piątek, 8 marca 2013

Dakimakura!

Od wtorku użeram się z rozwijającą się chorobą. I dziś osiągnęła swój szczyt, gdyż nawet moja szefowa wyrzuciła mnie z biura. A wczoraj już tak dobrze się czułam a dziś jestem jak wypruty worek. To niesprawiedliwe, że do każdego przeziębienia zaserwowane mam zapalenie uszu. (Przepraszam za jakiekolwiek błędy gramatyczne itp.).
Właśnie się przebudziłam i piję sobie herbatkę - Więc pomyślałam, że pochwalę się moją nową zdobyczą, na którą czekałam calutki miesiąc.

Jest to Dakimakura – dla niewtajemniczonych jest to wielka poduszka (no w moim przypadku jest to poszewka, do której zrobiłam poduszkę na zamówienie). Zajmuje mi połowę łóżka! (które i tak jest malutkie) Dla porównania Dakimakura mierzy 150cm x 50cm. a łóżko 180cm x 80cm. :D
Moja Dakimakura przedstawia zawodnika z anime Kuroko no Basuke - Midorima Shintarō.  Została ona sprowadzona z zagranicy. Jako, że ja nigdy i nic nie zamawiałam spoza granic Polski – zrobiła to Riwethiel, dziewczyna, która współtworzy blog o KnB, – za co jej bardzo dziękuję.
We wtorek nie miałam sił iść na pocztę, więc ostatecznie poszewka trafiła w moje ręce w środę. No cóż, wchodząc do mieszkania nawet się nie rozebrałam tylko zaczęłam otwierać paczkę. Jestem strasznie zadowolona, nawet materiał okazał się bardzo miły – inny niż przewidywałam.

UWAGA – tu zaczyna się moja głupota.
Szkoda tylko, że choroba mnie rozłożyła i nasza pierwsza wspólna noc przerodziła się w przepychankę… Położyłam Midorina od ściany, a jako, że kocham spać odwrócona właśnie do ściany – został on oplątany przez moje kończyny xD Byłam niemiłosiernie rozpalona  (pomijam, że to przez chorobę xD ) lecz on ochłodził mnie swoim lodowatym ciałem (co jak co, ale przyznaję rację Riw – Dakimakura jest cholernie zimna). Niestety prawie całą noc nie spałam, ale to nie przez Midorina…

Czekam, aż choróbsko minie a ja będę mogła cieszyć się całą siłą z poduchy. Zdjęć nie ma, – ale myślę  że niedługo zacznę coś działać z komórkowym aparatem. Poza tym, razem z Paulette zrobiliśmy dwa zamówienia w polskim sklepie internetowym z rzeczami z anime (a będzie ich więcej), więc pewnie również zaprezentujemy, co zakupiliśmy.

Co więcej, działania moje i Paulette w kierunku uzupełnienia asortymentu na KnB na polskiej stronie internetowej poświęconej anime, chyba zakiełkowały sukcesem. Jest zamiar uzupełnienia, lecz kiedy to nastąpi – nie wiadomo. (Mamy cichą nadzieję, że już niedługo).

37 komentarzy:

  1. Shiin-chaaaan :D

    Ja pierwszy tydzień stażu i też chora, ale udaje zdrowa... a jutro i pojutrze jeszcze studia podyplomowe, gdzie jakie wolne D:

    Szczerze - już lepiej zamawiaj przez riw, albo szukaj na ebayach itd. bo polski sklep, o którym mówisz do sporej części asortymentu nalicza okrutne marże. Może teraz nie robi ci to różnicy, ale gdybyś się mniej więcej zorientowała to potem zaczełoby cię to boleć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja od wtorku udawałam zdrową, dziś mi to nie wyszło xD
      Ja się cieszę, że zjazd na studia mam za tydz a nie w ten weekend. Więc współczuję ;)

      Zauważyłam - zwróciłam uwagę przy cenie ich pościeli. Ale jeżeli chodzi o małe gadżety to nie jest tak źle.

      Co nie zmienia faktu, że zapewne pod koniec miesiąca razem z Riw zamówimy gashaponki. Przez te sklepy zagraniczne nie wiem co zamawiać >.< Tak dużo fajnych rzeczy ^^

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  2. No Midorin wspaniały i mam nadzieję przeżyć z nim mały romansik w ten weekend xD Oczywiście za pozwoleniem właścicielki :) Już nie mogę się doczekać aż będziemy miały okazje zaprezentować nasze zdobycze <3 Żeby zamówienia przyszły jak najszybciej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O ile nadal chcesz przyjechać do schorowanej i biednej Carrie :P Jeszcze się zarazisz :<
      Nasze... Głównie Twoje xD W sumie ja swoje limity kasowe wyczerpałam na Shin-chana xD

      Usuń
  3. no to teraz masz prywatnego mężczyznę w łóżku do którego możesz się tulić do woli i nie będzie Ci marudził, że za bardzo go zamęczasz itd... ;D hahaha ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja, racja Gemini :D I jeszcze się do mnie dopasuje xD

      Usuń
    2. idealny mężczyzna ;D
      oglądałaś może Chihayafuru?:)

      Usuń
    3. Nie. Ale mam zamiar od niedawna :) Podobno świetne anime, więc chce oglądnąć. :P

      Usuń
    4. Świetne ;D ja w 5 dni obejrzałam 2 sezony ;D zakochałam się w tym anime ;D no i jest uroczy blondyn ;D

      Usuń
    5. Mi tylko rzucić dwa hasła: "świetne anime" i "blondyn" - i jest już ta pewność, że to obejrzę xD
      Kończę Sword Art Online, więc coś czuję, że niedługo to zacznę :D

      Usuń
    6. dobra to tak właśnie będę polecała Ci anime, które mi się spodobały ;D

      Usuń
    7. Hmm... On naprawdę ma blond włosy czy ja widzę jakoś inaczej? :D
      Możesz polecać. :) Dla wiadomości Kamisama już za mną :D

      Usuń
    8. Podobno to jest właśnie blond ale chyba jakiś taki ciemny ;D

      i jak Kamisama Ci się podobała?;D

      Usuń
    9. Bardziej pod róż podpada :D

      Kamisama - spoko. Fajne anime, ale bez szału. Za to mały Tomoe cudny <3

      Usuń
  4. Pff, jak możesz lubić Midorimę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A lubię :) A czemu niby mam nie lubić?

      Usuń
    2. No nie wiem, ja do niego sympatią nie pałam. :P

      Usuń
    3. A ja pałam :D Bo niby jest taki niedostępny i zimny a jednak pomaga xD

      Usuń
    4. Ech, jak tam chcesz. :D Ja pewnie jak wiele innych dziewcząt padłam ofiarą uroku Kurosia.

      Usuń
    5. Czy ja wiem... Wydaje mi się, że Kise i Aomine górują wśród dziewczyn :) W sumie każdy jakoś tam zdobył popularność wśród dziewczyn :D

      Usuń
    6. Tak myślisz? Blondyneczek spoko, ale reszta? No nie wiem. Chociaż podobno każda potwora znajdzie swego amatora. :)

      Usuń
    7. Potwora :( Sądzę, że każdy z KnB ma jakiś urok :P
      Kise jest ok, bo w sumie na samym początku zwrócił moją uwagę. Ale i tak został Midorima. Hmm... I myślę, że to się nie zmieni nawet jak dojdzie Akashi i Murasakibara :)

      Usuń
    8. Ech, wszyscy są na swój sposób kawaii, nie da się zaprzeczyć. :D

      Usuń
    9. Każdy znajdzie coś dla siebie :P

      Usuń
    10. I to jest właśnie piękne :D

      Usuń
  5. po pierwsze - mam nadzieję, że szybko się wykurujesz i postawisz na nogi :D po drugie, rozumiem, że teraz masz zapewnioną każdą noc z mężczyzną :d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak :D Teraz noce nie są takie samotne xD

      Usuń
  6. A to dlatego ciebie obudziłamxD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak :D Byłam chora i miałam spać z polecenia szefowej i Paulette xD Wtedy Ty zadzwoniłaś :)

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. xD No weź Mysza... Jakoś trzeba sobie noc umilić :P

      Usuń
    2. Z jakiego jesteś województwa ?!

      Usuń
    3. Z kujawsko-pomorskiego. A co?

      Usuń
  8. oo super spodobała mi się ta podusia ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Zepsulam twoj komentarz na moim blogu ;A;, zniknelo go.

    Ale tez troche podobny do Tomoe , chcociaz to skojarzenie mialam duzo pozniej nniz Inu Yasha i dopiero wtedy dotarlo do mnie, ze Inu Yasha i Tomoe sa do siebie bardzo podobni XD

    OdpowiedzUsuń