wtorek, 2 kwietnia 2013

Liebster Award



Zostałam nominowana przez: Marta H. po praz drugi w tej samej zabawie. Dziękuję! :) Poprzednio odpowiadałam na pytania w listopadzie i myślałam, że niedługo już wszyscy zapomną o tym tagu i skończy sie ta cała zabawa po miesiącu. Tak bardzo się myliłam :P Jednakże, ja dalej nikogo nie nominuję.
    1. Czy blondynki są głupie?
Czasami  :D Jestem blondynką i jak zdarzy mi się coś głupiego powiedzieć – zwalam to właśnie na głupotę blondynki :P Ale poza tym to nie ma znaczenia jaki masz kolor włosów.

2    2. Książka czy komputer?
Chociaż uwielbiam czytać książki - wybieram komputer. Potrafię się bez niego obejść, ale tak naprawdę uznaję go za mojego wiernego przyjaciela.

3    3. Jaki jest Twój ulubiony serial?
„Pamiętniki Wampirów” i „Gra o Tron”. Jedyne dwa seriale, które NADAL oglądam…

4    4. Co lubisz robić w wolnym czasie?
Oglądać anime, spać, słuchać muzyki, przeglądać blogi. Nie mam za dużo wolnego czasu, ponieważ mieszkam większość roku sama, mam pracę i studia.  

5    5. Opisz swój wygląd.
Długie, proste blond włosy, niebiesko-szare oczy, około 1, 70 wzrostu. Wiecie, przeciętna  dziewczyna. xD Dobra, tyle wam starczy.

6    6. Kim chciałabyś zostać?
Od dzieciństwa chciałam zostać fryzjerką. Miałam malutki różowy kuferek, który był pełen kokardek, spinek, ozdób do włosów itp. Gdy nadarzyła się okazja brałam mały taborecik, stawałam na niego i dobierałam się komuś do włosów.
 To się jednak nigdy nie spełni.

7    7. Czy masz kota i jeśli nie, to, czemu jeszcze go nie kupiłaś?
Nie mam kota :( Kiedy jeszcze mieszkałam na wsi miałam ich około 15 :D Teraz mieszkam w bloku i dodatkowo mam uczulenie na sierść więc nie dałoby rady mieć choćby jednego małego kotka. Ale i tak kocham koty.

8    8.Co masz na swoim biurku?
Laptopa, dwa głośniki, duuuuże słuchawki, krem do rąk.

9    9. Twoja ulubiona książka, serial, film.
Za dużo mam ulubionych książek… Seriale oglądam tylko dwa a filmy omijam. Ale niech będzie:
Książka: Nevermore,
Serial: Gra o Tron,
Film: Leon Zawodowiec.

1    10. Czym się interesujesz?
To można wywnioskować czytając „O mnie”, – czyli anime, muzyka, tuningowane/szybkie auta.

1    11.Czy zdrowo się odżywiasz?
Przyznaję się, że nie. Nie lubię większości warzyw, jestem niejadkiem, więc wcinam to, co lubię. 

Przepraszam za możliwe błędy i że tak krótko, ale znowu łapie mnie choróbsko... 


24 komentarze:

  1. Chcialam cos skomentowac, ale jak przeczytalam, ze nie lubisz warzyw to jakos mi wszystko ucieklo z glowy XD

    OdpowiedzUsuń
  2. @Otai: To, że nie lubię warzyw to jakoś wszystkich mniej lub więcej szokuje :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszyscy mają teraz taki ładny wystrój bloga, chlip.

    OdpowiedzUsuń
  4. @mysza: No właśnie mi się nie widzi ten szablon. Mam zamiar go zmienić. Nie pasi mi odpowiadanie na komentarze w takiej formie jak teraz :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Obecny wygląd bloga jest znacznie ładniejszy niż poprzedni ;) Opis wyglądu mogłaś sobie darować, bo na profilu Lubimy Czytać masz swoje zdjęcie :P

    Ja rozumiem to, że nie lubisz warzyw, gdyż mam dokładnie to samo.

    OdpowiedzUsuń
  6. Książka czy komputer?
    Chociaż uwielbiam czytać książki - wybieram komputer. Potrafię się bez niego obejść, ale tak naprawdę uznaję go za mojego wiernego przyjaciela.

    OH GOD, NIE UMIAŁABYM WYBRAĆ, NIE UMIAŁABYM T^T.

    Like za Gre o Tron :>.

    OdpowiedzUsuń
  7. A mnie najbardziej rozbawiło pytanie o to czy blondynki są głupie :) Każdemu zdarza się zabłysnąć w różnych momentach :D :):) :)(było ich sporo) Ty masz ten plus, Że możesz powiedzieć - ups blondynka :D

    OdpowiedzUsuń
  8. O blondynkach dobre pytanie :) Filozoficzne, ale odpowiedź dobra :p

    OdpowiedzUsuń
  9. @Kiia: Miło, że szablon Ci się podoba :) Może jednak go na jakiś czas zostawię. I dziękuję, że przypomniałaś mi o zdj na Lubimyczytać. Zapomniałam o nim :P

    @Hikari Neko-Hattori: Ja kocham serial GoT i książkę :)

    @FireGirl: Jak zobaczyłam Twój nick to się roześmiałam :D Świetnie, że wzięłaś się za komentowanie. Tak, szczególnie Ty znasz moje wpadki z głupotą w roli głównej.

    @l'arte: Przecież nie będę zaprzeczać :D To chyba najbardziej trafna odpowiedz.

    OdpowiedzUsuń
  10. o twoim zamiłowaniu do włosów to nie wiedziałam, ale jaja xD

    OdpowiedzUsuń
  11. No ja też nie wiedziałam, że ktoś tutaj chciał fryzjerem zostać :) Nigdy nie lubiłam tej ery na puste blondyny w stylu lalki barbie u których różowe ubranka widać było z odległości kilometra xD No ale na szczęście później przyszedł czas na czarne blachary więc w szkole zrobiło się trochę ciemniej ;) Tylko ta eko skóra z leginsów i kurtek dawała po oczach i się świeciła jak psu... yhy no wiadomo co :) A co do warzyw to też większości nie lubię więc Kiia i Carrie nie jesteście same xD Niejadków pełno na tym świecie ;) Przecież nie można lubić wszystkiego prawda? Zwłaszcza tej czerwonej śmierci, którą inni ludzie nazywają pomidorem...Fuj xD

    OdpowiedzUsuń
  12. Też jestem nominowana i chyba lepiej żebym zabrała się za ogarnianie tych pytań ;D A ta zabawa chyba się nigdy nie skończy... Ehh ;]
    Co do Nevermore to słyszałam o tej książce, ale jakoś zawsze miałam coś aktualniejszego do przeczytania, hmm. Może serio muszę ją przeczytać ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. @Mana: Mało kto wiedział o tym zamiłowaniu. Ale dziwne, że Ciebie nie uświadomiłam :D

    @Paulette: Uwielbiam Cię za tą "Czerwoną Śmierć" ! Nienawidzę pomidora :D

    @Masked: No właśnie zauważyłam, że u Marty H. też byłaś nominowane :) A książkę szczerze polecam! Ciekawie napisana. ;P

    OdpowiedzUsuń
  14. Mój nick musiał być rozpoznawalny :D Mówiłam że taki będzie :) Chyba nawet częściej będę tu wpadać, bo ciekawie się to wszystko czyta, a opisy Paulette o szkole - wymiatają :D ach wspomnienia :D

    Co do zdolności fryzjerskich to nikt mi tak nie prostuje włosów jak ty :)

    OdpowiedzUsuń
  15. dziękuję, że mimo wszystko wzięłaś udział w zabawie :D
    15 kotów! Byłaś w raju?! :D

    OdpowiedzUsuń
  16. @FireGirl: Zapraszamy :D Myślałam, że już prędzej zawitasz, ale no cóż, Ciebie trzeba najpierw zaciągnąć gdzieś siłą :P

    @Marta H.: A byłam :D Ale i tak miałam tylko jednego ulubionego :)

    OdpowiedzUsuń
  17. W końcu notka, którą mogę skomentować ! Yeah.

    No więc tak - też lubię Leona Zawodowca. Nie wierzę w stereotyp głupiej blondynki jednak czasem co do tego to mam wątpliwości. Zaskoczyłaś mnie tym tuningowaniem samochodów o.O A marzenia warto spełniać ! No chyba, że chodzi o problem finansowy z tym fryzjerstwem, bo to nie dużo idzie chyba zarobić.

    Wgl to chciałam Ci się pochwalić, że ten drugi egzamin próbny technik ekonomista, ten praktyczny napisałam na 99,1% ! :D Jednego punktu brakło mi do 100% :( To boli.

    OdpowiedzUsuń
  18. Uuu, faktycznie z tymi komentarzami jest problem, w pierwszej chwili nie zauważyłam. Za wszystko trzeba płacić :D
    Jestem hipsterem, wszyscy oglądają serial ,,Gra o Tron", a ja czytam książkę.

    OdpowiedzUsuń
  19. @paulen: No patrząc na ogół, to mam naprawdę zróżnicowane zainteresowania :D
    To gratulacje! Ja miałam na końcowym egz 99% :) I rozumiem Twój ból o ten jeden punkt. Często się zastanawiam gdzie go zgubiłam :P

    OdpowiedzUsuń
  20. @mysza: Właśnie patrząc na odpowiadanie na komenty, nie podoba mi się ten szablon :(
    Ja też czytam książkę GoT. Mam nawet 1 i 2 część na własność :P

    OdpowiedzUsuń
  21. Przynajmniej masz na co zwalić. :) Jestem szatynką, jedyne co mogę powiedzieć to, że "jestem miła". :/ Mało interesujące. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam na co zwalić, fakt :) Ale być czasami postrzegana jako głupia blondynka to też jest mało interesujące :P Do Ciebie przynajmniej nie powiedzą "głupia blondynka" :)

    OdpowiedzUsuń
  23. O, jest szansa, chyba czuję wiosnę, ale nie chcę zapeszyć...
    Nie mogę u siebie odpowiedzieć, co z tym bloggerem jest nie tak?
    W każdym razie, byłam wczoraj na ,,Intruzie", więc kasy już nie mam, za to mam sześć nowych mang, Otaku i książkę o Wędrowyczu. Rozrzutność...-_- Ale co tam.

    OdpowiedzUsuń
  24. @mysza: Dwa dni ładnej pogody to nie jest jeszcze powód do szczęścia , niestety :(
    I jak "Intruz" ?? Ja mam wielką chęć iść na ten film. Szczególnie jak czytałam książkę :P
    Jakie sobie kupiłaś mangi? Ja czekam co będzie w nowym Otaku :P Jeżeli chodzi o książki też jestem rozrzutna xD

    OdpowiedzUsuń