wtorek, 5 lutego 2013

Zmiany!


Jak już każdy zauważył od paru miesięcy ciężko u mnie z regularnymi postami.  Jest między nimi duża przestrzeń czasowa, więc mój blog nie do końca prosperuje tak jakbym chciała. Ponadto ktoś, kto odwiedza mój blog prawie od początku jego istnienia, może zauważyć, że jego tematyka bardzo się zmieniła. Z początku były to recenzje książek, później tematy z życia wzięte, a teraz moje zdanie na temat danej serii anime. Blog sam prosi się o stabilizację…


No, więc wpadłam na ciekawy pomysł. Zaprosiłam do współpracy moją koleżankę z Technikum, która podpisuje się w komentarzach, jako Paulette. Naszym wspólnym zainteresowaniem są książki no i oczywiście anime. Będzie ona, co jakiś czas pisać dla mnie recenzję anime, – dzięki czemu na blogu nie będzie takich odstępów między wpisami. (Może z czasem napisze notkę o jakiejś książce – będę wiernie ją przekonywać do pomagania mi w prowadzeniu bloga)
Jest to bardzo duża zmiana, ale chciałabym żeby Paulette wszyscy tutaj zaakceptowali. Na chwile obecną, chcę spróbować i zobaczyć jak ten eksperyment wyjdzie.
Wszystko pozostaje w takim porządku jak było.

Uwagi:
-Paulette nie ma dostępu do mojego pulpitu nawigacyjnego
-Wszystkie posty jej autorstwa będą podpisywane na końcu nickiem: Paulette.
-Recenzje są jej własnego autorstwa. Ja zajmę się ich publikacją i korektą.
-Komentarze nie ulegają zmianom – czyli pod nickiem Carrie komentuję ja, czyli założycielka tego bloga.

www.zerochan.net
Mysza podkradłam Ci stronę :D

Wiem, że sama zaniedbałam wszystko, ale chcę to naprawić. I mam nadzieję, że ta zmiana nie wpłynie na tego bloga i na wasze komentowanie. Ja mam zamiar wrócić do lekkich ocen książek, ale na pewno nie zrezygnuję też z recenzji anime.
Myślę, że polubicie Paulette, bo ma ona w sobie pewien urok... I nie zrażajcie się jej długimi odpowiedziami :D (wiem Paulette - zabijesz mnie za to :D) Jestem strasznie ciekawa jak to wszystko się rozwinie. Jeżeli będzie gorzej, wracam do starego grafiku.

Niedługo recenzja w jej wykonaniu, więc będziecie mieli okazję zapoznać się z jej umiejętnością pisania i oceniania. Jestem również świadoma, że Paulette nie komentuje wpisów na waszych blogach, więc myślę, że moje czynne komentowanie będzie uzupełniało wszystko. Postaram się (mimo sesji itp. przeszkód) odwiedzać wasze blogi jak najszybciej! :)

67 komentarzy:

  1. konkretne zmiany:) ja tylko wygląd graficzny zmieniłam:) już jest na 14 lutego:D hehe
    a co do Paulitty jestem ciekawa pierwszej recenzji chodź nie lubię anime ale co tam:D i czekam na recenzję książki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O nie... Walentynkowy szablon :D

      Recenzja Pauletty już niedługo :) A recenzja książki - hmm... postaram się po sesji ^^

      Usuń
  2. A więc taką zmianę miałaś na myśli. :) Ciekawy pomysł. Czekamy więc na debiut Paulette! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś trzeba podtrzymać blog :) A Paulette świetnie pisze i mam nadzieję, że jakoś damy radę we dwie.
      :)

      Usuń
    2. Na pewno. ;) Trzymam kciuki.
      Dużo jeszcze zaliczania?

      Usuń
    3. Dwa egzaminy. (oby dwa, bo nie wiem jak z kołem z matmy) Teraz mam 2 tyg przerwy. A u Ciebie jak to wygląda?

      Usuń
    4. Jeszcze w piątek statystyka i tydzień ferii. :D

      Usuń
    5. Ja ich nie będę miała... :(
      Dobry chociaż taki tydzień. :) A jak poszła matma?

      Usuń
    6. Pierwsze 15 minut siedziałam i gapiłam się na zadania... Kosmos. Po prostu kosmos!

      Usuń
    7. Kochana matma :D
      Moje koło też było nieciekawe ale po chwili nie wyglądało tak masakrycznie. Ale pierwsze wrażenie powalające :P

      Usuń
    8. Czarno to widzę... A statystykę jeszcze gorzej :P

      Usuń
    9. Słyszałam, że statystyka na studiach jest przerażająca... Ja już zaczynam się bać, bo w technikum miałam ze statystyki ledwo 3 xD

      Usuń
    10. Ja to bym chciała mieć te trzy teraz! :P Zresztą wcześniej żadnej statystyki nie miałam, więc to też kosmos dla mnie.

      Usuń
    11. Tak, to jest kosmos. Wiem co to było za przerażenie jak przyszedł ogólny sprawdzian :D

      Usuń
    12. Dzięki za pocieszenie. :P

      Usuń
    13. Pomoce pewnie się przydadzą ;)

      Usuń
    14. Najbardziej by się cud przydał. :P

      Usuń
    15. Dasz radę. :) Obok siebie też się ma ludzi do pomocy :P
      Ja się przed chwilą dowiedziałam o ocenie z matmy. I strasznie się cieszę bo nie muszę pisać egzaminu :D

      Usuń
    16. U mnie ocena z ćwiczeń niestety z egzaminu nie zwalnia... :( W każdym razie gratulacje! :D

      Usuń
    17. Każda uczelnia ma swoją politykę :P
      Dziękuję :)

      Usuń
    18. Chyba raczej każdy wykładowca ;) Bo to od nich właśnie najwięcej zależy.
      Nie ma za co, w końcu zasłużyłaś. Piątka? :D

      Usuń
    19. No racja. :) Polityka wykładowców :P
      No, piątka :) Ale namęczyłam się, żeby ją mieć.

      Usuń
    20. Ech, ja bez problemu cztery miałam z obu kół, a egzamin zawalę. Bezsens!

      Usuń
    21. No egzamin mimo wszystko jest trudniejszy. U nas egzamin z matmy zdaje mniejszość. Dlatego każdy kuje na koło...

      Usuń
    22. Nie zawsze tak jest. Znów wszystko od wykładowcy zależy.

      Usuń
    23. No jo :D Czasami trafi się na spoko, a czasami to takiego wykładowcę najchętniej rozszarpać :D

      Usuń
    24. U mnie większość była spoko. Szczególnie uwielbiałam gościa od podstaw zarządzania. ♥

      Usuń
    25. Taki w porządku czy taki ładny? :D
      Bo ja miałam od ćwiczeń faceta spełniającego te dwa kryteria :)

      Usuń
    26. No właśnie i to, i to! Szkoda że skończył mi się już ten przedmiot. :(

      Usuń
    27. No mi też niestety :( Ale słyszałam, że możliwe, że na innym przedmiocie go spotkam :D Jakaś nadzieja.

      Usuń
    28. Ja raczej nie... Ale będę musiała go jeszcze po wpis do indeksu wyśledzić ;)

      Usuń
    29. My nie mamy indeksów...
      Ehh, a czasami warto go mieć (w takich przypadkach z tym wykładowcą) :D

      Usuń
    30. LOL.
      Jak nie macie?

      Usuń
    31. Mamy elektronicznie wpisywane oceny :)

      Usuń
    32. Aaa. Nowoczesna technologia!

      Usuń
    33. U nas wprowadzać zaczynają... Ale kiepsko im idzie. :D

      Usuń
    34. To dobra rzecz bo latać nie trzeb po wpis. :P Oceny sprawdza się samemu na swoim profilu :) Nawet fajnie im to wyszło :D

      Usuń
    35. U nas profile już są, przedmioty też, ale oceny w ogóle nie wpisane. :P I musimy latać z indeksami...

      Usuń
    36. No to nauczyciele zawalają robotę? Mogliby się spiąć i coś w końcu uzupełniać.. :P

      Usuń
    37. Jeśli nauczyciele, to z całego uniwersytetu, bo z tego, co wiem, na żadnym kierunku to jeszcze nie działa. :P

      Usuń
    38. Ah, no ale maja jakiś termin ustalony do kiedy ma to sprawnie działać. (Znaczy tak już ogłoszone, że wszyscy z tego maja korzystać)

      Usuń
    39. Ja się na tym nie znam. :P

      Usuń
  3. Zmiany, zmiany przeważnie są dobre! W takim razie witamy Paulette!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że ta zmiana wyjdzie jak najbardziej na dobre ;)

      Usuń
  4. Ha, u mnie też nieregularne posty, ale co tam!
    Łał, nie mogę się już doczekać! Mam tylko nadzieję, że nadal będą pojawiały się posty od Ciebie, bo zaczynam się bać, jak to ja.
    Eee, nie prywatyzuję zerochana, ja jestem tylko nazywana jego mistrzem :D Bo czasami siedzę godzinami i wyszukuję naprawdę dziwne rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będą na pewno się pojawiały! :) Muszę przebrnąć przez egzaminy i biorę się za bloga :P
      Wiem wiem, ale to dzięki Tobie wbiłam na zerochana i znajduję tam Ciekawe grafiki.
      Dziwne? Jak na razie na Twoim blogu widziałam same fajne obrazki :D

      Usuń
    2. A widziałaś Undzia w mundurku szkolnym? Żeńskim mundurku szkolnym? :D
      Nie zamieszczam tam tych dziwnych obrazków... Ale mogę zacząć!
      Mwahahahahaha!

      Usuń
    3. Nie widziałam :D Zapodaj link.
      Ahaa, ja nie mam nic przeciwko. No chyba, że zmienię zdanie jak zaczniesz publikować xD

      Usuń
    4. s3.zerochan.net/Undertaker.600.731851.jpg
      Naprawdę chcesz oglądać TAKIE obrazki:
      http://s3.zerochan.net/Undertaker.600.1318421.jpg
      ? A to i tak delikatny.

      Usuń
    5. Undertaker xD Co oni z nim zrobili :D O nie, moje oczy. Ale da się pośmiać :D

      Usuń
    6. Hi, hi, hi.
      Ale to jeszcze nic w porównaniu z tym, co zrobili z Beyondem z Death Note.
      http://s3.zerochan.net/Beyond.Birthday.600.1187365.jpg

      http://s3.zerochan.net/Beyond.Birthday.600.907272.jpg

      http://s3.zerochan.net/Beyond.Birthday.600.953809.jpg

      http://static.zerochan.net/Beyond.Birthday.full.815936.jpg

      Żyjesz? A to tylko mały ułamek tego, co znajdziesz na zerochanie. A znajdziesz jeszcze bardziej chore rzeczy...

      Usuń
    7. Co to ma być! xD Dwa pierwsze obrazki powaliły mnie totalnie. Może lepiej jak ja nie wyszukuję takich obrazków. Nie chcę mieć koszmarów :D

      Usuń
    8. Przepraszam, ale nie mogłam się powstrzymać i też sprawdziłam sobie te linki ;) Undertaker śliczniutki xD Chyba zaczynam mieć słabość do panów w stroju pokojówki ;) A co do Beyonda to chciałabym taką "syrenkę" gdzieś spotkać :) Chociaż biorąc pod uwagę moje wioskowe jeziorko-zero szans :( Ahhhh...

      Usuń
    9. O nie, Paulette xD No co Ty, ja wolałabym jak już, to normalnego Beyonda :P

      Usuń
    10. Mnie się potem śnił kiedyś mięsożerny koń, ten obrazek przywołał wspomnienia o jakimś micie greckim.

      Usuń
    11. Ja to żadnych ciekawych snów nie mam...jedynie czarna plama :( Kiedyś jak byłam mniejsza to śniła mi się ogromna dżdżownica z głową klauna, która atakowała nasz blok ;) Więc w sumie to chyba lepiej, że teraz nic mi się już nie śni xD A co do Beyonda Carrie to wyobraź sobie jak pływasz z taką syrenką po naszym pięknym bałtyckim morzu :D Naprawdę fajna sprawa ;) Nie żebym z własnego doświadczenia wiedziała czy coś, a szkoda...wielka szkoda ;)

      Usuń
    12. Mięsożerny koń xD Dżdżownica z głową klauna. - dziewczyny przerażacie mnie :D

      Usuń
    13. Mnie się kiedyś śniła notorycznie kolumbijska partyzantka... Może opowiedzieć?

      Usuń
    14. Jak chce Ci się to opowiadaj :) Z chęcią poczytam jaki to sen był.

      Usuń
  5. Witam Paulette i czekam na jej recenzje anime ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już niedługo wstawię. Bo recenzje już od niej otrzymałam. A Ten wpis jest taki wprowadzający :P

      Usuń
    2. to czekam z niecierpliwością ;D

      Usuń
  6. to czekamy na tą stabilizację :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuje wszystkim za miłe słówka ;)W sumie nigdy nie myślałam nawet o pisaniu recenzji, dopiero Carrie mi to zaproponowała :) I postanowiłam, że zaryzykuję i spróbuję xD A teraz zaczynam się stresować jak przed maturą ustną z angola :) Jak coś to proszę o szybką i w miarę bezbolesną śmierć... I na koniec podziękowania dla Carrie, która dokonała rzeczy prawie niemożliwej i zdołała skrócić moje wypociny ;) Wiesz, że cię kocham ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh oh :D Nie przesadzaj ;)
      Tak wiem, ja Ciebie też xD

      Usuń