środa, 22 maja 2013

Skromne stosiki - Pierwsze mangi


Jakiś czas temu byłam tylko i wyłącznie zwolenniczką anime. Nie czytałam mang, bo… zwyczajnie nie potrafiłam ich czytać. Poza tym wolałam jak postacie się poruszają, są w kolorze itp.
Tak wiem, to śmieszne. Jednakże zmobilizowałam się i zaczęłam marudzić Paulette, żeby w końcu przyszła mnie odwiedzić z zamiarem poinstruowania. Niestety z Paulette jest drugi taki sam leń jak ze mnie… i zanim mnie odwiedziła, sama się tego nauczyłam :D Na dobry początek przygód z mangą (w wersji papierowej) postanowiłyśmy zrobić zamówienie – trafiłyśmy na promocję 4 za 3. Co dało nam 5 darmowych tomików.



Półka Carrie:

Welcome to the N.H.K.– Tatsuhiko Takimoto x Kendi Oiwa   (1-5)
Vassalord – Nanae Chrono (1-5)
Rappa – Hideyuki Kikuchi x Kou Sasakura (1)





Półka Paulette:

Alicja w Krainie Serc –QuinRose x Soumei Hoshino (1-6)
Vassalord – Nanae Chrono (1-5)
Kuroshitsuji –Yana Toboso (1-2)



Poglądy i upodobania drugiej osoby mogą na nas mocno wpłynąć... Jednego dnia bronisz się przed mangą - drugiego już ją kupujesz. 

124 komentarze:

  1. Hahaha xD Nigdy nie mówiłam, że jestem osobą szczególnie pracowitą :) Ale faktycznie cieszę się, że oprócz anime przekonałaś się też do mang <3 Mam nadzieję, że uda nam się zwiększyć nasze kolekcje :) Miejsce na półce na kolejną nową mangę zawsze się znajdzie =D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty mi o tym wspominałaś już całkiem na początku. Z resztą ciężko niezauważyć xD
      No ja też mam nadzieję, że kolekcja się zwiększy. :D

      Usuń
  2. Dokładnie, niektórzy mają siłę przekonywania :D Ładne półeczki - wreszcie mogę zacieszać ze zdjęć. Ale widok tylu yaoiców naraz trochę mi psuje mózg, teraz się lekko boki nadtopiły. I jak z NHK? Wreszcie ktoś, kto też je czyta. Btw, czy to prawda, że Alicja na koniec mangi jest z Bloodem? Mam na razie tylko cztery tomy i nie wiem, czy ufać swojej mocy spoilera. Muszę zmusić złą ciotkę do oddania tych mang, bo też chcę zdjęciem poszpanować :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. NHK bardzo mi się podoba :D Szczególnie 5 tomik. Ale z tego co widzę to dużo ludzi czyta NHK. W empiku pewna dziewczyna prawie mnie przewróciła, tak pędziła po 5 tom xD
      Mysza! Nie rób mi spojlerów :( Czytam na razie 1 tomik. Jak dotrę do końca to dam znać.
      Zmuś :D Z resztą Twoja półka będzie się o wiele ładniej prezentować :)

      Usuń
    2. Mnie trochę to momentami przygnębia. Widziałam jak niektóży przychodzą szukać
      mang, które wyjdą dopiero za dwa miesiące -_- Ludzie z nyana.
      O, przepraszam.
      Nie mieści mi się na jednej półce :3

      Usuń
    3. Ach, straszna ciotko, chyba do ciebie pojadę...

      Usuń
    4. No momentami jest, przyłapałam się nie raz, że myślę ogółem o Hikikomori...
      Ja o dacie wydania tomiku danej mangi obczajam się na yatta xD
      :O No tak, sporo ich masz... Zmobilizuj się i jedź. Chcę już zobaczyć tą kolekcję :)

      Usuń
    5. Myślę o zniszczonych życiach i byciu na dnie :C
      Ja też. Taka ciekawostka - najszybciej o tym, że wydadzą jakąś mangę dowiaduję się ze stron ze sklanlacjami, bo mangi dostają status zlicencjonowanych :D
      Nie mam ich specjalnie dużo, większość osób ma chyba więcej. Chcę zaszpanować, a ciotka na moje ponaglenia odpowiada SMS'em ,,ble, ble, ble".

      Usuń
    6. Nie mam czasu jeszcze obczajać strony z skanlacjami. Wchodzę na yatta i często publikują co będzie za jakiś czas. W prenumeracie :D No wiesz o co mi chodzi.
      "większość"? Chyba nie :D Ty nie masz jej katować SMS'em tylko po te mangi jechać :P

      Usuń
    7. Teraz też już tam nie wchodzę, ale gdy mam wolne, to szukam sobie rzeczy do czytania. Nom, ale ze stron skanlacyjnych dowiaduję się z mega wyprzedzeniem. Tak było z Another - wydadzą teraz, a już chyba z pół roku wiem.
      I tak mi nie odda, jak nie przeczyta do końca -_-

      Usuń
    8. Ja niestety takiego wolnego czasu nie mam :< Teraz już w ogóle nie mam jak zgrać czytania mang i oglądania anime.
      To ją popędzaj jakimś sposobem...

      Usuń
    9. Skąd ja to znam... Teraz praktycznie nic nie oglądam, a czytam książki podczas krótkich przerw w innych zajęciach.
      Nie wiem już co z nią zrobić.
      I jak hipsterska Alicja?

      Usuń
    10. Ja też nic nie oglądam, mam zastój :( Za to czytam mangi też pomiędzy przerwami :D
      A no, napisałam Ci to już u Ciebie na blogu :P

      Usuń
    11. Moja lista anime i mang do przeczytania i obejrzenia ciągle się wydłuża :c Najgorsze jest to, że nie mam kiedy dokończyć Vinland Sagi i przeczytać Blame!, smutek wielki bardzo.

      Usuń
    12. A moja lista... do końca życia tego wszystkiego nie oglądnę/nie przeczytam...
      Smutek... A co ja mam powiedzieć, jak nie mam gdzie i jak przeczytać mangi Bleach? :<

      Usuń
    13. Dokładnie, to jest najgorsze. Czasami myślę, że chciałabym mieć kamień filozoficzny albo być wampirem :c Poważnie, dlaczego te wszystkie bohaterki paranormal romance zajmują się właśnie romansowaniem, zamiast korzystać z nieśmiertelności lub długowieczności w odpowiedniejszy sposób?
      Trzeba kupić :D Ja z FMA się pogodziłam, ale było ciężko.

      Usuń
    14. No, ale cóż poradzić... Nasze życie krótkie, smutne i nudne. Nie to co wampir czy czarodziej z kamieniem filozoficznym. :P
      no no, kupie tysiąc tomów... Oczywiście manga dalej wydawana więc to jest po prostu cios w portfel. Musieli to wydać po polsku? :<

      Usuń
    15. Nie dołuj mnie dodatkowo. Powinnam się cieszyć, młoda jestem, jutro idę na bal gimnazjalny, będzie mecz!
      Mangę chyba przecież już wstrzymali... Albo generalnie zmierza ku końcowi. Możesz zawsze poszukać po angielsku, kiedyś czytałam w tym języku desperacko pierwsze tomy Death Note, gdy nie mogłam kupić i nieprzetłumaczone ecchi, których nazw już nie pamiętam.

      Usuń
    16. Na balu gimnazjalnym - mecz... No cudowny bal :D
      Anime wstrzymali a manga nadal idzie do przodu. Chyba, że coś ostatnio nie mam świeżych wiadomości. :<
      Wiem, ale zawsze lepiej czyta się w swoim języku.
      Masz Notatnik Śmierci? :D Ja mam, hahaha xD

      Usuń
    17. Zawsze jakoś tak się składa, że wtedy, gdy mamy bal jest jakiś Bardzo Ważny Mecz i jest gdzieś telewizor by oglądać. Oczywiście, ja też uwielbiam takie mecze i zawsze śledzę dochodzenie do finału od podstaw.
      Mam nadzieję, ze zmierza ku końcowi, bo Tite Kubo nie wie, kiedy skończyć. On niszczy dobrą historię ciągnięciem jej w nieskończoność i obniżaniem poziomu.
      ???

      Usuń
    18. A ja nie mam tv i nie oglądam telewizji :D Poza tym powinnaś bawić się na balu (patrz: tyle jedzenia) xD
      Ja jak skończyłam anime to nie czytam kontynuacji w mandze. Więc nie wiem co tam się dzieje. Chociaż tak dużo spojlerów! :< Chciałabym, żeby Aizen się uwolnił xD Ale by była zabawa znowu...
      http://yatta.pl/cache/size601/border0/es3/zoom0/pi0/img=towary/1291027064_418190_nw.jpg

      Usuń
    19. Też nie oglądam telewizji, mimo że mam telewizor, po prostu albo nie mam na to czasu, albo mnie to zupełnie nie interesuje. Oglądam tylko niektóre mecze i zawody i filmy, raz na sto lat.
      W anime było dokładnie tak samo :P
      Ach, taki Death Note! Nie, nie jest mi potrzebny.

      Usuń
    20. Ja od 2-3 lat praktycznie nic nie oglądnęłam w tv. No chyba, że brat powiedział: "zajebisty film leci, oglądamy" No , to na tyle xD
      Przez to mam ochotę zacząć od nowa Bleacha. Znowu przed egzaminami włącza mi się syndrom "maniakalnego oglądania anime" :<
      Mi też nie! Ale była promocja i Paulette mnie namówiła. Wiesz jak łatwo mnie do wszystkiego przekonać... :(

      Usuń
    21. Obcego nie oglądać! Jak możesz, człowieku?!
      Nie wiem, jak to działa, ale cały czas nie chce mi się nic oglądać, a przed egzaminami i konkursami całe serie błyskawicznie obejrzałam. Magia. Powinnam same sprawdziany mieć.
      Okej, może zaprzyjaźnisz się z panem pomidorkiem? :3 Dobra, teraz będę wszędzie widzieć pluszowe pomidorki do przytulania. Za dużo fanartów z Marią Anną mi się przyśniło.

      Usuń
    22. Widzę cytat w Psycho-pass i za nic nie mogę sobie przypomnieć, skąd pochodzi, mimo że doskonale go znam. Luki w pamięci? Voldzio mnie opętuje? Alzheimer?

      Usuń
    23. No właśnie brat przeważnie mówi: "Trzecia część Obcego, oglądamy co nie?" To nasz ulubiona część. Uwielbiam oglądać Obcego :)
      Taki zapęd do anime powinien być po egzaminach.
      Nie, nie zaprzyjaźnię. Do jedzenia mnie nie przekonasz :D
      Makishima prawi swoje cytaty z książki? Z czasem chyba jest powiedziane co czyta. Więc Ci się przypomni :P

      Usuń
    24. *wzruszyłam się*
      Jesteś... Jesteś dobrym człowiekiem.
      *sniff, sniff*
      A ja jestem głupia, wpisałam w google ,,obcy", pojawiły się jakieś wielkookie potwory, jest ciemno i boję się jak cholera.
      Też było Ci przykro, gdy Predatorzy zabili Obcych?
      Już wygooglałam i się przeraziłam, skąd ja znam teksty Nietzschego. Poważnie.

      Usuń
    25. Epicki powrót fobii. Mjeju, przecież pełnia

      Usuń
    26. Epicki powrót fobii. Mjeju, przecież pełnia.

      Usuń
    27. Dziękuję, również się wzruszyłam :3
      Jak wpisałam to samo to mi sam Obcy się wyświetlił. No z wyjątkami. Ale ja mam zapalone światło xD
      Ha, ja na filozofie robiłam opracowanie na temat Nietzschego. I dostałam 5. Łał xD
      Pełnia? Nie orientuję się.

      Usuń
    28. Te wyjątki właśnie są najgorsze! Przede wszystkim Ty nie masz fobii :c
      Człek uczony z Ciebie. Przybliż mi go trochę, bo na razie to generalnie niewiele o nim wiem.
      Fobia nasila się podczas pełni.

      Usuń
    29. Mam fobię, boję się ciemności :) Dlatego siedzę przy świetle.
      Eh, napisałam o nim bo to był jeden z ulubionych filozofów mojej wykładowczyni. Była większa szansa na 5 xD
      A tego to nie wiedziałam...

      Usuń
    30. Kosmitopfobia połączona z manią prześladowczą gorsza jest, prawdę rzekę.
      Ocena postaci?

      Usuń
    31. No też racja...
      "Który z filozofów zainteresował Cię najbardziej i dlaczego?" Co za temat... Niby luz, ale pisz o jednym filozofie przez 5 stron A4. Bo takie wymagania.

      Usuń
    32. Odłączyli neta :( Głupi modem domowy.
      Też tak chcę! Hm, rzucam szkołę, zostaję pomidorem?

      Usuń
    33. Ja na szczęście nie mam takich problemów z netem :P
      Znowu ten pomidor xD Przebierz się za niego i zacznij wykładać na studiach - jaki ten pomidor jest cudowny i dobry xD
      Nie... nie jest dobry :<

      Usuń
    34. Słucham tego psychoanalityka i nie mogę dociec, czy ten, kto to zrobił był idiotą, czy wręcz przeciwnie XD Najlepszy koniokrad we wsi... Moi rycerze nieżywi...
      Widzisz, już mam temat na pracę magisterską.

      Usuń
    35. ''no masz, w naszym wesołym zakładzie psychiatrycznym ostatnio pojawia się coraz więcej psycholi, czyż to nie dziwne?'
      Ludziom się zbytnio nudzi.

      Usuń
    36. Zależy pod jakim kątem patrzeć. Dla nas to śmieszne :D Ale dla psycholi chyba nie.
      Wybierz sobie temat na maturę z polaka "Psychoanalityk L"

      Usuń
    37. Jestem psycholem ;3
      Ależ to genialny pomysł... Ale myszom się nie podoba. Te małe łapki biegające po brzuchu...

      Usuń
    38. Każdy ma w sobie coś z psychola. Wysłać wszystkich do L'a :D Grupowa terapia.
      Też chcę mieć myszkę. Białą, chociaż jedną :<

      Usuń
    39. Ucieszy się :D Ale przecież go zwolniono, biedny doktor Ludwik.
      Dwie, jedna będzie samotna. Małe terrarium lub klateczka i mysie :3 Chociaż takie małe myszki ciężko tulać, skoczki są dużo większe.

      Usuń
    40. No no. Paluję od 3 lat i tak ich nie będę miała...

      Usuń
    41. Ja o moje mysiunie walczyłam dłużej :3

      Usuń
    42. Jak długo? Rodzice nie chcieli myszy w domu? :D

      Usuń
    43. Nie chcieli absolutnie niczego przez lata.
      Mjeju, w Psycho-pass czytają moje ulubione dzieło Szekspira (dobra, jedyne dzieło, które toleruję). Co oni mają z tym Szekspirem? W co drugim anime pełno tego.

      Usuń
    44. Tak? Zbytnio mnie zwracam uwagi, że w co drugim anime czytają Szekspira... :P

      Usuń
    45. To mnie stalkeruje :c
      W Psycho-pass strzelają do lisów nabojami na dziki i jelenie.

      Usuń
    46. Skąd wiesz? Tak tam było? Nie pamiętam :<

      Usuń
    47. Mieszkam tam, gdzie mieszkam, interesuję się tym, czym się interesuję i łażę tam, gdzie łażę. Wiele razy widziałam różne rodzaje naboi i wiem, że takimi nabojami nie strzela się do lisów. Generalnie do lisów rzadko się strzela. Mogli lepszą metaforę wymyślić.

      Usuń
    48. Ja wiem jak wyglądają ślepaki. Bo brat ma wiatrówkę. Poza tym nie zwróciłam na to uwagi :)

      Usuń
    49. Strzelałam kilka razy z wiatrówki prawdziwymi :D Zagadka stulecia - jak ktoś tak ślepy jak ja i nie potrafiący rzucić niczym do celu może całkiem celnie strzelać? Szkoda, że na wf-ie nie strzelaliśmy. Ale takimi wielkimi nabojami to raczej z takiej śrutowej nie postrzelasz.
      Pod względem czepialstwa jestem jak oni:
      http://i1.kwejk.pl/site_media/obrazki/2012/05/f54791fb3cf0c8522a282c9b170929da.jpg?1337352433

      Usuń
    50. Ja próbowałam strzelać tą wiatrówką, ale w ogóle do tarczy nie trafiałam xD Mega strit.
      Ale ogółem fajna sprawa - postrzelać sobie z broni :P
      Na wf-ie strzelać? :D Tylko w technikum na Przysposobieniu Obronnym były dodatkowe lekcje gdzie można było sobie postrzelać.
      haha xD

      Usuń
    51. Nie będziemy mieli Przysposobienia Obronnego :c tylu uczniów idzie do szkół wojskowych, że normalnie będziemy mogli wojnę zacząć.

      Usuń
    52. Nie? O.o Taki fajny i luźny przedmiot...
      Znam tylko jedną osobę która wybiera się do szkoły wojskowej. To mało xD

      Usuń
    53. To się zwie reformy. Będę miała łacinę :3 A ja znam ich całą masę, nawet dziewczyny tam idą, mówię Ci, taki wzrost liczebności armii będzie, jakiego żaden futurolog nie przewidział, a to głównie przez niechęć młodzieży do nauki.

      Usuń
    54. Lepsze już Przysposobienie. Łacina, po co to komu. Kolejna mieszanina języka.
      Ja myślałam o szkole wojskowej. Ale to tylko taki przebłysk był.
      A po tym szybka i wysoka emerytura... Żyć, nie umierać.

      Usuń
    55. Mnie łacina jest potrzebna, nie będę musiała robić jej później na studiach. Ech, wszyscy mogli nawet rozważać tę opcję, a ja nie, bo przez zły stan zdrowia nie mogę iść do wojska i wykonywać dużej liczby zawodów.

      Usuń
    56. Zależy jaki kierunek obierzesz na studiach... Ja nie mam łaciny i nie będę mieć :P
      Ja mam tak samo. Nawet na policjantkę nie mogłam pójść. Właśnie przez aktualny stan zdrowia.

      Usuń
    57. Jeszcze nie wiem dokładnie jaki, na pewno coś związanego z biologią. Mój stan zdrowia cały czas był tragiczny. Jakie to życie niesprawiedliwe, znam dwie przyszłe policjantki.

      Usuń
    58. W Psycho-pass nie wiedzą, jak wygląda owies :3

      Usuń
    59. Skończyłaś oglądać? :D Oj tam xD To ja powinnam się czepiać tego gdyż 20 lat mieszkałam na gospodarstwie :P No chyba, że Ty też mieszkasz :)

      Usuń
    60. Jeszcze nie. Zgadnij, kto jest moją ulubioną postacią, mam dwie :3
      Nie mieszkam na gospodarstwie, ale mieszkam w Barcinie - z okien pola widzę, moi krewni są ze wsi, a mój pradziadek był kowalem, a wakacje to dla mnie włażenie komuś w szkodę. Więc bulwers! Wiem, że SUPERowies, ale bez przesady, superowość nie zrobi z niego pszenicy czy pszenżyta... To wygląda na absolutnie wszystako, tylko nie owies.
      *mysza hejter*

      Usuń
    61. Kagari i... hmm strzelam - Makishima? Ciężko zgadnąć kto jest Twoim ulubionym bohaterem xD Kagari bo seiyu, a Makishima bo czyta te fragmenty, tak?
      To tak jak czasami: On jest facetem! Ale wygląda zupełnie jak kobieta - to nawet koło faceta nie stało! xD Myślę, że wiesz o co mi chodzi - w anime jest wszystko możliwe xD Patrzysz na kobietę- a to facet. Patrzysz na pszenice- a to SUPERowies :D

      Usuń
    62. Nie :3 Zgadłaś w połowie. Ginoza i Makishima. Makishima nie dlatego, że czyta te fragmenty, wręcz przeciwnie, to mnie irytuje. Po prostu podoba mi się jego postawa, a od czasu, gdy dowiedział się prawdy o Systemie Sybil to go pokochałam. Poważnie. Jakoś nie potrafię nazywać go antagonistą - każdy bad character rządny władzy zaraz by przystał na taką propozycję. W miarę rozwoju fabuły praktycznie nie pozostaje już nic z tej jego rzekomej arogancji. To taki typowy naiwny idealista. Ech, brawo, jak ja pięknie się wysławiam :P Słowami ciężko opisać wrażenia. Ginoza był najbardziej wiarygodną psychologicznie i spójną postacią, podobało mi się w nim absolutnie wszystko. Jedyny człowiek, który był właściwą osobą na właściwym miejscu. Patrzysz na naboje na dziki - a to naboje na lisy XD

      Usuń
    63. Ah Ginoza... U mnie jest zaraz po Kagarim. A Kagariego lubię za to, że chociaż trochę uśmiechu wnosił w to anime :)
      A zaczęłam oglądać Psycho-pass właśnie ze względu na Makishimę.
      I jak ogólny zarys Psycho-pass?

      Usuń
    64. Ciężko powiedzieć...

      Usuń
  3. Promocja 4 za 3, pewnie w yatta, no i teraz pluję sobie w brodę czemu wcześniej tam nie zajrzałam i nie zrobiłam większych zakupów.

    Ojej, NHK, wciąż planuje kupić. Ładny zbiorek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, na yatta. Wiedzieli kiedy zrobić taką promocję :P
      Kupuj jak najszybciej.
      Dziękuję :)

      Usuń
    2. Kupiłabym, ale ciągle mam jakieś wydatki na bieżąco :D Ostatnio wszystko w matrasie przepuściłam, więc teraz nie pozostaje nic, jak tylko czekać na dzień dziecka, może coś wpadnie w ręce ^^".

      Usuń
    3. Aah, rozumiem - co chwila są jakieś wydatki. Ja zawsze w empiku próbuje się powstrzymać przed wydaniem kasy xD
      Ja niestety już do dzieci się nie kwalifikuję. :(

      Usuń
    4. Ja też powoli przestaję (o zgrozo) ale wiadomo jak mnie rodzice traktują. To i na dzień dziecka coś dostaję.

      Usuń
    5. No no, ja też jestem wiecznym dzieckiem moich rodziców. Ale odkąd zaczęłam zarabiać (a nawet wcześniej) dzień dziecka przestał dla mnie nim być - zdaniem rodziców. Ale mają rację.
      Mimo wszystko, owocnego Dnia Dziecka xD

      Usuń
    6. Hah, dziękuje ale i tobie również, mimo wszystko :3. Może powinniśmy obdarowywać się nawzajem w gronie znajomych, mogłoby być ciekawie.

      Usuń
  4. Wspaniałe zbiory... zazdroszczę :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś nie miałam dostępu ani do satelity/kablówki, ani do internetu, więc mogłam tylko kupować mangi. Były to czasy, gdy wychodziły u nas bardzo słabe komiksy na podstawie znanych anime (jak Gundam Wing czy Cowboy Bebop) i bardzo mnie martwi, że ten trend teraz powraca.
    Teraz mam praktycznie wszystko na wyciągnięcie ręki, choć nie zawsze legalnie. Ale tomik w ręku to jednak najlepsze uczucie. Też zbieram NHK.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety siedzę w anime od niedawna, a w mandze od miesiąca.
      Teraz jak ma się internet to ma się dostęp praktycznie do wszystkiego... Uwielbiam papierowe wydania. Nie lubię czytać w pdf-ie. Chociaż ostatnio czytam tak mangi...

      Usuń
    2. Mangowa wersja CB wcale nie była bardzo słaba, bez przesady. To całkiem sympatyczny dodatek do serii.

      Usuń
  6. też się zastanawiam nad zakupem mangi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz jakąś na uwadze może? :)

      Usuń
    2. no właśnie nie... tak sobie przeglądam i przeglądam...
      chce sobie zrobić prezent na urodziny i kupić sobie mangę ;D najlepiej coś krótkiego (tzn. żeby całość nie zawierała zbyt wielu tomów) żebym za dużo nie wydała :P:P bo nie lubię czytać z przerwami ... wiesz, cierpliwości to ja nie posiadam ;D

      Usuń
    3. Ale romansik jakiś, fantasty, horror - jaka kategoria?
      Kiedy masz urodziny?? :D
      Rozumiem. Ja też nie lubię, ale kiedy trzeba to trzeba czytać z dużymi nawet odstępami :)

      Usuń
    4. romans :)
      6 czerwca ;D
      p.s. recenzja anime będzie z opóźnieniem bo jak zaczęłam pisać to wyszło mi 5 stron w Wordzie :D:D a tego chyba nikt nie zechce przeczytać, więc musze skrócić ;D

      Usuń
    5. Strażniczka Orelianu? Ma wyjść 29 maja. Tylko nie wiem czy to jednotomówka...ale chyba romans :D
      To jak moja babcia. Będę pamiętać :) Mam nadzieję :P
      To nie skracaj! Tylko podziel na dwie notki ;)

      Usuń
    6. muszę się przyjrzeć dokładnie chciałabym coś max 3 tomowego :P
      Twoja babcia też ma 6 czerwca? jak miło :P
      no właśnie myślę, żeby to podzielić, ale wcześniej planuje coś innego napisać :P
      cholera jak ja żałuję, że porzuciłam mangę i anime na dobre parę lat.. teraz bym miała niezłą wiedzę i może bym mogła pisać w jakimś magazynie czy coś i robiłabym to co lubię ... ehh człowiek jednak jest mądry po fakcie :P

      Usuń
    7. No ja niestety za bardzo nie obczajam się w mangach. Miesiąc siedzenia w tym to mało. :(
      Też :D Dlatego myślę, że będę pamiętać :)
      Ja żałuję, że zaczęłam siedzieć w anime od niedawna. A w mangach od miesiąca. Ale cóż poradzić... Dobrze, że się nawróciłaś. :)

      Usuń
    8. ciężko mi będzie nadrobić kilka ładnych lat "abstynencji" :P:P ale może nie będzie tak źle ;)))
      co do mang, to podobają mi się same tasiemce ... buuu :(

      Usuń
    9. Będzie dobrze :) Razem damy radę przedrzeć się. :))
      No, no ja mam tak samo. Cały czas mam chęć kupić sobie jakiś tom Bleacha - tak na pamiątkę. Ale jeden... Nie wplątam się w całość :D
      Jakie tasiemce masz na myśli?

      Usuń
    10. no właśnie mam ochotę na Bleach ... ale tego jest baaardzo dużo tomów :P no i też myślałam o Czarodziejce (tak z sentymentu) poza tym manga jest podobno ciekawsza od anime, no i moje ostatnie odkrycie czyli Fushigi Yuugi ma "tylko" 18 tomów ;(

      Usuń
    11. Nie opłaca się inwestować w Bleacha :) Za dużo tych tomów...
      A Alicja w Krainie Serc? Fajna grafika, nieźli bishe. Szybko się czyta. Są momenty irytujące ale da się przeżyć :)

      Usuń
    12. no wiem, że dużo tomów ale jednak chciałabym kiedyś przeczytać mangę ;D
      ile tomów ma Alicja?;D

      Usuń
    13. Myślisz, że ja bym nie chciała? :D Wkurzam się, że nie da się tego przeczytać po polsku na necie. Jedynie po ang - skanlacje.
      Alicja ma 6 tomików :) Obczaj sobie recenzję:
      http://manga.tanuki.pl/strony/manga/1042-alicja-w-krainie-serc/rec/402
      Jest ładnie wydana :)

      Usuń
    14. domyślam się, że byś bardzo chciała ;D w Polsce jakoś dopiero połowa Bleacha jest dopiero wydana a w Japonii jest tych tomów znacznie więcej eh...
      jak 6 tomów to jeszcze nie jest źle ;))

      Usuń
    15. Wiem... Za dużo tych tomów. Niby fajnie ale kasy trochę na nie idzie :D
      No nie jest źle :) I względem treści też nie jest źle :)

      Usuń
    16. no ja sie zastanawiam nad tym ;)))
      i w końcu sa recenzje, na razie dwie ;D bo mi to długaśne wyszło :P

      Usuń
  7. Ja w sumie nie skorzystalam z promocji, chociaz mnie kusilo :> Wiekszosc mang mam takich, ktore przeczytalam juz wczesniej na internecie, bo lubie kupowac po prostu to, do czego kiedys bede chciala wrocic... Chociaz mam kilka takich mang, ktore przeczytalam raz czy dwa i odlozylam na polke, ale kupilam bo byly bardzo tanie (czasem na konwentach WANEKO mialo outlety ''manga za 5tke'' albo ''manga za 2 zl'' XD)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nas to skusiło z racji tej, że nie posiadałyśmy żadnych mang :<
      Znam to xD Kupiłam tak parę książek, teraz leżą na półce.
      Podobna akcja tanich mang była niedawno na yatta. Ale tam nic nie było dla mnie xD

      Usuń
  8. Nie czytałam nic z tego, ale moje przyjaciółki twierdzą, że Kuro jest świetne. Ja jakoś nigdy nie mogłam się przemóc.
    Na mojej półce jest za to seria Suppli i jednotomowe Morfina, Dynia z majonezem i Beautiful People. :) Ostatnio zachęcająco wygląda 7 miliardów igieł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kuro mam nadzieję dorwać od Pauletty, więc się przekonam.
      Nic nie znam :O W sumie, mało co znam.

      Usuń
    2. Ja bym zbierała One Piece, gdyby nie to, że to straszny tasiemiec, a wolę mieć coś, co się kiedyś skończy. :P
      Też nie znałam tego wcześniej, nigdzie nie widziałam skanlacji.

      Usuń
    3. No to ja tak samo z Bleach :D te tasiemce... Szkoda że z licencjonowane... Tak to by się poczytało chociaż skanlacje :)

      Usuń
    4. Ja czytam, ale po angielsku. ^^

      Usuń
    5. Też co nieco czytam po ang ale wolę i tak po polsku. Chyba jednak poszukam wydania po ang :)

      Usuń
    6. Zależy od jakiej grupy, niektóre tłumaczenia niestety rozwalają...

      Usuń
  9. Też mam bardzo skromną kolekcję. jedynie Death note cały, kilka tomików Vampire knight, Ouran i Hellsing po jednym tomiku. No cóż, mam nadzieję, że obie wzbogacimy swoje kolekcje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No mam nadzieję. :) Przez Ciebie zastanawiam się nad Hellsing'em. Chciałabym dorwać od kogoś DN, ale o tym tylko pomarzyć :D

      Usuń
    2. Mogę polecić grupę na facebook'u, w której dosłownie co chwilę ktoś sprzedaje tomiki Death Note. ^^" Osobiście ciągle wymieniam się na takich stronach, przynajmniej wychodzi taniej niż w księgarni. A to co Ci się nie spodoba łatwo możesz potem sprzedać.

      Usuń
    3. Zapodaj linka :) Z chęcią obczaję jak to tam wygląda. Może uda mi się coś ciekawego wyrwać :D

      Usuń
    4. https://www.facebook.com/groups/108871882581303/ dużo rzeczy tu już dorwałam.

      Usuń
    5. Dziękuję bardzo :)
      Widzę, że będę dużo korzystać z tej stronki. Ciekawe rzeczy można dorwać...

      Usuń
    6. Ciesze się, że sie przydała ^^

      Usuń
  10. Wcale nie takie skromne, trochę tego masz:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na sam początek - nie jest źle :D

      Usuń
  11. Muszę przyznać, że na początku też miałam podobne nastawienie do mangi. Moja kolekcja należy w tej chwili do bardzo skromnych - dwa tomy Grimms Manga i jeden Kuroshitsuji, ale planuję to powoli nadrabiać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też planuję :) Cieszę się, że nie jestem sama początkująca w kupowaniu mang. :P

      Usuń
  12. Ja również jakoś nie przepadam za mangami. Bardziej do mnie przemawia anime, no bo postaci kolorowe i muzyka :D. Ale kto wie. Może jak będzie mnie stać na kupowanie sobie mang ( bo czytanie w internecie to okropność ) to wtedy je polubię? Kto wie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja strasznie się broniłam przed mangami. Ale teraz jak się wciągnęłam to przepadłam. Czytam często na tablecie :P Nie jest źle. Chociaż wolę wydanie papierowe...
      Ale anime to anime :D Zawsze na pierwszym miejscu.

      Usuń
  13. https://www.youtube.com/watch?v=iACu_sPd_Uk
    ,,Obiekt przejawia interesujące odruchy."

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam, widziałam :D Mam lepsze xD
      https://www.youtube.com/watch?v=q1QdFN-d2Dc

      Usuń
    2. Mój kolega zwie się Marcin Wójcik :D Faktycznie lepsze :D Kiedyś widziałam ten skecz.
      Ja Death Note mam słabe parodie w większości, albo takie o zmiennym poziomie, jak sinusoida.
      https://www.youtube.com/watch?v=WTt0fUzrTrM
      Wstawiam tylko dlatego, że kiedyś liczyłam to, co nasz Bożym :3

      Usuń
  14. Zostałaś nominowana na moim blogu do tagowego tagu.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja natomiast do mang przekonałam się zaraz na początku mojej przygody z m&a. Ale racja, niektóre rzeczy lepiej wyglądają w kolorze, ruchu i z cudownymi głosami seiyuu. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niedawno zaczęłam przygodę z anime. I w ogóle jestem początkującym w m&a :D Taak... te seiyuu :D

      Usuń