niedziela, 22 grudnia 2013

50 faktów o Carrie

Spodobała mi się zabawa jaką przedstawiła na swoim blogu Winterka. A to, że również wypiszę 50 faktów o mnie, ostatecznie zadecydował post u Otai. Myślę, że taki wpis nadaje się chwile przed świętami :)

1. Mam manię na punkcie anime Bleach.

2. Potrafię bardzo dobrze doradzić innym osobom w dopasowaniu ubrań, jednak sama nie potrafię dobrze się ubrać.

3. Jestem samotnikiem.

4. Kocham Metallice. Jeden z pierwszy zespołów, które wprowadziły mnie w świat rocka&metalu.

5. Jestem uzależniona od Internetu.

6. Potrafię spać 12 godzin. Lecz kiedy wstaję po tych 12 godz., zaczynam marudzić, że mogłam spać jeszcze troszkę :D

7. Skryty ze mnie mały informatyk. XD

8. Od wielu lat kupuję przeważnie trampki Converse.

9. Jestem uczulona na sierść i detergenty.

10. Szybko się wnerwiam i prawie wszystko mnie denerwuje.

11. Jestem wielkim leniem. Przeważnie jest to moje usprawiedliwienie na wszystko.

12. Mam przyjaciółkę, którą przezywają „Ogień Dupeczka” XD ( Przepraszam, musiałam XD Wiem, że to czytasz <3 )

13. Mieszkam przez większość roku sama w bloku na 4 piętrze.

14. Mam słabość do blondynów.

15. Nienawidzę prawie wszystkiego związanego z pomidorami, cebulą i grzybami. Jedyne, co toleruję to ketchup i grzybki w słoiku XD

16. Odwala mi po Coli. Dostaję głupawki. Rodzina trzyma ją ode mnie z daleka.

17. Lubię swoje szefowe. TAK! Lubię, chociaż, ze czasami się na mnie denerwują albo kiedy dowalają mi nadgodziny.

18. Lubię tuningowane auta. Moim wymarzonym samochodem jest Nissan Skyline.

19. Jestem zapominalska. Dlatego noszę przy sobie kalendarz i muszę większość informacji zapisywać.

20. Urodziłam się dokładnie 9 miesięcy od 14 lutego XD

21. Lubię kupować biżuterię. A szczególnie kolczyki.

22. Mój typ – mieszanka Grimmjowa, Midorimy, Sanady i Leviego, haha :D

23. W kieszeniach każdych spodni mam pieniądze. To nie tak, że nie mam portfela XD

24. Zdałam praktyczny egzamin zawodowy na 99%. Napisałam to, bo nie wiem, co dalej pisać… Za dużo tych faktów.

25. Przy nowo poznanych osobach jestem strasznie cicha i miła. Co jest bardzo mylące, jeżeli ktoś chciałby na szybko ogarnąć mój charakter.

26. Mam 2 lata starszego brata.

27. Byłam w Niemczech na miesiąc w pracy. Pracowałam po 12 godzin. Było ciężko, ale przynajmniej zarobiłam na kilka rzeczy, jakie miałam wtedy zamiar kupić.

28. Nie oglądam TV.

29. Jestem uzależniona od kawy. Tak bardzo, że kiedy wypije jedną szklankę mniej, zaczyna mnie boleć głowa. Kawa jest moim pierwszym "posiłkiem" każdego dnia.

30. Bardzo mocno przyciągają mnie „tasiemce”. Lubię, kiedy anime ma wiele odcinków i nie muszę szybko rozstawać się z ulubionymi bohaterami.

31. Mam bardzo wybujała wyobraźnię.

32. Na swoim koncie mam jedno dłuższe opowiadanie. I jeszcze jedno niedokończone.

33. Moimi znienawidzonymi przedmiotami są: Historia i Język Polski. Za to bardzo lubię Rachunkowość, chemię itp.

34. Obrzydza mnie widok mrówek i biedronek.

35. Lubię denerwować moją przyjaciółkę nawijając do niej o anime XD

36. „No co, jestem blondynką” – moje wytłumaczenie w niektórych dziwnych sytuacjach :P

37. Jestem tego przekonania, że jak zrobię coś szybciej, to później będę miała więcej czasu dla siebie/ więcej luzu.

38. Mój znak zodiaku to Skorpion. I całkowicie on do mnie pasuje.

39. Nie śmieszy mnie większość kabaretów i żartów. A śmieję się w większości z beznadziejnych kawałów opowiadanych przez moją przyjaciółkę. Bo nie potrafię się nie zaśmiać z takich głupich żartów jak ona je opowiada.

40. Fryzjerzy nie chcą farbować mi włosów, kiedy dowiadują się, że owe pasemka na mojej głowie są naturalne -.-  Chyba można tak o tym napisać…

41. W anime/serialach lubię złe charakterki.  Tak, jestem z tych, co lubią Hanamiye Makoto. Tak, możecie mnie teraz zacichać, znienawidzić, wygonić z fandomu, cokolwiek… Macie do tego prawo.

42. Nie mogę biegać. Odkładnie od 3 gimnazjum do końca technikum dostawałam zwolnienie z WF z biegów.

43. Przez Grimmjowa zaczęłam oglądać anime. Jemu zawdzięczam to, że tak bardzo wciągnęłam się w świat m&a.

44. Nigdy nie byłam na żadnym konwencie. Jednak chce to nadrobić w 2014r.

45. Od bardzo dawna chciałam mieć białe myszki.

46. Uwielbiam Święta Bożego Narodzenia <3 To dla mnie zawsze miło spędzony czas.

47. Jestem chodzącym grzejnikiem.

48. Kiedyś w szkole i teraz niekiedy na uczelni, kiedy mam okazję siedzę „przy ścianie”. Potrafię krzyknąć przez cała salę, że siadam przy ścianie XD takie moje małe zboczenie. Nie wiem skąd to mi się wzięło.

49. Najczęściej czytam fantastykę.

50. Uzależniona od muzyki. Słucham jej wszędzie gdzie popadnie. Nawet, kiedy idę do pracy, a mam do niej 7 min idąc pieszo XD


Nie wierzę, że to zrobiłam...
Mam nadzieję, że Was nie zanudziłam :P


***

Carrie życzy Wam na Święta Wszystkiego dobrego, miło spędzonych Świąt, dużo trafionych prezentów oraz uśmiechu na twarzy. Abyście poczuli magie tych dni :) 
WESOŁYCH ŚWIĄT !

zerochan.net

33 komentarze:

  1. Brawo za ogarnięcie tylu podpunktów. ^^
    Punkt 14 tak bardzo. <3333
    Ej, ja też lubię Hanamiyę, on ma głos od Juna, jak można go nie lubić? xD Taki fajny psychol. haha Ostatnio jarałyśmy się nim ze znajomą w przerwie między wykładami (a może to było na wykładach? xD).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Blondyni <3
      Przeczytałam bardzo wiele złych opinii o Hanamiyi. W sumie się nie dziwie. Ale i tak to nie zmieni mojego zdania o nim XD Lubie go i tyle ^^

      Usuń
  2. Jest o pomidorach i coli jak u mnie XDDD I o znakach zodiaku XD I o zwolnieniach z w-fu!!! XDD

    Ja jak nie miałam tv to też nie oglądałam, a teraz jak mam lubię jednocześnie pracować przy kompie i oglądać tv XDD Samo oglądanie mi nie wychodzi.

    Wesołych Świąt i tobie <3 :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętam, że rok temu już coś pisałam o pomidorach i coli. A U Ciebie tylko mi się przypomniało o tym wszystkim XD Więc tez to ujęłam :D
      Dziękuję <3

      Usuń
  3. Przeczytane :D
    Jak byś szukała jakiegoś konwentu, to może krakowskie (nawet jeśli masz daleko ^^), to bym mogła na Ciebie polować.
    Też zawsze chciałam mieć białe myszki. W ostateczności białe szczurki ^^
    Wesołych świąt <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieję, że uda się wybrać na więcej niż jeden konwent :P
      Dziękuję <3

      Usuń
  4. Hej, miałam skomentować już poprzednią notkę, ale zeżarło mi komentarz T.T. W wielkim skrócie - jak na tak krotki staż to kolekcja liczna XD

    Hate na pomidory <3 Myszki <3 Bleach <3 Metallica <3 Tyle wspólnego <3
    Popieram, przyjedź na krakowski konwent. Ewentualnie śląski

    I dziękuję, że mnie poprawiłaś u mnie.

    Wesołych Świąt (ノヮ)ノ*:・゚ sparkle for u

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie byłoby się wybrać na taki konwent, żeby spotkać się na żywo z jakimiś bloggerami :3
      Niespodziewanie skończyło mi się zdanie, więc wolałam Ci o tym napisać XD
      Dziękuję <33

      Usuń
  5. Wow dałaś radę napisać aż 50 :)
    wcale nie powiem przy którym sie śmiałam :D ach Ty ! :D
    Zgadzam sie z wszystkim tutaj napisanym :)
    Kto jak kto ale ja to Cię już troszke poznałam :)
    Ze tak powiem we Wszystkich możliwych odsłonach :)
    ale i tak <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wytężyłam umysł i napisałam 50 :D
      Awww <33

      Usuń
  6. Już od dłuższego czasu też nie oglądam telewizji, kompletnie się od tego odzwyczaiłam, ale dobrze mi z tym. Przynajmniej mam więcej czasu na anime. I mangi. I książki. :D
    Też się urodziłam 14, ale czerwca. Tak się właśnie ostatnio dziwiłam, że masz Hanamiye w ulubionych postaciach na MAL. Też zdarza mi się lubić tych złych, ale akurat nie w jego przypadku. :P
    Wesołych świąt. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie, więcej czasu na anime i mangi XD Poza tym wolę oglądać wszystko w necie, niż denerwować się na wieczne reklamy w tv :D
      omg ktoś to zauważył XD To, że ma głos Juna, tez może trochę zaważyło... Mimo wszystko, lubię go :) Z resztą każdy ma swoje upodobania :D
      Dziękuje <3

      Usuń
  7. Ile ciekawostek! Nie mogłabym spać 12 godzin, Marcin mówi, że jestem grzybem, bo nie sypiam i przez to mam dużo czasu na opanowanie świata, ale ja nie jestem jak grzyby i nie chcę nad światem panować. Uczulenie na sierść, współczuję. Jedna z najgorszych rzeczy, jakie mogą się człowiekowi przytrafić.
    ,,Nienawidzę prawie wszystkiego związanego z pomidorami, cebulą i grzybami."
    grzybami
    GRZYBAMI
    <3
    Wow, 99% D: Szacunek mój wielki jest jak rów mariański, tylko taki w drugą stronę.
    Nie wiem, jak działają kawoholicy, mnie tam kawa szkodzi. I tak nie śpię, tylko knuję. Nie śpię,bo trzymam grzyby.
    Pochwal się opowiadaniem :D
    Hanamiya u mnie na blogasku.
    Nie zanudziłaś.
    Wybieram się na Pyrkon :3 Też zamierzam iśc na konwent w przyszlym roku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spanie tyle godzin ma swoje plusy i minusy. Coraz częściej ustawiam sobie budzik w weekend aby miec więcej czasu w ciągu dnia... :)
      99% to wynik ciężkiej pracy i chodzenia w soboty na dodatkowe lekcje XD
      E tam grzyby, sen lepszy :D
      Nie pochwalę się XD Nie ma czym. To było dawno i nieprawda.
      Na Pyrkon nie jadę. Wybieram się gdzieś dalej, na południe :)

      Usuń
  8. Cebula jest okropna :D Mrówki też. I telewizja.
    Internet nierozłącznym kompanem ;_; Wraz z kawą.
    Kurcze, może kiedyś sama napiszę trochę faktów o mnie, będzie ciekawie XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z chęcią poczytam. Mimo, że jest to 50 faktów, to fajnie się to czyta :D

      Usuń
  9. Śpisz 12 godzin? Ja średnio po 3 lub 4 i potrafię z tym jakoś funkcjonować. Jak śpię tak długo to po przebudzeniu zawsze boli mnie głowa. Chyba jak śpisz krócej to potrafisz wszędzie zasnąć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, potrafię spać 12 godz. I na dodatek jestem później jeszcze śpiąca. Jednym ze skutków mojej choroby jest to, że jestem wiecznie śpiąca. Lubię spać, ale gorzej jest już jak idę do pracy i akurat jest szefowa. Wtedy zaczyna się problem XDD

      Usuń
  10. 50 faktów to trochę dużo. :P Ale dzielnie przeczytałam wszystko, choć pewnie połowa od razu wyleciała mi z głowy. ;)
    Co by tu powiedzieć... Ogień Dupeczka :D Też mogłabym spać i spać... I odbija mi po coli, chyba nawet już Ci o tym mówiłam. A złe charakterki są fajne. ;) I życzę Ci, żebyś kiedyś znalazła tę mieszankę Grimmjowa, Midorimy, Sanady i Leviego. I zrobiła zdjęcie, bo też chciałabym to zobaczyć :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałabym znaleźć taka mieszankę, ale to chyba niemożliwe XD Więc zdjęcia nie będzie :D

      Usuń
  11. Jak można nie lubić pomidorów? :___: Możesz mi je odsyłać, nie obrażę się :D
    Pod wieloma mogę się sama podpisać i tak w ogóle.. 50 o.O To spooooooro!

    Tymczasem ja się tu troszkę rozgoszczę, bo już widziałam kilka postów, które przykuły moją uwagę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zasypię Cie tymi pomidorami XD 50 było z góry narzucone, więc trzeba było tyle napisać... A ciężko było tyle naskrobać :D
      Zapraszam, miło mi ^^

      Usuń
    2. Spodziewam się, że ciężko :D Ja bym chyba nawet z 10 nie wymyśliła :D

      Taak, zasyp! Tyle bogactwa :V

      Usuń
  12. Czuję się przytłoczona tymi faktami, hahaha xDD

    OdpowiedzUsuń
  13. ile sie o Tobie dowiedziałam ;D aaaa ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i też mam słabość do blondynów :D

      Usuń
    2. A to ja wiem, że też masz słabość do blondynów :D

      Usuń
  14. haha pkt 35 <3 Robię tak samo xDDDD Nawet jak przyjaciółka korzysta z toalety a tak bardzo chce jej powiedzieć o moich najnowszych wrażeniach ze świata anime, nawijam jej stojąc pod toaletą hah xD Spokojnie osób lubiących Hanamiyę jest więcej niż myślisz :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dobrze :D Cieszy mnie, że coraz więcej ludzi ujawnia, że go lubi :3

      Usuń
  15. Tuningowane auta *.* Uwielbiam ten pomruk silnika, jest po prostu świetny.
    Żadnego zanudzania, moim zdaniem ciekawe podpunkty :D No i interesująca "zabawa" z tym wypisywaniem informacji o sobie :D

    OdpowiedzUsuń
  16. 6, 9,16 i 25, tak bardzo pasują do mnie. <3
    Dlaczego akurat białe myszki? o.o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A w sumie nie wiem XD Odkąd pamiętam chciałam mieć myszki :P

      Usuń