sobota, 21 grudnia 2013

Część kolekcji

Jak tam świąteczne porządki? :) Ja właśnie skończyłam sprzątać swój pokój. Patrząc na półkę z mangami, zapragnęłam w końcu zrobić całościowe zdjęcie wszystkiego co mam. Jednakże jestem leniem i poszczególnych zdjęć gadżetów już nie chciało mi się zrobić XD 
Nie jest tego dużo. Trzeba jednak wziąć pod uwagę fakt, że kupuję mangi od maja 2013r. Więc kolekcja nie jest na stan dzisiejszy godna podziwu. 


Mangi: 66
Artbooki: 4
Character Book: 2
Doujinshi: 1

Na zdjęciu można jeszcze zauważyć dwie figurki z serii Prince of Tennis oraz dwa nendoroidy Vocaloidów.

Aby nie było tak pusto, zdecydowałam się wstawić również kolekcję gashaponków. Niestety zdjęcie nie jest aktualne, gdyż w jednym secie nie powinno być Kagamiego i Kuroko :)


Mam nadzieję, że kiedyś pokonam swojego wewnętrznego lenia i zdołam wszystko obfotografować i zamieścić w jednym poście :)

***

Podsyłam linki do grupowych zamówień:
Gdyby ktoś był na coś chętny, można śmiało pisać na maila :) 

21 komentarzy:

  1. Jak na tak krotki mangowy staz, to kolekcja prezentuje sie bardzo zacnie<33! Ja przez swoj pierwszy rok zbierania mialam zaledwie kilka tomikow na krzyz~

    No i niedlugo Twoja kolekcja powiekszy sie o plyty! XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdybym nie miała pracy, to też pewnie miałabym kilka tomików na krzyz XD
      Ano, już nie mogę się doczekać <3 W ogóle jakoś na nowy rok tego przybędzie :D

      Usuń
  2. Moje świąteczne porządki skończyły się na wieszaniu moich obrazów na ścianach, bo nie mam już na ni miejsca i z domu zrobiła mi się mała galeria prac XDD.

    Ja mam wewnętrzną potrzebę poprzestawiania swoich mang po raz kolejny, to chyba jedyna część mojego pokoju jaką potrafię sprzątać.

    Tyle gashaponków :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi by się własnie obrazy przydały bo mam jedną pustą ścianę XD Ale szykuje się dodatkowy regał, więc część będzie już zajęta :)

      Riw ma dopiero piękną kolekcję gashaponków :D Daleko mi do niej XD

      Usuń
  3. Całkiem niezła kolekcja, zwłaszcza gashaponków. ♥.♥ Ja swoją pierwszą mangę kupiłam w lutym, teraz mam ich 32 i czekam aż mi przyślą jeszcze kilka (jeśli dobrze pójdzie, to w poniedziałek będę je już mieć i w końcu dodam stosik). :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stosik z grudnia dodam w styczniu. To jest stan aktualny kolekcji :D Dodaj kiedyś zdjęcie wszystkich mang. Razem z tymi co niedługo dostaniesz :)

      Usuń
  4. Awww~ Wiesz, że też planuję zrobić update kolekcji, tylko dopiero przed chwilą skończyłam porządkować półki a mój telefon w tym świetle już nie da rady zrobić zdjęć, więc przekładam to na jutro. <3
    Atobe i Echizen tak pięknie się razem prezentują. <3
    Jak na tak krótki staż masz olbrzymią ilość rzeczy z m&a!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to czekam na zdjęcia. Naciesze oczy taką wielką kolekcją :D Pamiętaj o zdjęciach dj dla mnie ^^
      Mangi kolekcjonuje od maja, figurki od lipca, a inne gadżety od troszke dłuższego czasu. Chociaz nie jest w sumie tego bardzo dużo XD
      Jak kupię regał to będą mieli honorowe miejsce <3

      Usuń
    2. Ok! Dzisiaj sobie o tym przypomniałam jak już skończyłam robić porządki, ale już nie chciałam ich ruszać z półki z doujinami bo tak ładnie sobie stoją i mam nadzieję, że wytrzymają w tej pozycji do jutrzejszych zdjęć. xD
      U mnie to samo, teraz stoją na biurku, bo nie mają gdzie. xD

      Usuń
  5. Swoją pierwszą mangę kupiłam mniej więcej w kwietniu tego roku, a mam o połowę mniej od ciebie ;) Bardzo ładna kolekcja, Hellsinga bym chętnie przeczytała :D Kamui i Rin świetnie się prezentują :) Mi się nie chce oszczędzać na figurki, więc robię zazwyczaj różne modele z papieru, jest dużo szablonów w internetach, polecam, też nieźle wyglądają :D Hm, ja może wstawię swoją kolekcję za rok, jak trochę więcej się tego wszystkiego uzbiera :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hellsing polecam, chociaż, że nie odbiega zbytnio od OVA - Hellsinga Ultimate :) Jestem za leniwa, żeby robić modele z papieru :D
      Wstaw jako stan kolekcji na koniec roku. Przynajmniej będziesz mogła porównać za jakiś czas :)

      Usuń
  6. Nie przesadzaj, całkiem sporo tego jest. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bleach podciągnął licznik mang XD W porównaniu do innych- moja kolekcja jest mała :)

      Usuń
    2. Mojej nie widziałaś. :D Jest tak minimalistyczna, że prawie w ogóle jej nie ma. :P

      Usuń
    3. Wazne, że coś jest :) Z chęcią bym zobaczyła co za mały stosik masz ^^

      Usuń
  7. Jej, sporo tego <3 Ja nie inwestuję w artbooki, chociaż bardzo bym chciała. Zawsze mam inne rzeczy do kupienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Artbooki fajna rzecz, ale niestety są one drogie :(

      Usuń
  8. łooo... <3 od maja! I ty mówisz ze nie robi wrażenia! Robi! Dlaczego krzyczę!? nie wiem! ale po prostu kocham jak ktoś załącza zdjęcia swojej półki! I te gashaponki z KnB... <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha XD Ciesze się, że podoba Ci się moja kolekcja :D

      Usuń
  9. GDYBYM JA MIAŁA TAKIE TEMPO.
    Lol, z tym Gakupo to chyba potwora stworzyłam :D Na szczęście reszta to wina innych ludzi, więc sumienie mam czyste. Na razie mam jeszcze więcej mang, ale szybko się to pewnie zmieni. Co tam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Woah ile gashaponów. Fajnie wyglądają jak zestawi się je z papierkiem pokazującym pełny zestaw.
    Sporą masz kolekcję jak na niecały rok zbierania. No i ciekawie komponują się tenisiści z vocaloidami, czekam na rozwój kolekcji~!

    OdpowiedzUsuń