piątek, 1 listopada 2013

Stosik październikowy + Figurka Echizena + Gashapon Midorimy


Jak już wspomniałam miesiąc temu, miałam ograniczyć się z kupowaniem mang i skierować się w stronę artbook'ów i figurek. W październiku do stosika mang doszły dwa artbooki. Poza tym część mang była w prenumeracie- czyli została opłacona już wcześniej.



Karneval - Touya Mikanagi (1-2)
Yami no Matsuei - Yoko Matsushita (1)
DOGS: Bullets and carnage - Shirow Miwa (3)
Vassalord - Nanae Chrono (6)

Przyznam od razu, że nabyłam Karneval tylko i ze względu na kreskę i cudne okładki. Wiem, że nie ocenia się książki po okładce, ale czasami jest to silniejsze od człowieka... Jednakże czyta się ta pozycję bardzo przyjemnie, a kreska oczywiście cieszy oko. 
Kiedy kupowałam drugą turę Bleacha, otrzymałam darmowy tomik Spice & Wolf. Niestety manga nie spodobała mi się na tyle aby ją kontynuować, a nawet trzymać na półce. Po oglądnięciu anime Yami no Matsuei postanowiłam wymienić się mangą S&W na pierwszy tomik mangi Yami no Matsuei. Mimo iż proporcje ciała w tej mandze są nierówne- kreska bardzo przypadła mi do gustu. Mam w planach zaopatrzyć się w kolejny tomik.
Z kolei DOGSy byłby najbardziej wyczekiwanym tomikiem. Polecam- jeżeli ktoś zastanawia się nad tym tytułem. Chociażby ze względu na samego Badou, który dodaje tej mandze wiele humoru. 
Po prawie półrocznym oczekiwaniu - w końcu się doczekałam- Vassalord. Przedostatni tomik. Mam tylko nadzieję, że nie będę czekać kolejnych sześciu miesięcy na zakończenie serii, która początkowo miała zakończyć się w wakacje.


Katekyo Hitman Reborn! - Official Visual Book Reborn Colore! 
Bleach - All Colour But The Black

Tak trafiło, że jednego dnia dostałam oba artbooki. Byłam nieźle rozbawiona kiedy zobaczyłam, że jeden jest takiej samej wielkości jak manga, a drugi nie mieści mi się na półce XD Nie chce rozpisywać się przy tych dwóch pozycjach zbyt mocno, gdyż mam w planach napisanie dla nich dwóch osobnych notek. Pierwsza powinna pojawić się jakoś niedługo. 


Ryoma Echizen, Karupin - Shin Tennis no Ouji-sama
Kotobukiya

Figurka Ryomy została zamówiona we wrześniu, a do rączek własnych przyszła jakoś w połowie października. Jest to moja pierwsza figurka. Cieszę się bardzo, bo uwielbiam Prince of Tennis, a figurki z tej serii jako pierwsze mi się spodobały... (a obiecałam sobie, że będę kupować tylko nendoroidy... ) 




Echizen posiada wymienną głowę, rakietkę, która dzieli się na dwie części oraz kota Karupina. Miałam zamiar opisać swoje wrażenia kiedy go otrzymałam i zaczęłam rozpakowywać, ale wolałam Wam tych wpadek nie przedstawiać... Z góry przepraszam za jakość zdjęć, ale kiedy wracam z pracy robi się już ciemno i nie mogę zrobić ich na naturalnym świetle. Wiecie o co mi chodzi...


Kuroko no Basuke - Midorima Shintarō

Tego pana dostałam w ostatniej chwili :D Chciałam wstawić swoje zdjęcie i tak jak przedstawia się normalnie - no więc zdecydowałam się na takie oto połączenie. Teraz czeka sobie aż dotrze do niego Takao. Oby tylko się udało... (bo do Midorina można przyczepić kolejnego gashaponka z tej serii).

33 komentarze:

  1. Ja właśnie gdzieś około 2 godzin temu wróciłam do domu i od razu zabrałam się za rozpakowywanie Echizena. <3 Teraz stoi już sobie poskładany i szczerze mówiąc, osobiście nie miałam żadnych problemów z podstawką, nie mam pojęcia o co chodzi ludziom na mfc. xD
    Ta dysproporcja w rozmiarach artbooków. <3 hahaha
    Rozumiem, że Karneval nie rozczarował, historia niby jest jaka jest, ale kreska mimo wszystko jest naprawdę przyjemna. ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie mogłam go wcisnąć na tą podstawkę i trochę się męczyłam bo bałam się, że przez przypadek go uszkodzę XD
      Taaa komicznie to wygląda, ale i tak jestem zadowolona. Szczególnie z tej ciekawej obwoluty KHR <3 Nie rozczarował. Chociaż jakoś specjalnie nie lubuję się w takiej kresce, to w Karnevalu jakoś mi ona nie przeszkadza... Podoba mi się :)

      Usuń
    2. Ja nie miałam oporów przed wpychaniem go do podstawki, w sumie mój Echizen wszedł gładko (jak to brzmi haha), za to bałam się wymienić mu głowę, jednakże tylko lekko pociągnęłam i już miałam ją w rękach, z rakietą było chyba najgorzej, ale jakoś sobie poradziłam. ^^

      Usuń
    3. Teraz to mój Echizen również gładko wchodzi ;D Jego stopa już się przyzwyczaiła XD Ale nadal troszkę ciężko mi wychodzi jedna głowa. Ale cóż, jest przecudny <3 Chyba Ci wspominałam jaki fail zrobiłam z rakietką... Ale tak poza tym nie miałam z nią problemów.

      Usuń
    4. Byłam pewna, że odpisałam, ale okazuje się, że chyba jednak nie. O.o
      No to tak... Jeśli chodzi o rakietę to najpierw ciężko było mi ją rozdwoić a potem wepchnąć do łapki Echizena, znaczy do pewnego momentu wchodziła gładko, ale żeby była jak na prototypie to musiałam się trochę nagimnastykować.

      Usuń
    5. Ja nie ogarnęłam, że ona się w ogóle dzieli XD O tak, mega fail :D No to teraz czas na Atobe ^^

      Usuń
  2. A ja jak zwykle czekałam na kilka rzeczy, które nie dotarło, ale jutro się chyba zabiorę za pisanie notki bez nich X'D

    Jeśli chodzi o "Yami no Matsuei" to od ponad 10 lat (bah!) jestem wielką fanką Tsuzukiego, nawet go miałam na ścianie wymalowanego kiedyś i trzymałam jego rysunki w ramkach, ale mnie jakoś bardziej podchodzi wersja anime *te oczyyy*

    Ech, DOGSy i Karneval mogłyby mi spaść z nieba, zastanawiałam się nad ich prenumeratą zanim wyszły, a jak już wyszły to straciłam chęć kupowania OTL.

    Echizen ma ładne kolana <3

    MidoTakowe Gashaponki też będę mieć jak się nikt z mojego setu nie obsypie. Udało mi się na nie zarobić w konkursie rysunkowym, tak, że mogłam sobie pozwolić XDD Ta zwisająca poza mnie przekonała XDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Midorin rzutem na taśmę się załapał na podsumowanie :D
      No właśnie dzięki temu, że u Ciebie zobaczyłam jego zdj i te fioletowe oczy, zabrałam się za anime XD I tak sie zainteresowałam mangą. No zobaczymy jak to wyjdzie z tymi tomikami.
      On ma całe nogi fajne *__* Ja dopiero po fakcie zrozumiałam, że jak Midorin to i Takao. Więc taż mam nadzieję, że nikt się nie obsypie z mojego setu :D

      Usuń
  3. Karneval faktycznie cieszy oko. Breloczek jest prześliczny *-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczególnie okładki cieszą oko XD

      Usuń
  4. Karneval to jedyna manga,której okładka w Empiku autentycznie mnie zachwyciła. Normalnie stałam przy półce i sobie myślałam: Jezu, co mam robić? Wziąć trzeci tom Spice & Wolf czy ten nieszczęsny Karneval? Na obrazkach ta okładka nie prezentuje się aż tak ładnie jak na sklepowej półce, więc wcześniej nawet przez pół sekundy nie rozpatrywałam możliwości, że mogłabym to kupić. Mimo wszystko zdrowy rozsądek wziął górę i zrezygnowałam z tego zakupu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie dopiero poruszyła 3 okładka Karnevala, którą zobaczyłam w internecie. I tak zainteresowałam się resztą, A S&W to nie dla mnie. Te motywy przewijające się w tej mandze nie zachwyciły mnie...

      Usuń
  5. O tak, Karneval ma przecudne okładki, ale ja niestety musiałam się bez niego obyć, bo staram się ograniczać zakup mang. Trochę boli mnie przez to serce, ale cóż, nie można mieć wszystkiego ;-;
    Echizen jest świetny <3 Gdybym sama miała taką figurkę to chyba nie mogłabym oderwać od niej oczu. Widać, że to bardzo dopracowana rzecz ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja traktuję Karneval jako taki piękny dodatek do kolekcji. Przyjemnie się czyta, ale bardziej cieszy oko XD Na pewno kupię kolejne tomiki.
      Ja co jakiś czas na niego patrzę *_* Jest cudny <3

      Usuń
  6. Próbowałam kiedyś oglądać Karneval, ale to coś w ogóle nie ma fabuły... Nie dałam rady tego kontynuować.
    Trochę tego nakupowałaś. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anime oceniłam na 5/10. Bez szału. Ale no mówię- zakup dokonany przez okładki xD
      Część mang była w prenumeracie, więc nie wychodzi źle :)

      Usuń
    2. No tak, jeśli chodzi o wygląd tomików, to spokojnie można dać 10/10, kuleje trochę cała reszta. :)

      Usuń
  7. Ludzie, ludzie, to okrutne :D
    Karneval mnie odstrasza, ponoć to takie Kuroshitsuji/Pandora dla ubogich umysłowo :D Jedynie kreska.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co okrutne? :D
      Kurosz jest dla mnie okropny... Karneval jest spoko. Ale zakup dokonany tylko dla kreski i okładek XD

      Usuń
  8. Świetne zdobycze. ;D
    DOGSów planuję kupić. Karneval jako anime mnie nie przekonało i nie mam ochoty sięgać po mangę nawet ze względu na kreskę, a Yami no Matsuei widziałam, ale jak na razie nie myślałam nad kupieniem mangi, może kiedyś. Też bym chciała takiego gashaponka <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. DOGSy są świetne. Ale to kwestia gustu... Dla mnie jako dla osoby, która nie lubi zbytnio romansów - ta manga jest idealna :)

      Usuń
  9. Mi ogólnie bardzo spodobały się okładki Karnevala, jak byłam w Empiku, ale większość osób mówi , że jest średni ;3 Spotykam się z kolejną pozytywną opinią o DOGS-ach, hm, może zakupię ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo jest średni! :D To był mój wybryk. Posępiłam się na okładki XD

      Usuń
  10. Karneval rzeczywiście ma piękne okładki i całe szczęście, że nieczęsto bywam w Empikach i innych tego typu, bo pewnie szybko bym uległa 8D. Ostatnio do mnie paczuszka przyszła z Vassalordem między innymi, tyyyyle szczęścia TuT. Ale z drugiej strony czas oczekiwania na ostatni trochę mnie przeraża xux'. Na temat DOGSów słyszę same pozytywne opinie, ale mnie osobiście tomik zerowy nie porwał, a ostatnio na tyle miłych mang się czaję, że raczej nie widzę przyszłości dla tej serii na mojej półce XD.
    Jestem bardzo ciekawa tych artbooków, więc wyczekuję notek o nich >u<.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do Empika mam daleko, a mój Matras ma opóźnienia z uzupełnianiem nowości :( Więc wszystko kupuję przez neta :D Tak, Vassalord! Nieczęsto spotykam się z ludźmi, którzy to kupują. A przecież to taka fajna manga <3 Oby tylko dotrzymali obietnicy i wydali ją przed świętami...
      Postaram się ogarnąć notkę o jednym jak najszybciej :)

      Usuń
  11. Ileż mang *_* Zazdroszczę. U mnie można je dostać tylko w empiku, w ktorym i tak są 3 tomy na krzyż.

    OdpowiedzUsuń
  12. Co wejde do Ciebie na notke z goodsami, to mam takie jakies deja vu... "gdzies ten stuff juz widzialam" haha XD *aniol stroz kolekcji* lol

    Atrbuczek z Blicza prezentuje sie zacnie *__* Lubie takie duze ksiazeczki z ladnymi obrazkami :33

    Ja obiecalam sobie, ze bede kupowala tylko figmy, ale Mako i Ren chca mi to (skutecznie) uniemozliwic. Wiec nie wolno mowic hop T__T"

    Widze, ze u Ciebie doczekalam sie wiecej fotek Echizenka *__* Uwaaa~ Karupin jest kawaii X33333 Jakie wpadki!? Ciocia riw chce wszystko wiedziec! 8D Powinnas kiedys nakrecic video z rozpakowywania paczki, fuuuuuuuun XD

    Pozdrawiam Shin-chana! Ja swoich przez nawal roboty nie mialam nawet kiedy odpakowac *facepalm*. I tez mam nadzieje, ze uda sie ogarnac szybko te preordery i dotra one w miare szybko... a mamy okres przedswiateczny, wiec z paczkami moze byc roznie D:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe dlaczego masz to deja vu, haha :D
      Ale skoro Ren to i musi być Masato XD Ich się nie rozdziela. Bardzo lubię tą dwójkę ^^ Jakby nie patrzeć moi ulubieńcy w Uta.
      Nie będę nic wspominać o wpadkach 8D Myślę, że to były pierwsze i ostatnie wpadki T_T O nie, filmu nigdy nie nakręcę...
      Jak możesz robic to swoim gashaponkom T__T Ja Midorina i Kagamiego już zmacałam jak wracałam z poczty... Nie mogłam się powstrzymać XD Bardziej się martwiłam, że set w którym jestem się obsypie, niż to kiedy one dotrą... Jak będziesz dla siebie zamawiać ten nowy set KnB, którego wczoraj wystawiłyście na twitterze- to daj znać 8D

      Usuń
    2. Nie wiem, naprawde nie wiem XD Moze to czas na wizyte u lekarza, haha.
      .....NIE T___T Wez mi nawet nie mow, bo potem bedzie "ale Renowi bedzie smutno bez Masato" i "ale Makoto bedzie smutno bez Haru" czy cos... ewentualnie w akcie desperacji stworze jakis nowy pairing Ren x Makoto XD LOL

      Az tak straszne byly? @__@ Az sie boje. Czemu nie, to mogloby byc ciekawe doswiadczenie 8D Nie musisz go postowac, mozesz go wyslac tylko mnie, lol XD

      Obiecuje, ze w przyszy weekend wszystko nadrobie T-T Na razie sie jeszcze pokisza w foliach XD Ale zmacalam Kuroko i Takao od Kiby, hehe. Masz na mysli ten 4Q z twittera PC z Miyajim i Izukim? Jestes zainteresowana caloscia? :D

      Usuń
    3. Właśnie sobie to wyobraziłam.... Nie... Nie psuj mi pairingu Ren x Masato >.<
      Straszne XD Jestem pełna podziwu, że figurka stoi teraz nienaruszona. W pewnym momencie chciałam spakować Ryome z powrotem do kartonu 8D Tam byłoby mu o wiele bezpieczniej. Przeczekał by mój napad szczęścia i byłoby ok, lol :D
      Tak, ten 4Q. Jak na razie jest zamysł, że brałabym go na pół z Pauliną. Ale jak to dokładnie rozdzielę to nie wiem. Całość oczywiście. Może później bym coś odsprzedała ale się zobaczy :) A Ty oczywiście całość bierzesz? Na Shin-chana w białej marynarce byłabym chętna- jak już otworzysz preorder XD Tego z bloga.

      Usuń
    4. Sama go sobie zepsulam XDDD Ale przyznaj, ze taki pairing bylby.... calkiem zabawny XD

      Rzucalas nim po pokoju w napadzie fangirlizmu czy co? Hahahah. Ja swoje S.H.Figuartsy nieraz juz spuscilam na podloge (z duzych wysokosci, bo jestem fotograf kamikaze XD) i robilam im sesje w plenerze, przez co maja pelno rysek etc. Kiedys to trzymalam je tylko w pudelkach bo "nowe i sliczne", ale jak sie nimi czlowiek nie bawi to jest no fun tak naprawde XD

      Ja zawsze calosc XD Na razie jednak sama go przegapilam w sklepach. Tak sie nakrecilam na ten set z Teikou (rozumiem ze stad ten Shin-chan w marynarce XD) i drugi tych wiszacych (przy okazji na ten z BC), ze o 4Q kompletnie zapomnialam D: Mam nadzieje, ze gdzies jeszcze wyplynie, bo Izuki i Miyaji T___T Ugh.

      Usuń
    5. Jakby nie patrzeć pasowali by trochę do siebie :D
      Po prostu za szybko chciałam go złożyć XD Jak na razie nie mam zamiaru robić zdjęcia figurkom w plenerze. Może dopiero jak przyjdzie lato. U mnie Ryoma od początku stoi na półeczce i nie mam zamiaru trzymać go w pudełku XD

      T-T Szkoda, że tak szybko zniknął... Tak mi się spodobał ten set *_* No nic, trzeba mieć nadzieję. Ale jak co, to jestem chętna na zamówienie całego setu 8D Własnie z setu z Teikou chciałabym dopaść Shin-chana (i może Akashiego) jak będziesz robić preordery na blogu. I drugi set wiszących. Huh, muszę się jakoś ograniczyć XDD A tu wysyłka za kalendarz lada dzień powinna się pojawić, chyba co...

      Usuń
  13. Tyle wygrać ^^ A u mnie portfel wieje pustkami xDD

    OdpowiedzUsuń