czwartek, 12 grudnia 2013

Prince of Tennis II - Calendar 2014

myfigurecollection.net





Pochodzi z: Shin Tennis no Ouji-sama
Producent: Ensky
Liczba stron: 7
Format: A2
Wersja: 2014







Jako, że kilka osób wyraziło chęć zobaczenia poszczególnych stron kalendarza, postanowiłam jednak zrobić krótką notkę. 
Kalendarz do rączek własnych dotarł w połowie listopada. Za względu na swoją wielkość musiałam przesunąć tablice korkową i powiesić na jej miejsce kalendarz. Kupując go nie miałam pojęcia jak będzie prezentować się w środku. To był mój pierwszy zakup "w ciemno" XD Nie żałuje - wręcz przeciwnie, jestem zadowolona. Spodziewałam się zupełnie czegoś innego. Kolory są bardzo wyraziste. Jedna grafika przypada na dwa miesiące. Zawiera w sobie bardzo dużo bohaterów, którzy się nie powtarzają, oraz których możemy ujrzeć w bardzo ciekawych sytuacjach i nietypowych strojach. Strony również są mniej więcej ułożone tematycznie pod względem całego roku.
Zdjęcia można powiększyć klikając na nie. Próbowałam wstawić je w większym formacie, ale blogger powiedział mi "NIE" - i że jak będę chciała coś z tym kombinować to zacznie mi wszystko przestawiać :( Więc jest, jak jest :)

   



W aktualnym kalendarzu z Bleacha mam swoją ulubioną stronę. Jednak tutaj nie potrafię się zdecydować na konkretną. Wszystkie grafiki są piękne i każdy z bohaterów świetnie się na nich prezentuje. Chociaż wiadomo- strony ze swoimi ulubieńcami zawsze bardziej przyciągają wzrok :) 

28 komentarzy:

  1. 7/8 for me - same moje ulubione pairingi XD.
    Choć faktycznie wszystkie graficzki są śliczne ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie właśnie też 7/8
      Mój ulubiony pairing to jednak ten z dołu XDD

      Usuń
    2. TAK tak bardzo TAK XD. Choć Inui Kaidou też bardzo <3

      Usuń
  2. Jak ich duzo na kazdej stronie *__* Oh, well, ta seria az wielu bohaterow, a i tak sie wszyscy nie zmiescili bu :(
    Wrzesien/pazdziernik tak bardzo dla mnie <3333

    Az mnie korcilo ostatnio czy by sobie jednego takiego kalendarza z anime nie sprawic, ale w koncu stwierdzilam, ze podrukuje sobie plakaty z roznych serii ;) Ale Twoj prezentuje sie pieknie :D!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ci ważniejsi się zmieścili. Chociaż gdybym mogła dodałabym jeszcze kilku innych bohaterów XDD
      Wrzesien/pazdziernik też lubie bo.... bo Atobe 8D A ja właśnie zrezygnowałam z plakatów bo gdybym sama miała wybierać grafiki, to pewnie nie mogłabym się zdecydować co wybrać XD

      Usuń
    2. Jakbym miala dylemat kogo powiesic, to rozlozylabym ten kalendarz na czesci pierwsze i zrobila z niego jedna, wielka fototapete. Pytanie tylko... czy starczyloby sciany, haha XD

      Usuń
    3. Ja już zaczynam się zastanawiać gdzie ja powieszę poszczególne karty jak będę musiała je oderwać XD Bo szkoda będzie mi je po prostu zwinąć i schować :D

      Usuń
  3. Kalendarz wygląda ekstra. :) Choć więcej w nim grafiki niż dat. :D Duży jest?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. E tam daty - Te grafiki! :D
      Jeszcze raz taki duży jak ten z yatta :)

      Usuń
    2. Wiem, wiem, że daty to pikuś, przecież nie po to kupuje się kalendarz. :P
      Łoł, no to naprawdę spory. :)

      Usuń
  4. Przecudny *w*
    Ja cały 2013 nie przetrwałam bez kalendarza i teraz muszę sobie w końcu coś kupić.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda świetnie, jednak odzwyczaiłam się od kalendarza na ścianie. Poza tym nie wiem czy bym znalazła tyle miejsca żeby go powiesić. Pozostaje pozachwycać się samymi zdjęciami. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Te serię znam z tylu stron, tylko nie od strony mangi i anime XDDD

    OdpowiedzUsuń
  7. ohohoho~
    Jak to nie masz swojej ulubionej strony? xP Toż to nawet ja mam, chociaż kalendarza nie posiadam. Szkoda, że mój pairing w nim rozdzielili, ale za TEN uśmiech wybaczę im wszystko. <3
    Już wprawdzie mówiłam, ale się powtórzę, że kalendarz prezentuje się cudownie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam dwóch ulubieńców, nie wiem na jaką stronę się zdecydować, noooo~ XDD Wszystkie mi się tak samo podobają <3

      Usuń
    2. W sumie mi też się wszystkie podobają, bo na każdą stronę wrzucili kogoś z moich ulubieńców. xD

      Usuń
  8. Hm, chyba też muszę zainwestować w kalendarz z jakiegoś anime, myślałam nad Shingeki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz, że sama miałam dylemat pomiędzy kalendarzem z PoT a tym z SnK :D Chociaż nie wiedziałam jakie będzie miał grafiki, to i tak cholernie kusił XD

      Usuń
  9. Twoja fascynacja Prince of Tennis zaczyna mnie lekko przerażać ;) Sam kalendarz jest bardzo sympatyczny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PoT jak PoT, ale ja bardziej byłabym przerażona moją fascynacją Bleach'em :P

      Usuń
  10. hmmm a ja sie zastanawiam czy to anime jest ciekawe i czy warto je obejrzeć... ostatnio żadne anime nie jest wstanie mnie zaciekawić.. ciekawe czemu :( buuu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli lubisz sportówki to polecam :) Bardzo sympatyczna seria. Ja ostatnio oglądam tylko sezonówki. A tak to nie mam też ochoty sięgać po inne.

      Usuń
    2. obejrzałam pierwszy odcinek i jest dobrze ;D chyba chce jeszcze :P:P

      Usuń
  11. Śliczne *___* Szczególnie 1 zdjęcie *,* Nie oglądałam/czytałam tego/tej anime/mangi ?? xDDD Polecasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam. Chociaż to, czy Ci się spodoba, to zależy od kwestia gustu :)

      Usuń