wtorek, 14 maja 2013

Alfabetyczny Tag


Znowu zostałam nominowana! 
Tym razem jest to zupełnie co innego niż poprzednio. Zostałam nominowana przez – mysza. Dziękuję! :) Zasady:

1. Do każdej litery z alfabetu przypasować słowo z kategorii, która nas interesuje. (np filmy, książki  zespoły muzyczne itp - musi być tematycznie)
2. Musi być to pierwsze słowo jakie wpadnie nam do głowy z danej kategorii.
3. Następnie nominować 10 blogów, które wg nas na to zasługują.
4. Poinformować o tym fakcie autorów nominowanych przez nas blogów.

Pewnie Was nie zdziwi jak powiem, że wybrałam bohaterów anime. Rozumiem też, że część z Was w ogóle z tego nic nie kojarzy/nie zna... 
Znawcy anime mogą się pewnie doczepić, że gdzieś pomieszałam imię z nazwiskiem... itp. W razie jakiegokolwiek błędu – przepraszam!

Arata Wataya (Chihayafuru)
Bianchi (Katekyo Hitman Reborn)
C.C (Code Geass)
Daiki Aomine (Kuroko no Basuke)
Erika Karisawa (Durarara!)
Fran (Katekyo Hitman Reborn)
Grimmjow Jaegerjaquez (Bleach)
Hayato Gokudera (Katekyo Hitman Reborn)
Itachi Uchiha (Naruto)
Jūshirō Ukitake (Bleach)
Kaien Cross (Vampire Knight)
Light Yagami (Death Note)
Misaki Yata (K-project)
Nobuchika Ginoza (Psycho-pass)
Orochimaru (Naruto)
Pesche Guatiche (Bleach)
Ryōta Kise (Kuroko no Basuke)
Shintarō Midorima (Kuroko no Basuke)
Takumi Usui  (Kaichō wa Maid-sama! )
 Ulquiorra Cifer (Bleach)
Viper (Katekyo Hitman Reborn)
Wonderweiss Margela (Bleach)
Xanxus (Katekyo Hitman Reborn)
Yasuko Takasu (Toradora!)
Zero Kiryu (Vampire Knight)


Nie chciałam zostawiać pustych miejsc więc poszperałam trochę na necie I uzupełniłam to co nie dałam rady wpisać „z głowy”. Mam nadzieję, że zbytnio nie nagięłam reguł :D

Tym razem skuszę się na nominacje. Jak chcecie uczestniczcie - jednakże, nie zmuszam. Nominuję:


Tyle wystarczy. Miłej Zabawy!



50 komentarzy:

  1. Znam 14 z nich! :D
    Dzięki, dzięki, dzięki za nominację. Mam sobie wybrać własną kategorię, czy też wziąć animce?
    Oglądałaś Psycho-Pass? Jak Twoje wrażenia? Ja właśnie wczoraj skończyłam tę serię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Własną :) Jest w zasadach, że masz wybrać własną kategorię, ale żeby wszystkie literki odpowiadały tej kategorii.
      Oglądałam. Bardzo mi się podobało :) Chociaż mają minus za uśmiercenie mojego ulubionego bohatera :< A Ci się podobała ta seria?

      Usuń
    2. Kurde, z animcami to fajna sprawa, ale ja chyba muzyczny alfabet zrobię. Muszę to przemyśleć. :)
      Też byłam zachwycona. Co prawda miałam nadzieję na jakiś romans, no ale trudno. :P Mówisz o Makishimie? Czy o którymś z egzekutorów?

      Usuń
    3. Ja najpierw chciałam zespoły muzyczne rock/metal, później serie anime i skończyło się na bohaterach anime :D
      No ja też liczyłam na romans... :(
      Mówię o Kagarim Shuusei. Duży minus mają za to. :D

      Usuń
    4. Przyszedł mi do głowy na samym początku, ale pomyślałam, że był trochę za mało charakterystyczny. Trzeba jednak przyznać - słodziak z niego i też mi się nie podobało, że zginął. Cały czas miałam nadzieję, że może jednak jakoś się uchowa. :(

      Usuń
    5. No ja też miałam taką nadzieję...
      Wnosił trochę uśmiechu w to anime :) Słodziak, słodziak. Styl ubierania, głos, poglądy - mimo, że tak mało go było, bardzo mi się spodobał.

      Usuń
    6. Oj tak. Chociaż każdy był na swój sposób ciekawy... No może poza główną bohaterką.

      Usuń
    7. A to chyba każdy ma jakieś "ale" do niej. Mi ona tam nie pasowała. A jej twarz i włosy to chyba pomyłka. Graficznie zrobiona do bani, znaczy niesymetryczna.

      Usuń
    8. Też to zauważyłam. Tym stylem trochę odstawała od reszty postaci.
      Ja polubiłam szalonego Makishimę, no i oczywiście Kogamiego. :)

      Usuń
    9. Ja za względu na Makishimę zaczęłam oglądać to anime :D Bić to on się umie ^^
      A Kogami... Niezłą klata jak na anime :P Myślałam z początku, że będzie takim zimnym draniem a tu takie zaskoczenie...

      Usuń
    10. Mi tam podobał się jego stoicki spokój, no i szalone plany. Jakoś tak lubię właśnie takich stukniętych wizjonerów w anime. ;)
      Cóż, ja nie przepadam za tymi rysowanymi klatami...

      Usuń
    11. A ja uwielbiam złych/mrocznych facetów xD
      Chodziło mi o to, że niezła klata jak na anime. W sensie, mało kiedy tak dobrze narysowaną można spotkać w anime :P

      Usuń
  2. Chhihayafuruuuuuuuuuuuu jeeest! xD Podobalo sie XD? Ale ja fanka Taichiego XD <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tak Chihayafuru oglądnęłam przez Ciebie. Podobało bardzo! :D Też jestem jego fanką, ale Arata przyszedł mi na myśl od razu na "A" xD Miałam Cię też nominować, ale miałaś mieć przerwę jakąś...

      Usuń
    2. A to przerwa od roboty dla fandomu w stylu suby i rysunki na zamówienie, a nie od bloggera XDD ... jeszcze nie zaczełam tej całej mojej pracy pisać...

      Usuń
  3. Z Chihayfuru to ja wolę Taichiego :P no i jak mogło zabraknąć Usui ;D weź mnie kopnij, żebym napisała jakąś recenzję,bo już mam za sobą parę " nowych" tytułów, albo żebym cokolwiek napisała....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też wolę, no wiesz niby blondyn - Twoim zdaniem :D Arata przyszedł mi pierwszy na myśl na "A" xD
      Usuuui <3 Napisz, napisz! Wiesz, ostatnim razem jak napisałaś to się zabrałam za Kaichou. Więc może też coś tam znajdę dla siebie :))

      Usuń
    2. następny post będzie o anime.. jakieś 6-7 pozycji mam zamiar opisać ;) na razie musiałam pomarudzić trochę ;)

      Usuń
    3. No to czekam! :) Mam nadzieję, że coś sobie z tych pozycji wybiorę :))

      Usuń
    4. Sama jestem ciekawa czy coś Ci się spodoba ;)

      Usuń
    5. No ja jestem ciekawa co opiszesz :) Oby było coś czego nie oglądałam ;P

      Usuń
  4. YATA! yay!
    Dziękuję za nominację, zabieram się do pisania ^.^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kojarzę i znam wszystkie :D Ale moja lista bohaterów wyglądałaby zupełnie inaczej, ta zabawa uzależnia D: Muszę zrobić taką listę. Jesteś w Teamie Zero?

      Usuń
    2. @mysza: Gdybym miała wybierać wszystkich ulubionych to większość by była z Bleach, KHR i KnB. xD Robiłam tak jak kazano - pierwsza myśl :P
      Ani w Teamie Zero ani Kaname. Lubię obydwóch po troszku :)

      Usuń
    3. @WinterTea~: Proszę bardzo, cieszę się, że weźmiesz udział :)

      Usuń
    4. A nie jest większość z KHR i Bleacha? ;)
      Jak można lubić Kaname... Nie, to nie jest zdziwienie typowej fanki, ja naprawdę nie jestem w stanie tego pojąć. Bardziej antypatycznego typa nigdy nie widziałam.

      Usuń
    5. Oj tam, nie widać tego xD
      Napisałam "po troszku"? Napisałam.
      Mimo wszystko najbardziej lubię Kaina :) Taki najnormalniejszy.

      Usuń
    6. Nieee, w ogóle. Postaci - kameleony.
      Mnie podobała się ta para, której praktycznie nic nie obchodziło. Jestem ciekawa, czy Shiki nie był czasem cyborgiem stworzonym przez kosmitów w celu zinfiltrowania społeczności wampirzej.

      Usuń
    7. A no Rima i Shiki... Nie pamiętam kto z nich chodził cały czas z Pocky w ręce xD Chyba Shiki...
      Cyborgiem... Hmm... Nie wyglądał na takiego xD

      Usuń
    8. Oboje :D
      Oni zwykle na takich nie wyglądają. Macierewicz mode on.

      Usuń
    9. Aaa, możliwe. Dawno oglądałam to nie pamiętam :P
      No też racja. xD
      http://nyanyan.pl/obrazek.php?147060 o.O
      Musiałam to komuś wysłać xD To zmieniło moje życie, już nie będę widzieć Senbonzakury D:

      Usuń
    10. Haha, w końcu BANkai to BANkai XD
      Widziałam lepsze obrazki z Kuchiki, więc to mną nie wstrząsa. Niedawno znalazłam obrazek z Polską z Hetlaii, która płacze nad datą katastrofy smoleńskiej, a za nią czai się demonicznie Rosja.

      Usuń
    11. Ogółem jestem bierna na Kuchiki, ale jak to zobaczyłam to mnie zwaliło z nóg xD
      Potrafię sobie to wyobrazić. Ale ogółem Hetalii nie tknę nigdy :D

      Usuń
    12. Ulq i tak jest lepsiejszy, prawdali to jako Bóg w niebie (Ogniem i mieczem obejrzane o jeden raz za dużo).
      Też nie tknę Hetalii, sama idea mnie zniechęca. Widziałam kiedyś pierwszy odcinek.

      Usuń
    13. Btw, te napisy w tagach o tym, kto nas nominował, są jak ,,dzisiaj pijemy dzięki...'' lub ,,dzisiejszą imprezę sponsoruje...''. XD O czym ja myślę.

      Usuń
    14. Hahaha xD Racja, tak to wygląda.
      Właśnie, o czym Ty myślisz... :D Nie spodziewałam się takiego przyrównania z Twojej strony.

      Usuń
    15. Pod wieczór często zaczynam dzielić się z ludźmi swoimi dziwnymi myślami.

      Usuń
    16. Ta myśl była śmieszna xD Zmieniasz moje widzenie na niektóre rzeczy :O

      Usuń
    17. Nom. Prawo myszy - absolutnie wszędzie można znaleźć spisek lub manifestację sił paranormalnych.

      Usuń
    18. Masz więcej takich praw? :)

      Usuń
    19. Inne są już zupełnie zwyczajne, to chyba najściślej określa moje jestestwo. Zostanę filozofem.

      Usuń
    20. O nie. Tylko nie filozofem... No chyba, że zaciekawisz ludzi tym o czym będziesz mówić :D

      Usuń
  5. Dzięki, dzięki za nominacje! Przyjemna lista :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz ooooogromniasty plus za Ginozę xD Ahhh te jego okularki <3
    I ja się zapytywuję czemu, no czemu tam nie ma Uzumakiego i Kagamiego?! TO JEST ZBRODNIA! =D Ale rozumiem, że jakbyś sobie tych wszystkich przystojniaków naraz przypomniała to utrata znacznej ilości krwi gwarantowana xD

    OdpowiedzUsuń
  7. I oczywiście nie umknął mi fakt, że na liście są tylko śladowe ilości dziewczyn xD Oj ty zboczuszku <3 Ale nie winię cię naprawdę, bo gdzie można znaleźć lepszego faceta niż w anime? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To miała być pierwsza postać jaka przyszła mi na myśl na daną literę xD A idź mi :D
      Znaczna utrata? Wykrwawiłabym się :D
      Sama byś wybierała samych facetów! Poza tym w anime zawsze mało dziewczyn jest i są wkurzające :P

      Usuń
  8. i oczywiście na litere "A" to jej się ktoś z anime skojarzył, a nie ja !!!!! oj foch po całości będzie...


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj nie przeczytałaś posta - nie wiesz o co chodzi :) Jesteś "bohaterem anime" ? Chyba nie xD haha :D

      Usuń
  9. Did you consider using the ultimate Bitcoin exchange service - YoBit.

    OdpowiedzUsuń