niedziela, 16 czerwca 2013

Tagowy Tag

zerochan.net

Który to już z kolei tag? :D
Zostałam nominowana przez mysza. Dziękuję!
Jest to tag, gdzie nie ma zasad ani narzuconego obrazka. Kolejny raz nikogo nie nominuję - odpowiem tylko na pytania. Odpowiedzi tym razem są krótkie, więc nie ma za dużo do czytania. 
Niestety nie mam w czerwcu za dużo czasu na blogowanie, lecz staram się jak tylko mogę. Jak tylko przebrnę przez egzaminy biorę się do nadrabiania.


1. Jaka jest tajemnica, której rozwiązanie najbardziej chcesz poznać, choć wiesz, że to trudne lub niemożliwe?
Nie wiem – zastanawiam się i nie mam pojęcia, co takiego chciałabym wiedzieć. 
2. Czy boisz się myszy?             
Nie. Zawsze chciałam mieć białą myszkę. Myślałam o tym już 3 lata temu, ale musiałam zrezygnować, ponieważ miałam zacząć mieszkać za granicą. I plan nie wypalił.
3. Jaki jest Twój ulubiony język obcy?
Angielski. Chociaż co może powiedzieć osoba, która uczy się tego języka dopiero 4 lata – a na studiach została przydzielona do zaawansowanej grupy… Kosmos, powiadam Wam – kosmos…
4. W jaki sposób chciałbyś być pochowany? Jakie jest Twoje ulubione święto?
Nie wiem, w jaki sposób chciałabym być pochowana – chyba normalnie, jak każdy przeciętny człowiek. Nie mam dużych wymagań co do tego.
Moje ulubione święto – moje urodziny xD Nie no, żartuję. Uwielbiam Święta Bożego Narodzenia. Moja rodzina zawsze poważnie podchodziła do tego święta – po prostu zawsze czuję ten klimat rodzinnego ciepła.
5. Jaka jest najohydniejsza rzecz, którą kiedykolwiek zjadłeś?
Ślimaki, – ale nie te żywe xD  Po tym jak mi i bratu zasmakowały krewetki – rzuciliśmy się do posmakowania ślimaków…  Zdecydowanie odradzam…
6. Jaki byłeś pięć lat temu?
Miałam 16 lat i właśnie kończyłam gimnazjum. Cieszyłam się, że idę do technikum z moją przyjaciółką. Poza tym byłam nierozgarnięta – mało co kiedy się uczyłam. Leń niesamowity… - ale to mi zostało do dziś.
7. Kosmici - z czym to zjesz?
Nie wierzę w kosmitów – znaczy, nie wierzę do czasu jak nie czytam żadnych artykułów opartych na faktach (?) Próbuje to omijać.
Znaki na polach zawsze najbardziej mnie zastanawiały…
8. O czym myślisz, gdy patrzysz w niebo nocą?
O niczym.

85 komentarzy:

  1. Dzisiaj taki tagowy dzień~~

    Shin-chaaaan~~ *wraca do do rysowania doujina*
    Patrzaj jaki Midorin czeka na mnie u męża ;D! http://dokidokiyukai.blogspot.com/2013/06/serdelki-atakuja.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego, ja się pytam dlaczego mnie nikt nie powiadomił, że Riw będzie zamawiać pluszaki? Ja też chcem Midorisia >.< Chociaż dakimakura z nim powinna mi wystarczyć xD Ale, ale... Będę mieć gashaponki! :D
      Zazdroszczę pluszaka... xD

      Usuń
    2. XD To chyba była szybka i spontaniczna decyzja, bo nie codziennie pojawiają się na magazynie, a nie planowany zakup, czy coś xD

      Usuń
    3. Może kiedyś jeszcze zdążę się rzucić na pluszowego Shin-chana :3

      Usuń
  2. Ślimaki, fuj, nawet jak by mi zapłacili to bym ich nie tknęła D:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tknęłam ślimaki bo krewetki okazały się dobre xD I myślałam, że ślimaki też będą dobre :D

      Usuń
    2. Krewetki inna sprawa, sama bym sobie z chęcią spróbowała. Podobnie z sushi.

      Usuń
    3. Ah, sushi też bym chciała spróbować :D
      Tyko szkoda, że to wszystko jest takie drogie :<

      Usuń
    4. Nie dość że drogie, to jeszcze w mojej okolicy nie ma dosłownie żadnego miejsca, gdzie można w ogóle coś takiego zjeść XD Wieeeeeeś.

      Usuń
    5. Ha! Dokładnie. Gdybym nie jeździła 50 km do większego miasta to nie miałabym okazji tego posmakować...
      Wieś ma straszne ograniczenia....

      Usuń
    6. Ano, najbardziej boli mnie że do empiku jest aż godzina drogi. Chociaż z drugiej strony... w centrum też bym mieszkać nie chciała, lubię swój ogródek :3

      Usuń
    7. Też mam do empiku godzinę drogi :)
      W swojej miejscowości mam Matrasa. To mi wystarczy jak na razie.

      Usuń
    8. Ojej, ile ja bym oddała za matrasa w pobliżu. Ja nie mam żadnej księgarni gdzieś w okolicy, są tylko takie malutkie, miejscowe, z podręcznikami do szkoły. Po każdą mangę musze tyle czasu jechać, strasznie mnie to przybija. No i w ogóle po cokolwiek ładnego.

      Usuń
  3. Buuu, w mundurach wyglądają lepiej, w mundurach wszyscy wyglądają lepiej, no przynajmniej większość. A jakiego języka uczyłaś się wcześniej? Jaki to świat, w którym nie ma obowiązkowej nauki inglisza? Odpowiedź na ostatnie pytanie jest po prostu cudowna :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uczyłam się Niemieckiego. Niestety technikum mnie uwsteczniło. Angielski zaczął mi dobrze iść, więc wzięłam go na maturę i na studia...
      To Świecie! Świecie od psychiatryka xD
      Dziękuję :D Ale taka prawda. Lubię patrzeć w niebo nocą - tak po prostu, bez zbędnego myślenia.
      Już lecę obczaić tych 100 obserwatorów.

      Usuń
    2. D: To zbyt abstrakcyjne jak dla mnie.
      Świecie od jednostki wojskowej, w której był mój tata. Jak w jakiejś książce o patrzeniu na zachód słońca, jakiś chyba Indianin nic nie myślał, tylko patrzył.
      Ale się tym rajcuję!
      Btw, przecież musiałam zaspamić Cię wersjami Kaito!
      http://www.youtube.com/watch?v=w1_ttDYEhj8
      http://www.youtube.com/watch?v=9Y76vUNGgN0

      Usuń
    3. I tak Świecie kojarzy się wszystkim tylko z Psychiatrykiem... Taka prawda...
      Tą pierwszą wersję - kojarzę. Ale druga zdecydowanie nie, pamiętałabym xD Zazwyczaj pamiętam piosenki, które mi nie pasują :D

      Usuń
    4. Niestety :c
      http://www.youtube.com/watch?v=qOARhrlOmW8
      Ale pomykają! Czemu potencjał Lily widać niemal tylko na demach ;_;
      Pewnie przesyłałam i już się żaliłam, skrajny monotematyzm, ale jak rany, porównaj te wcześniejsze zniszczenia (http://www.youtube.com/watch?v=4mbK7NPgMBE) do tego:

      http://www.youtube.com/watch?v=Q5Dj1s5sWF8

      Usuń
    5. Nie przesyłałaś xD
      Z tego wynika, że słuchać trzeba tylko dem. Bo faktycznie widać równicę.
      Jak Kaito xD Dla mnie na Demo o wiele lepiej brzmi :D

      Usuń
    6. No bez przesady, dem jest kilka, ale niektórzy potrafią zrobić piosenki, które można słuchać, ta, która Ci się podobała nie była przecież demem :P Najlepsze jest to, że największe hity Lily powstały przy użyciu jej starej wersji, które obsłużenie było już wręcz kosmicznie trudne.
      http://www.youtube.com/watch?v=_5jClZawhpI
      http://www.youtube.com/watch?v=1P1DVsjUVdU
      No i najlepsze, musiałaś słyszeć:
      http://www.youtube.com/watch?v=pAkwhuXzDOk

      Nie, Lily to zupełnie inna bajka. A cover Kaito Eternity nie jest demem, a brzmi perfekcyjnie, nikt nie może zorientować się, że to nie człowiek śpiewa.

      Usuń
    7. Ta pierwsza demo mi się spodobała. A ta ostatnia to wyjątek xD
      Zmieniam zdanie Lily dobrze brzmi - na tych trzech piosenkach :3
      Chyba mi ją wysyłałaś. Tylko zbytnio jej nie pamiętam.

      Kaito mi pasi tylko w wyjątkach. Wiesz dobrze :D

      Usuń
    8. Oj tam, wiele dobrych piosenek powstało w starej wersji Lily, i to nie dem (Marie Luise, Chloe, Alice 2 Alice, słynne Error, The Sun, Fatal Moment, Limiter...). I teraz jeszcze problem, bo nie wiem, jakie masz zdanie o Luce :3 Szkoda, że wszyscy każą jej śpiewać tak słodko i wysoko, tutaj brzmi genialnie:
      http://www.youtube.com/watch?v=U0HplUEPero

      Usuń
    9. No tutaj jest ok.
      Ale to chyba jedyna piosenka Lucy jaką mi wysłałaś więc nie mam porównania :D

      Usuń
    10. Luki! Luki! Luka jest niemal tak popularna jak Miku, więc nie wiem, jak mogłaś jej nie słyszeć. Hm, bo ja generalnie zaczęłam od ,,niewłaściwej" strony, ogólnie większość ludzi zaczyna przygodę z syntezatorami od Miku i innych popularnych w danym czasie Vocaloidów, potem czas na resztę, na przykład UTAUloidy. Pojechaliśmy ambitnie i hipstersko :D Choć Kaito teraz jest popularny jak nie wiem.
      Sztandarowa Luki:
      http://www.youtube.com/watch?v=VoPzP-MwcLI
      Bo Luka generalnie była pierwszym dwujęzycznym Vocaloidem. A to nieprawda, że jedyna, bo wcześniej chyba duet Luki z Kaito w Circus Monster (to w oryginale jest jej) wysyłałam. No i Witch Hunt. Ha, jednak cośtam udaje mi się zapamiętać, cud. Magnet też w oryginale przecież Luka i Miku śpiewają. Moją ukochaną Krawcową z Enibizaki też musiałam wysyłać. Chociaż, kto wie..
      http://www.youtube.com/watch?v=1Zi2f9g5qE8
      http://www.youtube.com/watch?v=Ln-459dYHV0
      Luka ma naprawdę duże możliwości, choć według niektórych brzmi strasznie nierealistycznie, ale się z tym nie zgadzam, na pewno brzmi bardziej realistycznie niż Miku czy bliźniaki Kagamine.
      http://www.youtube.com/watch?v=BaqpQ1UNzeU
      Leia może Ci się spodobać.
      http://www.youtube.com/watch?v=jJMwO-pSYeI
      http://www.youtube.com/watch?v=LFfobWNJIXU

      Usuń
    11. Niemal tak jak Miku? Nie zauważyłam :D Wszędzie Miku, Miku, Miku. Można oszaleć.
      Ale jak tak słucham tych piosenek Luki to stwierdzam, że chyba dobrze, że zaczęłyśmy od mniej znanych. Bardziej mi się podobają.
      Fajnie się jej słucha. Ale brzmi zbyt normalnie (kurde, co Ty ze mną zrobiłaś xD )
      Tak - duet z Kaito mi wysyłałaś i mi się bardzo spodobał. Najlepsza piosenka z Kaito :D
      O tak! :3 Spodobała. Takie jej piosenki możesz mi wysyłać.

      Usuń
    12. Oj nie, akurat teraz mieli fazę na Kaito, bo wyszła wersja V3 z ingliszem, ale już przygasa. Luka i Miku niemal zawsze razem ;) Generalnie najbardziej popularne Vocaloidy to Miku, Luka, Len i Rin, Kaito, Gumi, Meiko i Gakupo. Taka jakby ,,klasyka". Teraz jeszcze te nowe stają się popularne, ale to już nie to. Teraz to właśnie te bardziej znane zapodałam ;) Luka to po prostu Luka, zawsze marzyłam, by kiedyś zrobić jej cosplay.
      http://www.youtube.com/watch?v=39mGP4leyfE
      http://www.youtube.com/watch?v=W9v4SwvttxY
      Luka też po łacinie zaśpiewa, a co!
      http://www.youtube.com/watch?v=FT8ixsqTluc
      Choć i tak Witch Hunt było najlepsze, to na pewno kiedyś wysłałam. No i the best cover ever (oprócz Radioactive Kaito):
      http://www.youtube.com/watch?v=MpzQJal1Xj0
      http://www.youtube.com/watch?v=NpU4dsXW6EI

      Usuń
    13. Taka Luka mi się podoba. A ten cover E.T - świetne. Nawet graficznie mi sie spodobało :D
      No tak już zauważyłam jakie to vocaloidy są bardziej popularne. Gdziekolwiek wpisać słowo "vocaloid" to przeważnie oni wyskakują.

      Usuń
    14. Dokładnie :D I jeszcze raz Dokładnie :D
      http://www.youtube.com/watch?v=kLk2an1CMgM
      Zatęskniłam już za takimi piosenkami, trochę mi Dr.Realist przypomina.

      Usuń
    15. Kaito to nie moja działka ;_; Może za jakiś czas się przekonam...

      Usuń
    16. Mjeju, wiesz, ile to przekonywanie już trwa? :D
      A może to ze mną jest coś nie tak, że właśnie takie dźwięki są dla mnie najprzyjemniejsze?
      http://www.youtube.com/watch?v=OuuErnRGFXQ
      http://www.youtube.com/watch?v=WjTMLnalOFo
      Hie, ten tytuł pasuje jak nigdy. Hm, bo Ty wiesz, że jest chyba z 10 fanowskich pochodnych od Kaito, nie? :D

      Usuń
    17. Pewnie jeszcze trochę xD
      Nie, nie to ze mną jest coś nie tak. Skoro Kaito jest popularny a ja go nie lubię to ze mną coś nie gra :D
      Ale jest lepiej - w duecie mi się podoba. Więc jest jakaś nadzieja :3
      Nie wiem :P

      Usuń
    18. http://www.youtube.com/watch?v=pZdws0c__Uk
      O Boże, ja wiem, że jestem łibo, gimbus i mi odbija, ale nie mogę z tego filmiku :D Btw, tego gościa wyrzucili z pracy, bo brzmiał zbyt bardzo jak Gackt, ale pewnie to wiesz. Hm, niebezpiecznie jest zakładać, że wszyscy są takimi nolifami jak ja.
      Taa, duet Kaito samego ze sobą :D Bo to wszystko jest Kaito, tylko na innych ustawieniach.
      https://www.youtube.com/watch?v=4WFikT60Em0

      Usuń
    19. Nie wiem xD Mysza ja nie mam tyle czasu siedzieć na necie, żeby wynajdywać takie filmiki :D A z piosenek Vocaloidów słucham tylko to co mi podeślesz więc wiesz - obowiązki dorosłości są okropne T.T
      Mimo wszystko, duet z samym sobą mu o wiele lepiej wychodzi. Nie wiem, ale podoba mi sie jak Kaito śpiewa w duecie bardziej niż sam :P

      Usuń
    20. Człowieku, wiem, że nie masz tyle czasu, normalnie ja też nie mam (wolę jednak sprawdzić...), ale teraz mam swego rodzaju wakacje, więc siedzę i nolifię. Bywały tygodnie, gdy nie włączałam laptopa (vide marzec, cztery razy włączyłam laptop w ciągu miesiąca, weee). Teraz sobie muszę odbić. Hm, skoro Pokota -> Gackt a Gackt -> Gakupo to Pokota -> Gakupo?
      http://www.youtube.com/watch?v=5zkZNGKfIU8
      No chociaż trzeba wziąć pod uwagę to, że potem on starał się brzmieć tak inaczej jak tylko można.
      http://www.youtube.com/watch?v=MaRc09pWx6U
      Okeeeej.
      https://www.youtube.com/watch?v=OuuErnRGFXQ

      Usuń
    21. Nie masz? :D Oczywiście, że masz. Też chcę wakacje :D Nie... Za dużo wymagam - chcę chociaż koniec egzaminów.
      Ja nie odmawiam sobie włączania laptopa. To taki mój odpoczynek od rzeczywistości xD
      Gakupo... Na to wygląda :D
      Chyba mi wysyłałaś tą piosenkę. Parę komentarzy wyżej. Ale nas pamięć zawodzi :< :D

      Usuń
    22. A ja wtedy nawet laptopa nie miałam kiedy włączyć ;_;
      Nie, wysłałam Gacktową wersję, nie Pokoty :D

      Usuń
    23. To pewnie przez szkołę, co?
      Ja nawet jak mam sesję to wchodzę na kompa. Jestem zdania, że należy mi się chwila odetchnięcia xD
      Aha... Gubię się już :D

      Usuń
    24. Człowieku, włączyłam pierwszy odcinek Kuroko no Basket, robię to dla Ciebie! Teraz znowu znalazłam zapał do anime i mang, zwłaszcza mang i tak nolifię, że to powinno być zakazane.
      No widzisz, i to jest właśnie to...
      http://www.youtube.com/watch?v=abLyWir6Hks&NR=1&feature=endscreen
      :D

      Usuń
    25. Oooo :D Co za zaszczyt xD Nie spodoba Ci się. Masz inny gust co do anime.
      Ja zacznę nolifić w połowie lipca. Nie oderwę się od m&a za nic.
      Ale skoro masz wolny czas to jakieś zajęcie musisz sobie znaleźć :D
      Podoba mi się jak Calne Ca jest zrobiona :3

      Usuń
    26. Kuroko to je jakiś ninja albo Slenderman. Albo tajna agenta Dawn z książek dla dzieci :D

      Usuń
    27. Na razie jest ok. Widzisz, z moim gustem do anime jest tak, że on w zasadzie nie istnieje, w sensie nie mam sztywnych preferencji gatunkowych i może mi się podobać zarówno Serial Expriments Lain i K-On!, dlatego akurat to nie jest problemem. Problemem są moje głupie konkluzje i Klątwa Spoilera, no i złe nawyki wyniesione z fandemonium.
      http://media.tumblr.com/tumblr_m13ik23uB11r6ukv4.jpg
      Widzisz, jemu też się podoba :D

      Usuń
    28. No niby mój też jest dziwny, ale nie aż tak :D
      Właśnie takie spojlery mogą popsuć całe oglądanie :<
      Złe nawyki z fandemonium?
      Widzę :D To dobrze, że mu się podoba. Coś wspólnego xD

      Usuń
    29. Hahaha, grać w okularach w koszykówkę, bez jaj!
      *grałam w okularach w koszykówkę i to było straszne przeżycie, musiałam mieć soczewki*

      Usuń
    30. Tam jest dużo osób grających w okularach :D
      Midorima :3
      Kuroko ninja xD Hahaha.

      Usuń
    31. Kiedy ten czerwonogłowy siarczany człek zacznie doceniać Kuroko? Autentycznie jestem ciekawa. Na razie mi się podoba, chyba, że Kuroko zostanie takim cieniem w innym sensie, ale nie wiem, czy wiesz, co mam na myśli, ale pewnie nie, bo niebezpiecznie jest zakładać, że wszyscy inni w USA też zostaliby pozbawieni praw człowieka, nieważne.
      Chciałabym mieć tak jak on, straszliwie rzucam się w oczy, nieważne, co robię :C Chyba muszę stać się niższa :C Chociaż nie sądzę, by to wiele pomogło. O, ale z tym docenianiem i wierzeniem w umiejętności mam tak samo, wszyscy w szkole wiedzą o tym, że jestem kujonem i mam wysokie wyniki w konkursach, stypendia i szpanuję w kilku dziedzinach nauki, ale gdy poznaję nowych ludzi (albo nawet mój kolega, który przyszedł z podstawówki i przeżył wielki szok, że to ja jestem ta Maria, o której ciągle mówili mu XD)to nikt nie chce uwierzyć, że jestem zdolna do myślenia, mówiąc bez fałszywej skromności. Poważnie na takiego tłuka i żółtopapierowca wyglądam?! Uh, uh, spokojnie, ogarnij myszo emocje.

      Usuń
    32. Hm, on się mija z powołaniem, powinien pracować dla służb wywiadowczych, przysłużyć się ojczyźnie.

      Usuń
    33. Koło mojego domu koncertuje Zakopower, którego nie trawię i mam ochotę wydrapać sobie uszy.

      Usuń
    34. Japończycy mają jednak naprawdę inną definicję wysokiego wzrostu, hmmm...

      Usuń
    35. Ale wiesz co? Jeśli tyle bezsensownych komentarzy tu zostawiam, to znaczy, że mi się pdooba :D

      Usuń
    36. Nie wiem o co Ci chodzi z tym cieniem xD
      Nie wyglądasz na żółtopapierowca xD Czy osoba, która poznała Cię przez neta może tak mówić? :D

      Japończycy przeważnie są mali. Dziwne, że w KnB od razu znalazło się tak wiele wysokich facetów :D
      Mam nadzieję, że podobać Ci się będzie do końca.

      Usuń
    37. Ty mnie nie widziałaś na żywo :c Wszyscy, którzy znają mnie od niedawna traktują mnie tak jak Alutka posterunkowego.
      Ja wiem, wiem, ale oni są mniej więcej mojego wzrostu, a ja mam ledwie 173cm. A średni wzrost mężczyzn w Japonii to 170cm.

      Usuń
    38. Nie widziałaś mnie na żywo, więc nie jestem pewna, ale cieszę się, że tak uważasz, niestety, nowo poznani ludzie traktują mnie jak amebę pełzakowatą czerwonki. Dokładnie czerwonki.
      Oni są mojego wzrostu, albo nieco wyżsi/niżsi, a ja mam ledwie 173cm. Średni wzrost japońskich mężczyzn to 170cm, więc...
      https://www.youtube.com/watch?v=PJScZxV78zQ
      O jeju, jak on tu brzmi <3

      Usuń
    39. Myślę, że po tym jak poznałam Cię chociaż troszeczkę w necie to nie byłoby tak źle gdybym spotkała Cię na żywo, co? ;)
      Ja mam 170 cm... Tak mam w dowodzie xD

      No dobra, to mu wyszło ok :3

      Usuń
    40. Widzisz, masz tyle ile ten gostek z ich drużyny. Paczaj, musimy do Japonii pojechać, nareszcie będę wysoka.
      Jesteś Mistrzem Eufemizmu :D

      Usuń
    41. Ja jakoś ze swoim wzrostem nie czuję się niska xD Tak normalnie w sumie... To u Ciebie chyba same wielkoludy chodzą :D
      Pierwszy raz takie określenie słyszę o sobie :D

      Usuń
    42. Możliwe, moja klasa ma bardzo wysoką średnią wzrostu.
      No widzisz :D Podoba mi się to anime, podoba mi się bardzo mocno.
      https://www.youtube.com/watch?v=f7QOoviO-co

      Usuń
    43. Kupowanie kanapek ;3

      Usuń
    44. O Midoriamie nie mam generalnie jeszcze zdania, ale Kise autentycznie lubię, mimo że na początku myślałam, że to ten typ, który zawsze mnie wkurza.

      Usuń
    45. Nareszcie rozumiem ten gifek na Twoim pasku bocznym :D Ty weź mi niczego nie polecaj więcej, bo będę spamić ile wlezie, dziwnym trafem nie widziałaś jeszcze mojego trybu zotaczenia i spamu, jaki wtedy wszędzie po sobie zostawiam XD

      Usuń
    46. To wszystko leci za szybko ;_; I za szybko się też pewnie skończy ;_;

      Usuń
    47. Wiesz co, Ty mi może daj swojego skajpaja albo coś w tym rodzaju jeśli nie masz nic przeciwko, bo tak spamić tutaj nie przystoi.

      Usuń
    48. Ben-to? Nie obczajam o co chodzi :D
      Mysza przekręcasz odmianę "Midorima" xD Nie "Midoriamie" tylko Midorimy :D
      Kise też lubię, ale za to Aomine nie za bardzo.
      Lubię taki spam :3 Ha! Nie tylko na gifie mam ich w takiej postaci - w piątek dostałam gashaponki z ludkami z KnB :D
      Drugi sezon KnB dopiero się zacznie we wrześniu ;_;
      Na skajpaju zazwyczaj nie siedzę. Mam czynne aqq cały czas (po normalnemu-gg) xD To co chcesz?

      Usuń
    49. Takie anime, gdzie biją się o jedzenie, kiedyś wychodziło i wszyscy przeżywali.
      Moja dysleksja atakuje zniena... Nie, nie można wszystkiego zwalać na dysleksję (jak te leniwe ciołki, którym wisi ortografia i mają wymówkę), o której dowiedziało się trzy miesiące temu. Hm, choć takie nagłe poznanie prawdy to też atak znienacka.
      Aomine będzie potem ponoć bardziej znośny, nie? Właściwie dopiero się ,,objawił", ale wiem, że to on pełnił kiedyś rolę partnera Kuroko.
      Tak późno? ;_;
      Uch, gg nie działa u mnie jakoś :C Postaram się je naprawić i zobaczę.

      Usuń
    50. Ah, gdybym wiedziała to bym nie zwracała uwagi xD ale to mi tak biło po oczach ;_;
      Aomine był znośny za czasów Pokolenia Cudów. A teraz jest zły. Znaczy w tym sezonie. Nie wiem jak w drugim. Oj zobaczysz później o co mi chodzi xD
      No późno :( Plotka krążyła, że miał się zacząć w kwietniu. no no, zaczął się ale pierwszy sezon od początku xD

      Usuń
  4. Ty weź obczaj to, mam 100 obserwatorów! Po ponad dwóch latach pisania! Umrę ze szczęścia :D

    OdpowiedzUsuń
  5. No faktycznie masz zwięzłe odpowiedzi xD Nie masz naprawdę żadnej tajemnicy, która cię dręczy po nocach i nie daje spać? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie mam :P Przed snem nie myślę o jakichś tajemnicach xD

      Usuń
  6. Jak byłam mała, to strasznie chciałam mieć myszkę. Ale rodzice kupili mi chomika :C Uciekł po dwóch dniach. I się znalazł. I znowu uciekł. Dramatyczna historia z mojego dzieciństwa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój brat miał chomika - nie karmił go, no i biedny nie wytrzymał tego.. :(

      Usuń
  7. Czytam sobie to jaka byłaś 5 lat temu :D i myslę :) "to ci zostało" :D czytam dalej i jest :D ale to chyba większość ludzi tak ma, lat przybywa a rozumu za grosz :D

    OdpowiedzUsuń
  8. A z przyjaciółką i technikum :D ale zaszczyt :) wspominasz o mnie na swoim blogu <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :D Nam brakuje szczególnie rozumu - Tylko pomyśleć o rachunkowości w piątek o 15... :D
      <3

      Usuń
  9. oj taaak :D :D :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak możesz nie myśleć o niczym, kiedy patrzysz w niebo? o.O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogę :D
      Podziwiam gwiazdy xD

      Usuń
    2. Mi się zawsze kojarzą z chłopakiem, który pokazywał mi Wielki Wóz, bo ja ślepota nigdy nie mogłam go znaleźć xD

      Usuń
    3. Wielki Wóz od razu znajduję xD Albo szukam oświetlonych samolotów :D

      Usuń
    4. Ja jakoś nigdy nie miałam do tego talentu, dla mnie to po prostu kropki, które nijak nie chcą się łączyć w kształty. :P

      Usuń
  11. Też najbardziej lubię angielski i zgadzam się co do Bożego Narodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. o mój Boże, jadłaś ślimaki :D Ty szalona dziewczyno!
    Ja też lubię angielski, chociaż rosyjski powoli go dogania :D

    OdpowiedzUsuń
  13. ślimaki.. fujj ;D szacunek dla Ciebie, że miałaś odwagę to zjeść;D

    nie wiem czy wiesz ale tu http://komikslandia.pl/ jest promocja na mangi ;D i znowu mam problem ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widząc, że nie wyświetlił mi się Twój avatar pomyślałam, że usunęłaś bloga xD
      Nie, nie. Podziękuję ;D Ja teraz chce sobie nendoroida kupić więc pasuję z mangami xD
      To co w końcu chcesz z mang kupić? :)

      Usuń
  14. Ślimaaaki! Bardzo fajne odpowiedzi :D Trafiam na nie już na którymś blogu z kolei i fajnie się je czyta :D

    OdpowiedzUsuń
  15. A ja nie chcę być pochowana - niech mnie spalą i rozrzucą na jakimś pustkowiu :)

    OdpowiedzUsuń