środa, 8 maja 2013

Majówka - Toruń!


minitokyo.net



ZLOT BMW W TORUNIU
04.05.2013




W majówkę – a dokładnie 4 maja – wybrałam się na Zlot BMW w Toruniu! Jak już pewnie zauważyliście kocham tuningowane auta i głupio by było to przegapić. Były momenty gdzie już myślałam, że nie pojadę…, ale dzięki kilku osobom zmobilizowałam się i spełniłam swoje malutkie marzenie.

Nie robiłam zbyt dużo zdjęć bo uważam, że to jedynie strata dla oczu. Jedyny minus - było okropnie dużo ludzi (a ja nie lubię tłoku). Pogoda na szczęście dopisała.

I tak wszystkiego nie zobaczyłam! Tak dużo było tych samochodów, że nie wiedziałam gdzie mam iść. Zdecydowałam jednak, że najbardziej interesują mnie wyścigi, drift i przysłowiowe „palenie gumy”. 

Lecące kawałki gumy - były! Obolałe nogi - były! Zdjęcia - jakieś są. Wspomnienia -cudowne.
***
Byłam kierowcą w jedną stronę…. Teraz modlę się, żeby na adres mojego brata nie przyszedł mandat. A to wszystko przez to, że tak bardzo cieszyłam się z tego, że jadę do Torunia. No co... na coś trzeba zrzucić winę! :)


36 komentarzy:

  1. Zdecydowanie ludzie mają ciekawe życie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie niestety tylko jeden dzień był ciekawy :P

      Usuń
    2. Dołuję się, czemu wszyscy mają takie kolekcje mangowe? :C

      Usuń
    3. Wszyscy mają kolekcje mangowe? Ja nie mam :D

      Usuń
    4. Jak to nie, a te wszystkie bleachowe gadżety to co? Btw, ale masz dużo znajomych na blogu :D

      Usuń
    5. Nadrabiasz mangami :) Poza tym nie mam tak dużo gadżetów jak bym chciała. A mangi dopiero zaczynam kolekcjonować. Poza tym ja zarabiam więc kasa zawsze się znajdzie na to wszystko...
      Dużo? Chodzi Ci o tych z mojego kręgu? Razem 3 koleżanki :D

      Usuń
    6. Moja znajoma internetowa ma o 4,6 raza więcej mang ode mnie, a ja mam ich 50 :C
      U mnie jest jeden kolega, więc jesteś lepsza :D Dwie koleżanki też czasami czytają, ale małpy nie komentują ^^

      Usuń
    7. I tak masz ich sporo :) Z czasem Twoja kolekcja się powiększy. Ja mam 13 dopiero xD
      Przy dobrych wiatrach jest jeszcze 4 koleżanka... Ale ciężko u niej z komentowaniem.
      No z kontekstu wypowiedzi Twojego kolegi można już się tego domyślić :P

      Usuń
    8. O, a jakie to? Doszły już te zamówione?
      Czego można się domyślić? D:

      Usuń
    9. Doszły :D Ale jestem z siebie dumna xD
      Domyślić, że to Twój znajomy.

      Usuń
    10. A jakie to mangi, te 13?
      To akurat proste :D Obgadujemy biologicę, jesteśmy źli.

      Usuń
    11. Welcome to the N.H.K. , Vassalord, Rappa i dwa yaoice. Paulette z kolei wzięła Alicje. Także i tak ją przeczytam :D Może wstawię zdjęcie i się publicznie pochwalę moim malusim nabytkiem xD
      Jesteście źli bo obgadujecie biologię? :D

      Usuń
    12. Jakie yaoice? :3
      Wszyscy ją obgadują. To wszystko, co o niej mówią to prawda. Radioaktywny grzyb przybyły z kosmosu, który na lekcji trzepie fałda na brzuchu, pod którymi spoczywają wampirze jaja.

      Usuń
    13. Keep Out - tylko do tego yaoica się przyznaję. Croquis - wzięłam tą mangę w ciemno i żałuję tego :( Poza tym te mangi mam już od dłuższego czasu. One nie przyszły w zamówieniu.
      Haha xD Wampirze? No może w końcu wylęgnie się jakiś Alucard czy Vash :D

      Usuń
    14. Croquis czytałam :D Ogólnie nie fanię jakoś specjalnie yaoi. Nie, to są krwiopijcze grzybki mordercy, które robią zamtuz pod miastem.
      Vash wampirem nie jest :3

      Usuń
    15. A kto chciał Zakochanego Tyrana kupić? :D Ja też nie fanię ale też nie jestem bierna...
      Aaaa xD Myślałam, że różni się od Alucarda tylko charakterem. Z resztą obczaję się jak zacznę oglądać :D

      Usuń
    16. To jest co innego! ^^
      Nie, Vash nie należy do wapierzastego plemienia i własnie dlatego koleżanka uważa, że nie ma szans przy Alucardzie, ale to nieprawda. Zacznij oglądać, to zrozumiesz wszystko :3

      Usuń
    17. Jak co innego? Wcale że nie :D
      Nie kuś >.< Mam i tak za dużo roboty. Powinnam teraz robić projekt na studia a siedzę na blogu. Ot, cała smutna prawda :(

      Usuń
    18. Oj tam, ale chcesz kończyć inne anime, możesz zamiast tego szybciutko obejrzeć, mówiłam :3 Studia rzeczą zaprawdę męczącą musza być.

      Usuń
    19. Obejrzę po Toradora :P
      Ja już mam ich dość. Nie ogarniam :D

      Usuń
    20. Zaczynam się bać. Wszystko przede mną D:

      Usuń
  2. Dla mnie wystarczy, że samochód jeździ. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie by wystarczyło, żeby chociaż był :) Zainteresowanie tuningiem swoją drogą :P

      Usuń
    2. Ja bym najpierw musiała mieć prawko...

      Usuń
    3. Jeżeli można wiedzieć to dlaczego jeszcze nie poszłaś na kurs prawa jazdy? Brak czasu, kasy, czy coś innego?

      Usuń
    4. Ależ ja poszłam! Tylko nie zrobiłam. Nie chcę. Nie lubię. Jak siadam za kierownicę, mam ochotę umrzeć.

      Usuń
  3. O, poszłabym sobie. Tymczasem w mojej wiosce naprawdę nie ma żadnych rozrywek i całą majówke spędziłam przed kompem i w książkach. O TAAAAK.

    OdpowiedzUsuń
  4. O, mój szef też tam był, potem opowiadał jak się dobrze bawił :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szalona ^.^
    Jeju, jak ja bym chciała iść. Szkoda, że całą imprezę w ogóle przegapiłam.

    OdpowiedzUsuń
  6. haha, ty krejzolko :D
    Fajnie, że pojechałaś :D trzeba spełniać swoje marzonka, małe i duże :d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po części zmobilizował mnie jeden z Twoich postów! :D

      Usuń
  7. No i bardzo dobrze, że pojechałaś :) tłum, no trudno... ale te auta ^^ i juz zapominasz o całym świecie :D szkoda, że mnie nie było tam z Tobą... mogłoby być ciekawie :D hahahaha :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Tobą pewnie byłby sam śmiech xD Znając nas to zapewne skończyło by się na głupawce :P

      Usuń
  8. No niektórzy to mogli sobie pojechać i popatrzeć na fajne fury ;) A niektórzy musieli w majówkę robić za zmywarkę przy gościach walących drzwiami i oknami :) Zjazdy rodzinne xD
    I oczywiście nie mogłam nie zobaczyć nowego przystojniaka na tapecie <3 Się rzuca ciacho w oczy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty masz zawsze pełno gości xD A co do czego przychodzi to Naruto oglądasz :D Moje ciacho! ^^

      Usuń
  9. Zostałaś nominowana do zabawy na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń