niedziela, 1 grudnia 2013

Stosik listopadowy + kalendarz Prince of Tennis + gashaponki Kuroko no Basuke


Listopad był spokojnym miesiącem jeżeli chodzi o moje wydatki na mangi i gadżety. Może po zdjęciach tego nie widać, ale większą część opłaciłam już w październiku. No i w końcu chyba przestanę narzekać na zdjęcia, gdyż byłam zmuszona zmienić oświetlenie w pokoju. Mam nadzieję, że efekty są chociaż troszke widoczne :)


Bleach - Tite Kubo (30)
Yami no Matsuei - Yoko Matsushita (2-3)
Karneval - Touya Mikanagi (3)
Savage Garden - Lee Hyeon-sook (1)

Bleach powinien być na stosiku miesiąc wcześniej. Po prostu zapomniałam go dołączyć w październiku i zdecydowałam się dodać go teraz. Yami no Matsuei to był taki prezent "od siebie dla siebie" na urodziny. Zdecydowałam, że na razie wstrzymam się z kupnem kolejnych tomików. Nie spodobało mi się bardzo to, iż 3 tomik ma za małą obwolute i widać spod spodu zieloną okładkę. A muszę przyznać, że jestem bardzo wrażliwa na takie wady i troszkę mnie to denerwuje... Karneval zamówiony był w prenumeracie. Yogi na okładce pięknie się prezentuje, a sama obwoluta jest dla mnie najładniejszą ze wszystkich z całej tej serii. Savage Garden dostałam od Paulette w prezencie :) Cóż mogę powiedzieć... Nie spodziewałam się, że manhwa tak bardzo mnie zaskoczy. Spodobała mi się kreska, tak jak i ogółem cały tomik- pod każdym względem. Przed przeczytaniem miałam spory dystans do SG. Mimo, iż czytałam tak wiele pozytywnych opinii, całkowicie odrzucałam zakup tej manhwy. Teraz wiem, że na jednym tomiku nie poprzestanę.


Mobile Suit Gundam 00 - Innovation
Code Geass-Hangyaku no Lelouch - Illustrations Relation

Chętkę na te artbooki miałam już od początku października. Jako, iż lubię serie mecha, zdecydowałam się na ten zakup, chociaż że koszty wysyłki były jeszcze raz tak drogie jak same artbooki. Moja mina pewnie była bezcenna, kiedy na poczcie chciałam podnieść paczkę, a nie mogłam tego zrobić, gdyż okazały się strasznie ciężkie XD No więc, co mnie zmotywowało do zakupu... Najbardziej chyba to, że zapewne już nigdy nie kupię nic z tych serii. MSG nie jest zbytnio popularny, więc zamiast kupować jakąkolwiek figurkę Gundama, nabyłam ich piękne zdjęcia. Obie książeczki liczą sobie razem około 279 stron. 
Bardziej spodobał mi się Innovation, ponieważ ma w sobie dość dużo artów samych Gundamów. A o to mi głównie chodziło. 


The Prince of Tennis II - 2014 Calendar

Ten kalendarz kusił mnie niemiłosiernie długo~ Kupowało się go tak naprawdę w ciemno, ponieważ nie miał przedstawionych zdjęć, jakie prezentują się w środku. Jedna grafika przypada na dwa miesiące. Ma piękne, wyraziste kolorki i jest tak ogromny, że nie udało mi się nawet zrobić tego zdjęcia prosto... Jestem pozytywnie zaskoczona, że zawiera w sobie bardzo dużo bohaterów, którzy się nie powtarzają, oraz których możemy ujrzeć w bardzo ciekawych sytuacjach i nietypowych strojach <3 Strony również są mniej więcej ułożone tematycznie pod względem całego roku. Nie chce obiecywać, ale chcąc pokazać Wam wszystkie zdjęcia, planuję zrobić osobną króciutką notkę... 

 

Gashapony Kuroko no Basuke
Kagami , Takao
Hanamiya , Murasakibara , Miyaji , Izuki

Kuroko i Kagami są zakupem Pauletty, dlatego nie ma ich wymienionych pod zdjęciami. Jednak nie potrafiłam się powstrzymać od uwiecznienia całego setu na mojej tablicy, od razu w ten sam dzień jak go otrzymałam... Miyaji stał się moim ulubieńcem od razu jak go ujrzałam :) A Midorin w końcu doczekał się Takao.

42 komentarze:

  1. Ja jeszcze nie mam 30 tomiku Bleach, może kupię go sobie na podróż do domu w tym miesiącu. ^^
    Yami no Matsuei mam zamiar, w dalekiej... bardzo dalekiej przyszłości kupić. Anime wprawdzie jakoś specjalnie mnie nie zauroczyło, ale dobrze mi się je oglądało i mam nadzieję, że manga też będzie fajna. ^^
    Artbooczki są piękne, nie wiedziałam, że tak bardzo lubisz same mechy. Ja znowu bardzo chciałabym zobaczyć wnętrze artbooka z CG. <3 Tyle ładnych artów moich pięknisi. *q*
    No i kalendaaaarz. Z pięknym Fujim! <3 Koniecznie musisz pokazać światu jego wspaniały uśmiech. ^^ Czekam na notkę!
    Gashaponki jak zawsze przeurocze. ^^
    W ogóle miałaś urodziny? Kiedy, co i jak? Czemu ja nic nie wiedziałam? Albo wiedziałam, ale zapomniałam? Przepraszam, naprawdę nie mam pamięci do tego typu rzeczy! Takie spóźnione, ale jak najbardziej szczere wszystkiego najlepszego. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W 30 tomiku Urszula i Orihime mają swoją scenę, która bardzo lubię <3
      W Yami bardzo spodobała mi sie ta stara kreska. Dlatego zdecydowałam się kupić.
      Wiem, to dziwne, że lubię same mechy. Lubię na nie patrzeć i oceniać względem innych XD CG ma piękne arty. Mam już swoje ulubione. Ale to kiedy zrobię zdj i wstawię na bloga to nie wiem :D Ale cieszę się, że jest sporo Gino, bo bardzo go lubię <3
      Notke z kalendarzem postaram się zamieścić jak najszybciej. Nie ma tam zbyt wiele do opisywania więc powinnam się szybko uwinąć.
      Miałam :) Ale wszędzie wyłączyłam date. Tak bardzo jestem okrutna XD Nie wiem, czy kiedykolwiek Ci wspominałam kiedy mam ur :D Ale date możesz poznać chociażby po nicku z mfc/MAL-a. Dziękuję bardzo <3

      Usuń
    2. ohoho Tym bardziej muszę kupić. <3
      Nie no, to nie jest dziwne, z tym, że zazwyczaj to faceci lecą na mechy, nie laski, niemniej jednak fajne zainteresowanie, ja nie mam pamięci do szczegółów, więc to nie działka dla mnie. xD Lubię jak tacy dobrze obeznani w temacie ludzie piszą, że jakiś tam mech w tej a tej wersji różnił się czymś tam i czymś tam itp. xD Nie ogarniam o co chodzi, ale jakoś fajnie się czyta posty takich fanatyków. ^^
      O no i wszystko jasne. Bodajże wspominałaś mi, że masz w listopadzie, przy czym konkretnej daty nie podałaś chyba. Teraz już będę wiedzieć! xD

      Usuń
    3. Jak będziesz robić zdj dj z PoT, to nie pogniewałabym się, gdybyś zarzuciła mi też jakimiś zdjęciami tego dj z Urszulą i Orihime <3

      Poza tym, ludzi, którzy fascynują się mechami jest bardzo mało. A szczególnie w Polsce... Większość ludu od razu krytykuje, bo "to mecha". Nie ogarniam czasami ludzi XD
      Nie podałam bo nie lubię mówić o swoich ur :D A date mówię, kiedy ktoś sie konkretnie spyta.

      Usuń
    4. Ok, to mi się jeszcze przypomnij tego 21 grudnia. xD

      Ano. Ja ogólnie lubię anime, gdzie są mechy, nie że rozbieram wszystkie te maszyny na części pierwsze, ale generalnie w Code Geassie bardzo podobały mi się potyczki z ich udziałem a Gundama planuję już obejrzeć od bardzo dawna. <3

      Usuń
    5. Ok, na pewno się przypomnę XD
      Ja nietypowo zaczęłam, bo zabrałam się od najnowszych Gundamów :D Ale planuje uzupełnić starsze serie.
      Niemniej, gorąco polecam MSG 00.

      Usuń
  2. Kalendarz wygląda naprawdę ładnie. :) Breloczki też wyglądają uroczo. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kalendarz w środku jest jeszcze piękniejszy ;D Ale to już w innej notce :)

      Usuń
    2. Chętnie obejrzę. :)
      A co poza tym? Jak życie? ;)

      Usuń
    3. hmm... jak życie... Studia, dom, praca. A teraz przed świętami jakoś nie mam na nic czasu. Nawet bloggerów zaniedbałam. Nie potrafię nadrobić zaległości u wszystkich :( Jeszcze ode mnie uciekną ;D
      Koleżance kalendarz się spodobał? :)

      Usuń
    4. Czyli tak jak u mnie... A tuż przed świętami dopiero będzie zapierdziel. Ja tam nigdzie się nie wybieram. :P
      Oj tak! A przypinki jeszcze bardziej. ;)

      Usuń
    5. Ja nawet nie chce myśleć co to będzie w pracy w tym miesiącu... Ratunku XD
      To się cieszę :D I jeszcze raz dziękuję za życzenia :)
      A Ty jutro masz urodziny? Dobrze wyszukałam? :)

      Usuń
    6. Nie ma za co. ;)
      Tak, jutro. Skąd wiesz? ;)

      Usuń
    7. Jakiś czas temu mignęło mi na MAL-u. I zapamiętałam. Bardzo szybko zapamiętuje, jak ktoś ma urodziny na początku miesiąca :D

      Usuń
    8. Ja mam dobrą pamięć do dat (dlatego jakoś radziłam sobie z historią :D). Z niektórymi osobami już od dawna nie rozmawiam, ale gdzieś mi tam migają daty ich urodzin. :)

      Usuń
    9. Ja nie zawsze mam pamięć... Dlatego wszystko zapisuję w kalendarzu. Jakiś sposób musiałam znaleźć XD

      Usuń
    10. I dobrze. :) Zresztą ja też zapisuję, bo może daty i pamiętam, ale nie zawsze wiem, który jest akurat dzisiaj. :D

      Usuń
  3. Rany, rany, Code Geass ^^ Jak się podoba Yami no Matsuei? Zastanawiałam się nad kupnem, coś oprócz słabego wydania? Chyba tylko u mnie taka skrajna monotematyczność, że nic, tylko mangi, ale co poradzisz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yami podoba mi się szczególnie przez kreskę. Jednakże na pierwszy rzut oka od razu widać dysproporcje u bohaterów- szczególnie w niektórych momentach: głowa, a reszta ciała. Dużo tekstu. Mimo wszystko, mi się bardzo podoba. Nie spodziewałam się, że kiedykolwiek chwycę po mangę ze starszą kreskę :D

      Usuń
    2. Nie takie yaoi się już widziało.
      Bicz pliz, stara kreska, czytam Lady Oscar i mi się podoba. Aż nie chce mi się niczego innego brać.

      Usuń
    3. Yami to w sumie nawet pod shounen-ai nie można podlepić... XD Ale ja mówię, że to mi się spodobała stara kreska. A zawsze mnie zniechęcała...

      Usuń
    4. Ja tam terminu shounen-ai za bardzo nie używam, w Japonii właściwie tylko yaoi i yuri się mówi.
      Że nie taka stara XD
      Też chcę jakieś mangi od kogoś w prezencie dostać, pewnie nikt taki nie będzie mądry, by zapytać jak ja, co kupić na klasową wigilię XD

      Usuń
    5. No dobra, to w takim razie nie można podlepić pod yaoi :D
      Ja dostałam mange pierwszy i zapewne ostatni raz :) Ale to bardzo miłe :3
      O masakra, ja nie lubiłam prezentów szkolnych na wigilie. To był zawsze dla mnie stres "co kupić" XD Właśnie, najlepiej zapytać się wprost :)

      Usuń
    6. Zapytałam, ksiązkę po angielsku. Ludzie tacy poligloci. Ja taki asparger.
      Tu mysza.

      Usuń
  4. Jakie ładne breloczki :D
    Muszę w końcu obejrzeć Code Geass ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, CG jest bardzo dobrym anime :) Jednym z moich ulubionych :)

      Usuń
  5. Yogi rzeczywiście pięknie się prezentuje. :)
    Nad Savage Garden się zastanawiam. Jestem ciekawa zdjęć kalendarza, zwłaszcza że jakiś czas temu zaczęłam to anime oglądać. A gashaponki świetne, nie mogę się doczekać, aż moje do mnie dotrą (Kuroko i Kagami jak na ostatnim zdjęciu). :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto kupić SG. Świetna manga i co najważniejsze jest ukończona.
      Tak myślałam, że to Ty ich zamówiłaś :D Po nicku od razu skojarzyłam :)

      Usuń
  6. zazdroszczę zakupów :)) czyli SG polecasz? ja się zastanawiałam czy to dobre jest :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja, jako osoba, która nie chciała tego w ogóle kupować, mogę szczerze polecić SG :)

      Usuń
    2. wezmę Twoją opinie pod uwagę przy składaniu zamówienia ;D hehe ;D odczuwam głód mangowy :P:P

      Usuń
    3. SG nie wychodzi zbyt często. Między 1 a 2 tomikiem jest spory odstęp czasowy... A trzeci nie wiadomo kiedy wyjdzie XD

      Usuń
  7. Cieszę się, że SG się spodobało, to na pewno jeden z ciekawszych tytułów na naszym rynku, a z tomu na tom wciąga coraz bardziej. Teraz czekam na "Kwiaty grzechu" tej samej autorki, bo akurat tego tytułu autorki dobrze nie znam ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak już dorwiesz te Kwiaty grzechu to z chęcią ogarnę Twoją ocenę :D Bo jestem tej mangi ciekawa...

      Usuń
  8. Te pierwsze zawieszki z Kuroko na Basuke są urocze. :D Pochwalisz się kiedyś zdjęciami z wnętrza plakatu albo chociaż jak wygląda na ścianie?
    Gratuluję artbooków, pewnie są prześliczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, planuję zrobić w najbliższym czasie króciutką notkę ze zdjęciami z kalendarza :)

      Usuń
  9. Zawieszki z Kuroko są przesłodkie *.*
    Bardzo fajne zdobycze, ja najchętniej u siebie na półeczce zobaczyłabym artbooka z Code Geass- bardzo lubię to anime, jedno z moich ulubionych.
    I jestem bardzo ciekawa zdjęć z kalendarza, chętnie zobaczyłabym jakiś pościk ze zdjęciami^^

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uwielbiam CG, ale niestety mało fajnych gadżetów jest z tej serii...
      Oczywiście, planuję osobny post ze zdj z kalendarza :)

      Usuń
  10. oo Bleach, również zbieram ^__^ Savage Garden już przeczutałaś ? Zastanawiam się czy warto, waham się jeszcze nad kupnem :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeczytałam i jak najbardziej polecam! :) Nie przepadam za shoujo, ani za wstawkami historycznymi, ale pomimo tego ta manga mnie "kupiła" :D

      Usuń
  11. Zawieszki z Kuroko no Basuke są cudowne. Aw i kalendarz, ostatnio też myślałam czy sobie jakiegoś nie sprawić. Zazdroszczę łupów :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :3 Kalendarz fajna sprawa, tym bardziej, że z jednej z ulubionych serii :)

      Usuń