środa, 1 stycznia 2014

Stosik grudniowy + Figurka Atobe



Podsumowanie grudniowe w sumie wypada słabo w porównaniu z poprzednimi miesiącami. W styczniu dotrą do mnie nowe nabytki i kolejna notka będzie już bardziej rozbudowana i urozmaicona. Ale to nie tak, że narzekam na grudniowe zakupy :D 



DOGS: Bullets and carnage - Shirow Miwa (4)
Vassalord - Nanae Chrono (7)
Bleach - Tite Kubo (31)


Osoby, które lubią Badou mogą się cieszyć, gdyż praktycznie poświęcony jest mu cały czwarty tomik DOGSów :) Mnie natomiast cieszy fakt, że tak szybko do mangi wrócił pewien bohater, który może troszkę poprzeszkadzać naszej drogiej Naoto. Poza tym żegnamy się z mini plakacikami z przodu mangi i otrzymujemy jedynie jedną kolorowa stronę. Szkoda, bo byłby one naprawdę ciekawymi dodatkami... 
No i nareszcie doczekałam się ostatniego tomiku Vassalorda. Planowo powinien ukazać się w sierpniu razem z planowanym CD z OVA. Jedno i drugie nie wypaliło. Tomik jest troszkę grubszy od pozostałych, gdyż liczy sobie 220 stron. Nie podobają mi się jednak obwoluty. Nie zaprzeczam, że mimo wszystko są piękne, ale... no właśnie - na czarnym tle widać wszystkie zabrudzenia i rysy. I za nic nie można tego wyczyścić. A że bardzo mocno zwracam uwagę na uszkodzenia/zabrudzenia na książkach, wychodzi tak, że boję się dotknąć jakiegokolwiek tomiku Vassalorda... 
Na 31 tomik Bleacha dość długo czekałam, gdyż od września był on z miesiąca na miesiąc przesuwany. Na okładce widzimy Szayela Aporro Granza, a w środku możemy podziwiać jego potyczki z Renjim i Ishidą. 


Bleach Volume 1 - Collector's Edition


Dla porównania są to te same tomiki. Postanowiłam ułożyć je koło siebie, aby pokazać Wam jak różnią się wielkością. Poza tym wydanie kolekcjonerskie pierwszego tomiku jest w twardej oprawie, dodatkowo jeszcze z obwolutą. Premiera tego wydania była w 2008 roku. Obwoluta jest bardzo gruba, a na jej skrzydełkach ukazane są Hollowy, krótki opis mangi oraz notka o autorze. W środku dostajemy kilka stron w oryginale - w języku japońskim, pozostała część mangi jest po angielsku. Ponadto otrzymujemy kilka początkowych stron w kolorze, oraz jedną w środku. Papier wygląda jak w starych komiksach. Nie potrafię jednak dokładnie go określić, gdyż jeszcze się na tym nie znam :P  Dzięki większemu wydaniu mamy powiększone kadry i większe marginesy. Czy jestem usatysfakcjonowana z zakupu tego samego tomiku w wydaniu kolekcjonerskim? Myślę, że tak. Jako wielki fan tej serii, jestem zadowolona z tego zakupu. 
A teraz wyobraźcie sobie moją minę jak okazało się, że listonosz rozwalił mi skrzynkę na listy wpychając tam na siłę paczkę z tym tomikiem... Na wielkie szczęście nic mu się nie stało. Ze skrzynką to już co innego... A listonosza nadal szukam XD




Atobe Keigo - Shin Tennis no Ouji-sama
Kotobukiya


Kolejna figurka do kolekcji. Tym razem jest to Atobe Keigo, który jest jednym z moich ulubieńców z Prince of Tennis. Tak jak Ryoma, posiada wymienną głowę z bardziej poważną miną, rakietkę dzieloną na dwie części oraz o wiele większa podstawkę :D Jestem z niego bardzo zadowolona, gdyż wygląda cudownie, a na żywo prezentuje się jeszcze lepiej niż na zdjęciach.

38 komentarzy:

  1. Wydania kolekcjonerskie, tomiki delux, czy jak to tam różni autorzy nazywają są takie piękne. Sama mam parę takich clampowskich i jestem z nich bardzo zadowolona. Generalnie słyszałam, że angielskie mangi mają gorszy jakościowo papier niż nasze, czy tak jest też w przypadku tego tomu delux?
    Jestem o dwa tomy do tyłu z Bleach~ Ale tak szczerze to jeśli chodzi o tę serię to właśnie wiele razy już byłam parę tomików do tyłu i ogólnie chyba lubię ją zamawiać w ilościach po 2/3 tomy. xD
    O, a co do Vassalord to masz rację, że czarne tomiki są strasznie podatne na wszystko... O.O Sama posiadam dwie serie, które mają czarne obwoluty i wiem, jak ciężko utrzymać te tomy w porządku, czystości i z dala od kurzu. >.<
    Atobe jest przewspaniały. <3 A już w ogóle kiedy stoi obok Echizena! Nie mogę się doczekać reszty tenisistów. *q*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aby dowiedzieć się czegokolwiek na temat papieru w tym wydaniu, poszperałam po angielskich stronkach. Nie wiem jak wyglądają normalnie ang mangi, ale podobno to wydanie jest drukowane w zupełnie innym stylu niż standardowe ang mangi. Pozytywnie mnie zaskoczyło to, że tomik w środku wygląda jak stary dobry komiks. Papier jest gruby, ale niestety w niektórych miejscach widać zarysy kadrów z drugiej strony :(
      Teraz Bleach będzie wychodził co jakieś 3 miesiące. Co jest dla mnie okropną wiadomością T.T
      Nie bywam w Empiku, ale jestem strasznie ciekawa jak Vassalord wygląda na półkach. Czy jakoś w miarę czysto wygląda...
      Mam troszkę odłożonej kasy, a przez Ciebie zastanawiam się znowu nad Tezuką. A idź mi z tym kuszeniem! 8D

      Usuń
    2. Uhum, jest biały i gładziutki, czy bardziej zbliżony do tego w naszych polskich tomikach? *dopytuje, bo ma bzika na punkcie jakości wydań* W ogóle to, że udało się uniknąć przebijania rysunków z drugiej strony wyszło chyba tylko jpfowi i ich grubemu papierowi, bo jak wiadomo w Bleachu króluje białe tło a przez to od razu widać wszystkie rysunki z drugiej strony.
      A wiesz, że aż się mu przyjrzę jak kiedyś zawitam i będzie na półce. xD
      haha No ja mam kasę odłożoną na kocyk, więc nie mogą mnie zawieść. >.< Tutaj nie ma się co zastanawiać, tylko trzeba brać. xP A co z Midorimą, jak go ładnie pomalują też będziesz go chciała? xD

      Usuń
    3. Jest gładki, ale nie jest taki wybielały jak w naszym wydaniu. Wybielacz nie zadziałał, lol XDD Ale za to obwoluta jest przecudna <33
      Jak się przyjrzysz to daj znać. Bo ja nie mam jak tego sprawdzić... A w Empiku można wszystkiego się spodziewać XDD
      No ja jestem ciekawa kogo jeszcze umieszcza na kolejnych kocykach. Bo jak trafią w moich ulubieńców to Tezuka może zostać już całkowicie zapomniany 8D
      Midorima jest największym priorytetem! O ile Riw zdoła mi go złapać ^^ Ale na niego sobie troszkę poczekam~ Bo MegaHouse coś kręci z tymi figurkami XD

      Usuń
    4. haha Rozumiem. xD
      Ok. <3
      Ja się chyba załamię jak za jednym razem wypuszczą Zukę i Fujiko~ T.T Bo pewnie będę chciała obu~ T.T A Ty co, czekasz na Sanadę, hmm? xD W sumie jeszcze swojego kocyka nie miał (chyba), więc kto wie...
      haha No i wszystko jasne! Eee, nie będzie tak ciężko, kto jak kto, ale riw go zdobędzie. xD

      Usuń
    5. Jak razem wyjdą, po TAKICH cenach, to będziesz mieć nie lada wydatek :D
      Ja czekam na Sanade. Atobe chyba sobie odpuszczę bo mam jego figurkę. A Sanada nie miał jeszcze kocyka, więc może się uda <3
      Mam wielka nadzieję, bo go mocno chce ^^

      Usuń
    6. Nawet jakbym jakimś cudem miała taką kwotę na raz to jeszcze na 100% musiałabym się przygotować na cło. =.= Dlatego mam nadzieję, że nie wyjdą razem. >.<
      Zawsze masz jeszcze life-size wallscroll Sanady. haha ^^

      Usuń
    7. To już na pewno XD jeden sporo kosztuje, a dwa już na pewno się załapią na cło :(
      Wiem, ale jakoś wallscroll mnie nie przekonuje. Oczywiście, że chciałabym mieć Sanade na ścianie. Ale wolałabym go już na kocyku 8D W takiej samej pozie jak inni, haha :3

      Usuń
    8. No zwłaszcza, że w sumie taki kocyk też fajnie zawiesić na ścianie, widziałam, że dużo osób tak właśnie z nimi robi. <3

      Usuń
    9. Niestety ja chyba nie miałabym go gdzie powiesić :( Ale ciekawy pomysł...

      Usuń
    10. Ja znowu miałabym, już wynalazłam dla niego idealne miejsce, ale nie powiem, w łóżku też wyglądałby ładnie. hjehje

      Usuń
  2. DOGSów już mam (tylko ten nieszczęsny trzeci tomik...), Vassalord jakoś mnie nie interesuje, a co do Bleacha to właśnie zaczęłam oglądać anime i od razu się wkręciłam. Najchętniej oglądałabym cały dzień.^^
    Świetne figurki. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. TAAAAK!! *skacze z radości po całym pokoju* Suza jestem ciekawa twoich ulubieńców! Ale z tym można poczekać bo ja swoich ulubieńców wyłapałam około 100 odcinka. A gdzie oglądasz? Polecam bleach.wbijam.pl , tam masz oznaczone fillery i w razie czego możesz je ominąć jak będą Cię nudzić bo nie wnoszą nic do anime XD
      No i widzisz, zacznij do mnie o Bleachu a się nie zamknę XDD Tyle radości <3

      Usuń
    2. Na kreskoweczkach, ale dzięki za radę, może się przydać. ;D Na ulubieńców pewnie jeszcze przyjdzie czas, sama też jestem tego ciekawa. A tymczasem nie pozostaje nic innego jak tylko oglądać kolejne odcinki. ;)

      Usuń
    3. Bleach ma bardzo dużo ciekawych bohaterów, więc ulubieńcy przychodzą z czasem. Z początku polecam Ci zwrócić uwagę np na Gina, Urahare albo na Hitsugaye. Albo lepiej nie wymieniam bo Ci całkowicie pokręcę anime XD Oglądaj, oglądaj! :3

      Usuń
  3. Piękne figurki <3
    Muszę kupić ten nieszczęsny 4 tomik Dogsów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bleach mnie kusi bardzobardzo już od dłuższego czasu, ale kolekcjonowanie tasiemca to wyzwanie, a ja ostatnio wzięłam się w końcu za One Piece 8D. Do anime z kolei przekonać się specjalnie nie mogę. Kiedyś obejrzałam jakieś 30 odcinków i dalej nie szło, ale ja w ogóle jestem stanowczo mangowym typem @u@'. Ostatni Vassalord taki piękny i mimo że lubię depresyjne (xD) zakończenia, to tutaj zostałam totalnie zauroczona *U*. Zgodzę się też, co do tych obwolut. Z jednej strony zachwycają, ale z drugiej też wolę, kiedy sobie bezpiecznie na półce stoją, bo w innych przypadkach coraz to nowe ślady się na nich pojawiają :C.
    Zauważam bardzo duże zainteresowanie DOGSami i trochę mnie to ciekawi OuO'. Z drugiej strony miałam przez moment tomik "0" i kreska była dla mnie naprawdę straszliwa xD.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, spore wyzwanie, skoro Polska jest o 30 tomików w tył z wydaniem Bleacha XDD Szkoda, że się nie przekonałaś do anime :( Ale każdy ma swój gust, a w sumie Bleach nie jest typowym anime dla dziewczyn. Więc Cie rozumiem :) Tak, końcówka Vassalorda jest... ciekawa :3
      Kreska DOGSów jest "inna", taka nietypowa. Większości ludzi to odstrasza, jednak mnie bardzo ona pasuje. Podoba mi się kreska jak i cały zarys DOGSów. Więc przed zakupem lepiej ogarnąć mange po ang na necie i wtedy decydować się, czy jednak inwestować w DOGSy :) Tak będzie najbezpieczniej xP

      Usuń
  5. Ja to nawet podsumowania w tym miesiącu nie pisze, z resztą i tak bawię się w reklamacje jedynego tomiku, jaki zakupiłam, bo coś dziwnego stało się z okładką X'D DOGSy... może kiedyś, jak będę wiedziała ile to ma ostatecznie tomów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na DOGSy lepiej się najpierw zdecydować, ogarnąć kreskę i fabułę, a później kupować. Bo nie wszystkim ta manga się podoba XD

      Usuń
  6. To był najlepszy tom DODG-sów jak do tej pory :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszędzie są figurki Atobe!!! Kuszą mnie DOGSy, ale nie jestem pewna czy byłby to z mojej strony dobry zakup. Kiedyś dawno temu przeczytałam początek, ale jakoś mnie nie wciągnął. Od razu założyłam, że nie będę kontynuowała przygody z ta mangą, a teraz wszyscy to kupują i zaczynam mieć wątpliwości czy dobrze postąpiłam od razu skreślając ten tytuł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Figurki PoT u mnie i Tabi będą się pokrywać :D Ja polecam tu wszystkim najpierw ogarnąć chociaż 1 tom po angielsku na necie. Bo kiepsko kupić coś na co do końca nie byliśmy zdecydowani. Ja bardzo lubię OVA i tez samą kreskę z mangi, więc mi seria się podoba :)

      Usuń
    2. Nawet nie muszę tego ogarniać na necie po angielsku, bo mam na kompie skanlacje po polsku ;) Ova była fajna. Boję się tylko, że jak zacznę je czytać to tym bardziej nie kupię mangi, bo będzie mi szkoda kasy na coś co mam na kompie (w dodatku mam więcej niż 1 tom).

      Usuń
  8. To jednak coś jest z tym grudniem, że i u mnie mało tego wszystkiego :D Ale w porównaniu do Ciebie to i tak jeszcze mniej. Hmm, porządnie urwało mi od bycia zrozumiałą.
    Taaak, czwarty tomik jest wspaniały, ale za mało Badou. Jego zawsze za mało. Księdza nie ma, wiedziałam, że tak będzie. Przecież trzeba poprzedłużać. Nie wpadłabym na to, że jest edycja kolekcjonerska, chociaż... Wszystkiego można się spodziewać.
    Figurkomania Cię pochłonęła.
    To straszne.
    Wszyscy powoli zostają przez nią pożarci.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale z tego co widze to u większości ludzi kiepsko było z nabytkami grudniowymi XD
      Dużo Badou w 4 tomie, nie narzekaj. Teraz będzie go pewnie mniej, bo na pierwszy plan pójdzie Naoto. Zapewne XD

      Usuń
  9. Nie umiem sie nadal zdecydować na dogsów ;_; Na szczescie kolega ma zamiar kupować, wiec nie bede musiala podejmować tego ryzyka xD
    Piękne figurki *__* Gdzie je kupujesz? W Yatcie czy innym sklepie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam znajomą, która zamawia mi figurki z AmiAmi.com :) Na Yatta mi sie nie opłaca, bo mają drogo XD

      Usuń
    2. Ale mqsz szczęście :C Ja raczej nigdy nie będę miała możliwości zamówić z zagranicznej strony a bardzo bym chciala no i głównie chodzi o opłacalność

      Usuń
  10. Jak zwykle szalejesz z zakupami. :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten listonosz chyba bardzo chciał Ci ten tomik doręczyć. Nawet chyba za bardzo. XD A figurka super, chłopaki będą ekstra wyglądać zestawieni ze sobą jak już zbierzesz cały komplet. :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już bym wolała iść po ten tomik na pocztę niż gdybym miała znaleźć go uszkodzonego... Jeżeli chodzi o Bleach to jestem strasznie uczulona na wszystkie uszkodzenia xP
      No właśnie nie wiem czy uzbieram cały komplet. Zastanawiam się jeszcze czy rzucić się na wszystkich tenisistów XD

      Usuń
  12. Piękne te figurki z PoTa *o*.
    Niestety, nie jest to jakby "moja seria", żeby mnie jakoś bardziej interesowały ._. Ale mimo wszystko bardzo podoba mi się ich wygląd, cudowności :3

    OdpowiedzUsuń
  13. Pozazdrościć tego wydania kolekcjonerskiego Bleacha *.*

    OdpowiedzUsuń
  14. Haha... Wyczuwam obsesyjność na punkcie czystości. Ty nie dotykasz brudnych okładek, a ja starych :)
    I jeszcze listonosz zbrodniarz na dodatek. Co za szczęście że tomik cały! *uff*
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy to można nazwać obsesją XD Po prostu jestem przewrażliwiona :P

      Usuń
  15. kupuję ostatnio te mangi wszystkie, ale tak mi smutno, bo nie mam kiedy czytać T_T

    OdpowiedzUsuń