niedziela, 1 września 2013

Stosik sierpniowy + Nendoroid Gakupo


A oto co pozostało mi do zaprezentowania z sierpniowych zakupów. Niektóre z tych pozycji było kupowane na szybko i niespodziewanie. Sierpień mogę zaliczyć do naprawdę udanego miesiąca pod względem nowych nabytków. Co prawda część Bleach, którego zakupiłam w sierpniu została zaprezentowana dwie notki wcześniej. Tutaj jednak, tylko jedna pozycja została odkupiona.


DOGS: Stray Dogs Howling in the Dark - Shirow Miwa (0)
Bleach - Tite Kubo (28-29)
Szczęście w Nieszczęściu - Otai (Doujinshi)
Bleach Official Character Book - SOULs - The Rain Drags Black Sun Down
Bleach Official Character Book 2 - MASKED

Wreszcie mogę się w pełni cieszyć uzupełnioną kolekcją Bleach. Teraz będę kupować na bieżąco i z całą pewnością już nowiutkie tomiki. Na mangę DOGS zdecydowałam się po obejrzeniu 4-odcinkowego OVA i coś mi się zdaję, że zdecyduję się na kupno kolejnych tomików. 

Doujinshi zakupiłam od Otai. Jest to pierwszy polski dj. Zawiera w sobie historyjki z anime "Kuroko no Basket". Przyznam szczerze, że nie znam się jeszcze na ocenianiu mang ale kiedy otworzyłam tego dj naprawdę wpadłam w podziw :D Jest pięknie i solidnie wydany! No i dziękuję po raz kolejny za gratisowego Shin-chana.

Character Book - są to z kolei wydania po angielsku. Zawierają w sobie plakaty, kolorowe strony, szczegółowe opisy bohaterów, wywiady, bonusowe rozdziały, Oneshot, który był pierwotną wersją mangi wydane przez Viz Media oraz słowniczek.
SOULs poświęcony jest początkom mangi - opis najważniejszych postaci. MASKED z kolei przedstawia przeważnie Vizardów oraz Arrancarów. Ponadto ukazuje nabyte z biegiem czasu umiejętności pierwszoplanowych bohaterów. Czyli wszystko to co nie zostało ujęte w SOULs.

***

Nendoroid Gackpo Kamui
Seria: Virtual Vocalist Gackpoid
Good Smile Company


A oto długo wyczekiwany Nendoroid Gakupo. Zamówiła go dla mnie Riw - za co bardzo jej dziękuję! (mam nadzieję, że nie masz mnie jeszcze dość XD) Został zamówiony w lipcu, otrzymałam go w połowie sierpnia. Więc zaliczyłam go jako nabytek sierpniowy. Nendoroid Gakupo podobał mi się już od dłuższego czasu, jednakże nie byłam zbytnio zdecydowana na jego kupno. Dzięki niektórym osobom zdecydowałam się jednak zainwestować w to cudo. Nie żałuję!





Jest to mój pierwszy Nendoroid i chyba jednak wstrzymam się od głębszej oceny, gdyż najzwyczajniej w świecie tego nie potrafię i nie do końca wiem od czego zacząć xD Podoba mi się różnorodność dodatków i to jak wszystko dobrze się trzyma. Jedyne co się boję - to dotykać jego włosów - tych kosmyków z przodu. Są strasznie delikatne i obawiam się, że jedno mocniejsze i nieostrożne ich dotknięcie skończy się ich złamaniem...

A teraz biegnę nadrabiać zaległości na Waszych blogach :)

47 komentarzy:

  1. Dogsi :D Uwielbiam tą mangę <3
    Nendroid jest przecudny. Sam fakt, że to Gakupo <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, jest cudny <3 A Gakupo to mój ulubiony Vocaloid xD

      Usuń
  2. Dogsy, też muszę się w nie kiedyś zaopatrzyć. >.<
    Character booki z Bleach~ *ślini się* Idź, zgiń! Też takie chcę! T.T
    Widzę, że w końcu dostałaś też swojego nendosa. Jest przeuroczy~ <3 Też bym chciała jakiegoś nowego nendo, ale coś nie trafiają w mój gust pod względem doboru postaci.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Idę zginąć xD Czaiłam się też na 3 Character Booka "UNMASKED" ale okazało się, że jest tylko po japońsku. A to mnie nie urządza :< A szkoda. Z chęcią bym go dorwała.
      No właśnie u mnie też mało co jest Nendoroidów, które trafiają w mój gust. Przerzucam się na figurki <3 XD

      Usuń
    2. Ja z jednej strony marudzę, że ostatnio żaden nendo w moim guście a z drugiej i tak nie byłoby mnie na niego stać przy tym ostatnim wysypie męskich figurek, więc może to i lepiej. O.O

      Usuń
    3. To chyba bardzo dobrze, że jest taki wysyp męskich figurek xD Dla mnie kiepsko właśnie, że nie ma za dużo męskich postaci z Nendoroidów. Znaczy nie ma takich, które mi by podpasowały. A tak mi się podobają Nendoroidy <3 Ale za to znajduje coraz więcej fajnych figurek, które bym chciała... Ale chcieć a mieć - to już dwie inne sprawy :(

      Usuń
    4. No niby fajnie tylko, żeby potem dało się je jeszcze dorwać po premierze, bo jak w jednym miesiącu wypuszczą np. dwie to na pewno jedną będę musiała sobie odpuścić. T.T
      Ja dla tego pana, czy raczej jego uroczego kaptura ( http://myfigurecollection.net/item/153779 ) obejrzałam anime~ Pamiętaj, nigdy nie oglądaj anime, bo spodobała ci się bluza jakiejś postaci. =.= Można oglądać anime dla seiyuu, ale nie dla bluzy. Seria bardzo słaba, postać nudna do bólu a taki ładny nendo, no...

      Usuń
    5. No chyba tak się nie stanie, co? Daliby radę wypuścić dwie z tej samej serii jednego miesiąca? Oczywiście mówimy o figurkach z PoT? Bo z tej serii najbardziej Ci zależy, tak myślę... xD
      Nendo ładny :3 Bluza również ;D I nie mam zamiaru oglądać anime ze względu na jakąkoleiwk część ubioru xD Już go w sumie oblukałam jakiś czas temu. Z męskiej postaci ten najbardziej mi wpadł w oko. Chociaż za dużo męskich nendo ostatnio nie pokazano T.T
      To już mi coraz bliżej do oglądania anime dla seiyuu.
      BTW, Atobe ma seiyuu jednego z moich ulubionych :D Jak go usłyszałam to wręcz padłam <3

      Usuń
    6. Tak u mnie priorytetem jest PoT i ta sama firma, z tej samej serii na pewno nie wypuści w jednym miesiącu dwóch figurek, ale problem w tym, że inne firmy zapowiedziały też figurki z Free! i Kuroko a oczywiście Tab, gdyby się udało, też chciałaby je mieć.
      W ogóle jak już jesteśmy przy temacie Atobe - Suwabe to mam wrażenie, że Aomine jest wzorowany na jego postaci (nie pomaga fakt, że mają tego samego seiyuu), ale to pewnie po prostu dlatego, że to taki seiyuu do tego typu, ociekających zajebistością postaci. xD W ogóle Kuroko ma dużo motywów z PoT. ^^

      Usuń
    7. Z Free! ? Ne widziałam. Na figurki z Kuroko zbytnio oka nie zawiesiłam. Ale za to z PoT już tak xD Chociaż jestem dopiero na połowie z anime :D No i Tytani <3
      Co za dużo to niezdrowo. :P Może z czasem po premierze udałoby Ci się gdzieś je dorwać.
      No własnie miałam takie odczucie. Patrząc na Atobe mimowolnie widziałam Aomine. Może faktycznie to przez seiyuu.
      A zgodzę się... Właśnie skończyłam oglądać grę Wakato. I tak: co tu robi Kise? xD Ale dużo przede mną, jeszcze pewnie podobieństwa się trafią :D

      Usuń
    8. Bo jeszcze jej nie ma, na razie jest tylko stojaczek z obrazkiem Haruki i zapowiedź, że kiedyś tam jakaś figurka ma wyjść. xD
      Bo ogólnie ciężko wycisnąć ze sportowca coś więcej niż zrobiłam to PoT, dlatego podobieństwa fabularne/postaciowe są nieuniknione. ^^

      Usuń
    9. Ah koment mi wcięło ;_;
      Myślałam, że z Free sa już jakieś modele tak jak to jest z figurkami Tytanów...
      A mi się mimo wszystko podobają takie podobieństwa. Tylko, że ja kojarzę PoT z Kuroko a nie tak jak powinnam - odwrotnie. Ale to Kuroko miała pierwsze za sobą XD

      Usuń
    10. Niestety, za figurki/kę (bo czy inni chłopcy oprócz Haruki będą tego jeszcze nie wiadomo) z Free dodatkowo wzięła się firma, która słynie z opóźnień, więc trochę sobie na ten model pewnie poczekamy. xD
      Ja też KnB nic nie zarzucam, póki seria jest dobra i wyciska z utartych motywów wszystko co się da, dając tym samym widzom rozrywkę to nie ma się o co spinać i marudzić. ^^

      Usuń
  3. *scrolluje do Gakupo* Aweeeeeeeeeee *^*!! Widze, ze dotarl do Ciebie zaly i zdrowy, nic tylko sie cieszyc. Nie masz za co dziekowac, czuje sie jak jego matka chrzestna... czy cos, lol!! XD Lubie zamawiac ludziom stuff jezeli mam taka sposobnosc, sama kiedys nie mialam takiej mozliwosci i rowniez robilam to przez znajomych, dlatego wiem ile mozna sprawic komus radosci poswiecajac kilka minut swojego czasu :D
    To zdjecie na baklazanie jest takie slodkie, awuuuuu X3333

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Calusi zdrowy. Nawet pudełko jest w świetnej kondycji. A byłam już przygotowana na wszystko :D A cieszę się, że jest tak dobrze! <3
      To wiedz, że na pewno jeszcze się do Ciebie odezwę o jakieś zamówienie XD :)

      Usuń
  4. NARESZCIE!
    Wiedziałam, że kupisz to djn z Kuroko ^^ Mnie funduszy zabrakło, ale oczywiście Another to już można było kupić, a pewnie. Czy można facepalmować nad samym sobą? I wyjaśniło się, co wkroczyło na miejsce NHK ;) Bardzo dobrze, że zdecydowałaś się na DOGS-y, no ale i tak ta wielka mobilność mangowa jakoś mnie przeraża. Wszyscy sprzedają i kupują, a ja chomikuję, a mam kilka mang, które właściwie nie wiadomo po co są. Dla szpanu chyba, że mam, bo ani fajne, ani nic.
    Łorany, Gakupo na bakłażanie, to jest takie cudowne! A ile łącznie wyniosło Cię jego kupno?
    Wszyscy mnie w kompleksy wpędzają, że tyle tego mają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak mogłabym tego nie kupić xD
      No niestety coś za coś. A nie żałuję. Bo mam naprawdę fioła na punkcie Bleach. Dla tej serii zrobię wszystko :D
      Ova DOGSów bardzo mi się spodobały. I zdaje mi się, że jest to traf w jak najbardziej moje gusta. Dlatego chyba rzucę się na kolejne tomiki...
      Gdybyś sprzedała to co Ci się już nie podoba to miałabyś od razu więcej miejsca na półkach. Kasy by trochę wpadło na coś nowego :)
      205zł. To już z wliczoną przesyłką.
      Nie mam tego dużo! xD Masz więcej :3

      Usuń
    2. Polecam, polecam. Ale nie można sprzedawać mang! Ma się ich mniej, a ja je wszystkie kocham!
      Ech, jednak za dużo pieniędzy.
      Nie mam!

      Usuń
    3. Można xD Ja mogę :D Ja też kocham NHK ale mocniej kocham Bleach. To jest mania. Z tym się nie wygra :D
      Byłam skłonna zapłacić więcej. Ale dzięki Riw wyszło o wiele taniej :3

      Usuń
    4. Też miewam manie, ale Triguna sobie nie sprowadzę, bo to jednak zbyt drogie, co z tego, że czytałam skany i tak. Figurki są dla mocnych. Ja sobie wolę mangować - i tak nie mam miejsca. Ao wychodzi idealnie mi na urodziny ^^ Teraz łatwiej mi będzie kupować skoro codziennie jestem w tej paskudnej Bydgoszczy.

      Usuń
    5. Ja też bym całej mangi Bleach po ang nie sprowadziła xD Za drogo wychodzi :P
      A kiedy wychodzi? xD 25?
      Daleko do Focusa nie masz... No może paskudna, ale masz przynajmniej gdzie kupować mangi :)

      Usuń
    6. Taak, Trigun to co prawda tylko 17 tomów, ale i tak zbyt dużo. No i przyjemność czytania wątpliwa, przynajmniej dla mnie, blokada językowa. U nas w szkole jest nauczyciel angielskiego, Murzyn, który mówi praktycznie tylko po angielsku. Jakoś będę musiała się z nim dogadać, jest miły.
      20.09 wychodzi :3 A ja mam 21 :3
      Nie mam daleko, Matras na Gdańskiej też blisko, jutro idę podręczniki kupić.

      Usuń
  5. Ja też po OAVkach DOGS chciałam kupić mangę, ale ten zakup zszedł na dalszy plan, bo... w sumie nie wiem co, może kwestia tego, że manga wydała mi się taka... pusta, a może dlatego, że mam nadzieję, że jak przeczekam trochę znowu kupię od kogoś taniej XDDDD

    Oj, kusicie mnie, żeby też sobie robić miesięczne podsumowania, kusicie XDD

    Mój doujin taki bidny wśród tych wszystkich mang, chudziutki, a tyle się go orysowałam XDDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jak na razie z tego co widzę to na grupie na fejsie dość drogo za nią chcą xD Lepiej już samemu nową kupić.
      Rób, rób! Jestem za. Takie notki naprawdę świetnie wychodzą. Lubię oglądać co ktoś nowego kupił i jaką ma o tym zdanie :)
      Doujiny przeważnie są cienkie. Trzymasz się w normie :D Ale za to wielkością dorównuje moim Character Bookom xD

      Usuń
  6. no ładnie, ładnie to już jesteś na bieżąco z Bleach ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak :D Cieszę się niezmiernie, że dałam się wciągnąć w Bleach :) No i świetnie, że Ty też zaczynasz kupować! :))

      Usuń
    2. A ja pamiętam jak mi pisałaś, że Bleach nie kupisz ;D hehe ;D

      Usuń
    3. Oh a ja pamiętam, że mówiłam, że nigdy mangi nie kupię xD

      Usuń
    4. kobieta zmienną jest ;D

      Usuń
  7. Bardzo fajny nendo, ale od symulatora głosu Gackta wolę prawdziwego Gackta :)
    Gratuluję zakupów, gdzie kupiłaś Bliczowe character booki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wolę go bardziej jako symulator. Ale słucham też tego prawdziwego xD
      SOULs odkupiłam tak jak tomiki na grupie. W sumie wszędzie można go dostać.
      Z kolei MASKED zaprowadził mnie aż na allegro... :P

      Usuń
  8. To gratuluję kolekcji. Bleach jak na razie jest mi obcy, ale może się kiedyś zdecyduję. A co do DOGS to pewnie też obejrzę OVA i zobaczymy co dalej. ;)
    Świetny ten Nendoroid. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam OVA! Naprawdę warto :)
      Dziękuję :)

      Usuń
    2. Rzeczywiście, teraz też nabrałam ochoty na mangę. :)

      Usuń
    3. Manga ma ciekawa kreskę. Bardzo polecam jeżeli chodzi też o mangę :D Do mnie już idą dwa kolejne tomiki xD

      Usuń
  9. Też miałam ochotę na DOGS. OVA było naprawdę super. :)
    Co do tych Character Booków... Hm, nie jestem do nich przekonana. Mam wrażenie, że to tylko taki gadżet, żeby zrobić więcej kasy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak wczoraj przeczytałam DOGS 0 to nie dałam rady i zamówiłam dwa następne tomiki xD
      Może masz trochę racji. Fani Bleach i tak to kupią. W sumie wolę to niż wiki na necie. Nie żałuję kupna :D

      Usuń
    2. Naprawdę? Kurde, chyba sama się na to skuszę. ;) Dawno nie kupiłam żadnej mangi.
      Najważniejsze, żebyś Ty była z tego zadowolona. ;)

      Usuń
    3. Kreska ciekawa. Inna. Ale bardzo mi się podoba :) Naprawdę polecam. A najlepiej spróbować najpierw DOGS 0. Dla przekonania :)

      Usuń
    4. Poszukam, może znajdę w necie jakieś skany i trochę się im przyjrzę. :)

      Usuń
  10. Zostałaś nominowana do Manga&Anime Tagu (Ann116 i ja autorzyliśmy ^^) na moim blogu.

    OdpowiedzUsuń
  11. http://www.youtube.com/watch?v=9GSqpGdDrOA
    Uahaha :D Im dalej, tym lepiej. Grimmjow!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pokemon! xD
      Grimmjow, co oni z Tobą zrobili ;_; Ten kto to tworzył jest naprawdę inteligentny... xD

      Usuń
    2. https://www.youtube.com/watch?v=Rp2IaECvAWc
      Ja wiem, wiem, ale pasuje ^^

      Usuń
    3. Już mi to wysłałaś kiedyś xD

      Usuń
  12. O, czemu ja nie zauważyłam tej notki wcześniej o_o"
    OH WELL! :D Gratuluję pierwszego nendka i to jakiego! <3
    Kamui jest świetny, mnie również denerwują te dwa kosmyki, są strasznie delikatne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, Gakupo jest przeuroczy ^^ Pierwszy Vocaloid, który skradł mi serce XD Nie mogłam sobie odmówić jego nendosa <3

      Usuń