-on.blogspot.com/
      I na adres mailowy również możesz pisać, gdyby coś konkretnego Cię interesowało :)

      Usuń