sobota, 7 września 2013

Manga&Anime Tag

Zostałam nominowana do tagu przez Myszę. Jest on stworzony właśnie przez nią samą i jeszcze jedną z bloggerek.

O tagu:
Tag ten powstał, by łączyć fanów m&a piszących blogi. Należy odpowiedzieć na dziesięć zawartych w nim pytań, następnie nominować siedem osób i poinformować je o nominacji. 



1. Obrazy ruchome i nieruchome.
Wolisz czytać mangi czy oglądać anime?
Zdecydowanie oglądać anime. Wolę jak postacie się poruszają i jak są w kolorze. Chociaż mangi uwielbiam coraz bardziej. Mimo iż czytam je od niedawna, coraz bardziej się w nich zatracam xD

2. Pierwsze pokemony za płoty.
Jaka była Twoja pierwsza i obejrzana w całości seria?
Serio, Pokemony też się liczą? :D Jeżeli chodzi tutaj od jakiego anime zaczęłam tak na poważnie siedzieć w tym świecie, to jest to Bleach. Moje pierwsze, świadomie wybrane anime, na którego punkcie mam niezłego fioła. A teraz ten kto jest ze mną prawie, że od początku bloga, może bez trudności wychwycić od kiedy siedzę w m&a :D

3. Życie mierzone w odcinkach i rozdziałach.
Ile mniej więcej obejrzałeś/łaś anime i przeczytałeś/łaś mang?
Mam ukończone 84 serie… Mało, ale trzeba tutaj zwrócić uwagę, że siedzę w tasiemcach xD  No dobra, niech Wam będzie: wychodzi mi marne 33,3 – tyle dni straciłam na oglądanie anime.
Hmm… mangi. Po czterech miesiącach czytania, mam 14 ukończonych, co daje 5,7. Chociaż to jest kwestia do dociągnięcia, ponieważ nie mam jeszcze zapisanych wszystkich przeczytanych mang.

4. Twarz z plakatów.
Jaka jest Twoja ulubiona postać?
Grimmjow Jaegerjaquez, Shinji Hirako, Shintarou Midorima, Hayato Gokudera oraz Hei.

5. Festiwal otwierających się w kieszeni czerwonych scyzoryków.
Której postaci najbardziej nienawidzisz?
Tamaki Kasuga – „Hiiro no Kakera” Przez tą dziewczynę, pierwszy raz nie dokończyłam anime. Same już myślenie o niej mnie denerwuje xD

6. Przez uszy do serca.
Masz swojego ulubionego seiyu?
Tutaj chyba nie będę zbyt oryginalna. Podobają mi się wyraziste seiyuu, co za tym idzie – dość popularni. Więc chyba nie będzie zaskoczeniem jak napiszę: Ono Daisuke, Miyano Mamoru oraz Suwabe Junichi. No i jeszcze Fukuyama :)

7. Historia najnowsza.
Jaką serię ostatnio obejrzałeś/łaś?
Darker than Black – anime bardzo mi się spodobało. Do tego stopnia, że stało się jednym z ulubionych. A to głównie za sprawą głównego bohatera Hei’a.

8. Chluba fana.
Zbierasz mangi, magazyny lub gadżety związane z m&a?
Tak, wszystkiego po trochu. Mangi, Nendoroidy, Wallscrole, Kubki, Gashaponki, Bransoletki, Breloki, Przypinki. Trafiła się nawet Dakimakura.
Był czas, że kasę wydawałam tylko na gadżety, teraz jednak przerzuciłam się na mangi. To chyba bardziej opłacalny biznes xD

9. Manga w czerwieni i bieli.
Jakie jest Twoje ulubione polskie wydawnictwo zajmujące się wydawaniem mang?
Za dużo na ten temat to ja nie mogę się wypowiedzieć…, ale - JPF za Bleach oraz Waneko za ładne wydania mang.

10. Oczy szeroko otwarte.
Co myślisz o fandomie?
Nie wiem. Nie byłam na żadnym konwencie. W Internecie zazwyczaj komentuję blogi, które mają swój poziom. Zwyczajnie nie mam zdania. 

Nominuję:

Nie będę miała za złe jak ktoś nie odpowie. Wiem, że wszystkie moje nominacje zazwyczaj są olewane. Ale skoro trzeba to rozprzestrzenić to spróbuję. Może jednak ktoś podejmie się tego wyzwania? :) Mam nadzieję.

33 komentarze:

  1. Ten tag już się rozprzestrzenił. haha xD
    Jaka ładna czwórka ulubionych seiyuu. <3 Ja uważam, że nie trzeba próbować być oryginalnym i szukać sobie mało znanych seiyuu/serii/postaci, w końcu coś jest popularne również dlatego, że w jakiś sposób sobie na to zasłużyło, tak samo jest w przypadku seiyuu, mają niesamowite zdolności i ładne głosy to stali się popularni. xD
    Obejrzałaś Darker than Black. <3 Też bardzo lubię tę serię, Hei jest przewspaniały. Przy czym druga część niszczy cały jego wizerunek jak również klimat serii. =.=

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No mam nadzieję, że odpowiesz na nominację od Myszy :D Z chęcią poznam Twoje odpowiedzi ;)
      Myślę, że to z czasem się zmieni. Już wyłapuję mało znane seiyuu, które mi się podobają. Zaczynam sprawdzać serie gdzie podkładają głosu i tak już leci xD
      Przyznam Ci rację. Druga część została schrzaniona. Myślałam, że będzie trzymać poziom pierwszej. Nie podoba mi się jak zmienili Hei'a. Ale i tak go uwielbiam <3

      Usuń
    2. hah Jeszcze nie wiem, czy odpowiem. xD
      Ja mam problemy z określeniem kto jest mało znany a kto nie, bo już tak długo w tym siedzę, że seiyuu znam całe mnóstwo i problemy sprawia mi jedynie nowe pokolenie, ale już powoli zaczynam ich ogarniać (to właśnie oni są dla mnie tymi "mało znanymi". xD
      Tak, Hei-żul to to co fani chcieli zobaczyć w drugiej serii. =.= Bodajże dopiero w 4 ostatnich odcinkach wraca do swojej starej formy z pierwszego sezonu.

      Usuń
    3. Typowy Tag m&a, których tutaj jest mało. Nie trafi Ci się zbyt szybko podobny tag xD Odpowiadaj! :)
      A ja siedzę w tym bardzo krótko i zupełnie odwrotnie postrzegam seiyuu niż Ty xD
      Taaak, zapuszczony żul... Myślałam, że prędzej się pozbiera itp. Czekałam na to przez większość czasu drugiej serii :(

      Usuń
    4. No wiem, że jest fajny, ale ja nie chciałam na blogu pisać niczego konkretnego o sobie i nie robić żadnych tagów. xD
      Się wyrobisz. ^^ Do tego stopnia, że będziesz zgadywała jaki seiyuu podkłada jakiej postaci głos jeszcze zanim się odezwie (bo odgadywanie po oddechu, albo jednym słowie to prościzna haha). xD
      No ja też tą serię oglądałam tylko z nadzieją, że Hei powróci do dawnego siebie, szkoda, że tak długo mu to zajęło. T.T

      Usuń
    5. Raz Ci nie zaszkodzi xD Poza tym blogi mające ściśle założone recenzje, również bawią się w tagi xD Co mnie często miło zaskakuje :)
      No no, przecież to prościzna... Tylko ja taka niezdara jeszcze tego nie potrafię 8D
      Ale i tak jestem zadowolona, że udało mi się samej trafić na Darker than Black. Często bywa tak, że wybierane przeze mnie anime są beznadziejne xD

      Usuń
    6. To się jeszcze zobaczy. xD
      haha Ja znowu z rozpoznawaniem głosu nie mam problemów mogę wymienić po kilkanaście postaci, ale zapamiętywanie imion i nazwisk seiyuu to tragedia, oczywiście tam z kilkanaście najpopularniejszych znam, ale przy reszcie zawsze mam takie "emm, noo.. on się zwał... tak jakoś..." tak samo ich twarze, jak oglądam różne festiwale, czy inne rzeczy promujące serie... nie rozróżniam tych japońskich mordek, no. O.O
      Brawo dla Ciebie! xD U mnie z tym różnie bywa...

      Usuń
    7. Ja zazwyczaj rozpoznaję seiyuu postaci, do których zapałałam sympatią xD Często zatrzymuję odcinek w połowie tylko po to żeby uspokoić siebie i dowiedzieć się jak on się zwał :D Mordek to ja już w ogóle nie rozpoznaję.
      Możesz mi czymś ciekawym zarzucić. Byle nie spokojną serią. Postaram się zajrzeć po PoT i D.Gray-manie xD Wiem, trochę mi to potrwa 8D

      Usuń
    8. Jestem typem, który lubi spokojne serie, więc aż nie wiem co ci polecić, ale do czasu nim przebrniesz przez wszystkie speciale, filmy, ova i inne rzeczy z PoT to jeszcze coś wymyślę. xD

      Usuń
    9. Chyba masz rację, trochę mi to zejdzie xD Najważniejsze, że PoT bardzo mi się spodobało ;)

      Usuń
  2. Przez tytuły kolejnych pytań początkowo poczułam się zagubiona, ale yay, fajny mem, na pewno zrobię, chociaż moje odpowiedzi będą z kosmosu xDD

    W ogóle założyłam sobie pofil na lubimyczytac XD Jeszcze nie ogarnelam do konca, ale poslalam ci zaproszenie do znajomych :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z chęcią przeczytam Twoje odpowiedzi :D Siedzisz w tym dłużej niz ja więc może cos mnie zaciekawi w odpowiedziach xD
      Nie widzę żadnego zaproszenia więc ja Ci też wysłałam. Może jakiś błąd się wkradł XD

      Usuń
  3. Hihi, ja też wiedziałam, co napiszesz ;)
    Wreszcie ktoś, kto nominował odpowiednią liczbę osób, niech Ci Bóg wynagrodzi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mało kiedy nominuję ale teraz nie mogłam tego nie zrobić xD Pierwszy raz otagowałam wymagana ilość osób *dumna*

      Usuń
    2. Panty w nagłówku? ^^

      Usuń
    3. Panty?
      Schrzaniłam poprzedni szablon i nie potrafiłam do niego wrócić... Więc coś na szybko musiałam wykombinować. Żółty szablon był najbliżej. Grafika jakoś się znalazła.
      Nie podoba mi się zbytnio. Mam pomysł na coś innego ale to musi czekać na lepsze czasy- Jak będę mieć czas zająć się tym cholernym szablonem xD

      Usuń
    4. To jest Panty z Panty & Stocking with Garterbelt. Powiem tyle - to bardzo ryzykowne mieć Panty w nagłówku nie obejrzawszy wcześniej anime ;)

      Usuń
  4. Ja odpowiem jak tylko znajdę trochę czasu. Więc dziękuje c:

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnim razem bawilam sie w takie lancuszki kiedy siedzialam na livejournalu w innym fandomie - tyle wspomnien ;) Chetnie kiedys zrobie, choc nie moge obiecac, ze pojdzie dalej XD

    84 serie to wcale nie jest malo! @-@
    Od kilku ostatnich lat tez jestem gadzeciara XD Ale to przez to, ze mangowy rynek nie mial mi praktycznie nic do zaoferowania.. niestety zmienilo sie to tym rokuXD (o moj biedny portfelik ..)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja odpowiadam na tagi ale zazwyczaj nie podaję tego dalej xD Ważne, że zrobisz. Będzie mi miło :3
      Ja niestety zaczęłam siedzieć w mangach i w bardziej kosztownych figurkach xD

      Usuń
  6. Dziękuję za nominację :D
    Jej, jak ja uwielbiam Fukuyamę. Głównie za Grella i Misakiego z K.
    Dakimakury są cudowne. Szkoda tylko, że drogie i jakoś tak nie mogę się zdecydować na jedną. Za dużo ukochanych postaci ;-;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zdecydowałam się na Dakimakure bardzo szybko. I teraz gdy przeglądam z ciekawości inne to mam ochotę kupić kolejną xD

      Usuń
  7. Mimo wielu zalet mangi też jestem zwolenniczką anime. A na pytania chętnie odpowiem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z takich tagów zawsze się można sporo o autorze dowiedzieć :D Chociaż ja w tym temacie tak nie siedzę, ale mimo wzystko xd

    OdpowiedzUsuń
  9. No wiedziałam, że się znajdę na liście nominowanych ;D ten Tag mi się podoba ;D i z całym szacunkiem, ale ja Twoich nominacji nie olewam ;D swoją drogą zapomniałaś o Usui ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisałam, że "zazwyczaj" są olewane xD Nie napisałam, że całkowicie :D
      Oh gdybym miała wymieniać wszystkich blondynów to ulubionych bohaterów byłoby za dużo :D

      Usuń
  10. Ciekawe, ciekawe! Oczywiście z przyjemnością wezmę w tym udział! ;)
    Próbowałam kiedyś oglądać Darker than black, ale za nic w świecie nie dałam rady przez to przebrnąć. Skoro jednak Tobie się tak podobało, spróbuję do tego wrócić. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      No właśnie, Darker jest specyficzny. Bo niby wydaje się z początku nudny... Dlatego nie każdemu może się od razu spodobać. Mi się spodobały dwa oblicza głównego bohatera...

      Usuń
    2. Zobaczymy, może uda mi się do tego wrócić, chociaż na razie mam w głowie dziurę po Ergo Proxy...
      Pytałaś mnie jak wrażenia po 3 tomie. Miałaś na myśli Pana Lodowego Ogrodu? Cóż, nie pamiętam wrażeń po 3, bo od razu zabrałam się za 4 tom. Skończyłam całą serię i po prostu uwierzyć nie mogę, że to już koniec! Druga dziura w głowie.

      Usuń
    3. Ergo Proxy... Słyszałam o tej serii ale jakoś mi się to nie widzi :P
      Ja mam cały czas przed sobą 3 tom - dlatego się pytałam. :)

      Usuń
  11. If you are looking for the ultimate Bitcoin exchange company, then you should pick Coinbase.

    OdpowiedzUsuń