czwartek, 15 listopada 2012

"Liebster Blog"


Tak wielką miałam nadzieję, że nie zostanę nominowana do tej zabawy. A zostałam wytypowana przez 3 osoby. Dziękuję Wam dziewczyny: Mana , mh oraz Emi. Odpowiem na wasze pytania ale nikogo więcej nie nominuję :)

Zestaw od mh:

1. Co robisz w deszczowy dzień?
Nie lubię deszczu. Mogę przemęczyć śnieżycę, ale nie DESZCZU! Więc uciekam przed nim gdzie pieprz rośnie :) Także, zazwyczaj siedzę w mieszkaniu i coś oglądam.

2. Jaka jest twoja ulubiona pora roku?
Lato. Bo kojarzy mi się z rodzinnym domem i gospodarstwem. Od roku mieszkam w mieście więc totalna zmiana otoczenia. To nie to samo lato jak zawsze. Kocham słońce, kocham siedzieć pod czereśniami i patrzeć na przebijające się promienie. Lato = wakacje. A to i to jest przyjemnością.

3. Co Cię skłoniło do założenia bloga?
To mój drugi blog. I jest kontynuacją poprzedniego. A pierwszy założyłam po to aby pisać opowiadanie.

4. W jakim jesteś wieku i klasie/roku studiów/ pracy?
Wczoraj skończyłam 20 lat! Jestem na pierwszym roku zaocznych studiów licencjackich. Kierunek Rachunkowość i finanse przedsiębiorstw. Oraz mam staż w Biurze Rachunkowym.

5. Zabijałeś Simów w Simsach?
Oczywiście :) Mało kto tego nie robił. Zazwyczaj podczas kąpieli w basenie :D

6. Twoje ulubione danie?
Spaghetti!!!  Jestem wybredna co do jedzenia- ale to mój numer 1 w jadłospisie.

7. Jakich pisarzy cenisz najbardziej?
Tych - przy, których moja wyobraźnia podczas czytania potrafi sobie wszystko dokładnie odtworzyć w umyśle. A, że przepadam za fantastyką - to jest to bardzo potrzebne. Krótko mówiąc świetny , nienudzący opis postaci czy też rzeczy.

8. W jakim stylu lubisz się ubierać? (wygodnie, modnie, na chłopczycę, na damulkę, na Jolę Rutowicz)
Jak ubiorę trampki zawsze jest wygodnie. 

9. Co byś chciał poprawić/zmienić w swoim życiu?
Nie chciałabym być chora. Ani nie mieć alergii na sierść i detergenty - straszne utrapienie wtedy kiedy kocha się koty i ma się do posprzątania całe mieszkanie.

10. Czy Ala ma kota?
Ale ma kota, kot ma Ale. Nie wiem o co chodzi w tym pytaniu, ale dodam, że Carrie tez ma kota. Całego białego kota i kota na punkcie kotów ;P


Zestaw od Mana:
1. Czy jest coś co żałujesz w swoim życiu? 
Tak. Że poznałam pewnego faceta. 

2. Wieś czy miasto? 
Wieś na dzieciństwo, miasto na młodzieńcze imprezy.

3. Bohaterka z literatury, którą chciałabyś mieć za przyjaciółkę: 
Catelyn Stark z sagi "Pieśń lodu i Ognia" - to pierwsza dama, która przyszła mi na myśl.

4. Książka, którą dodałabyś do obowiązkowych lektur: 
hmmm nie wiem... Za dużo książek bym wymieniła.

5. Przyjemność której nie potrafisz się oprzeć?
Żelki! potrafię zrezygnować ze słodkiego na długie tygodnie. Ale jeżeli ktos podłożyłby mi pod nos żelki złamała bym się od razu...

6. Książka/film którą/ego nigdy nie przeczytasz/obejrzysz.
Wezmę to sobie jako ogół i powiem, że Dla mnie utrapieniem są polskie filmy.

7. Wymarzony prezent świąteczny. 
ooo... Dużo tego jak na aktualny stan. - Ale... miłe, ciepłe i rodzinnie spędzone święta to dobry prezent.

8. Święta w gronie rodzinnym czy na nartach z przyjaciółmi? 
Z rodziną. 

9. Szkoła czy praca? 
Na razie wybieram prace. Chociaż brakuje mi tych spotkań i wygłupów z przyjaciółmi w szkole...

10. Twoja największa pasja to: 
Samochody, muzyka, fantastyka, anime.

11. Najgłupszy sen, który Ci się śnił: 
Zazwyczaj zapominam co mi się śniło. Ale uwaga, ten co pamiętam: Lew dobijał mi się do domu przez drzwi, każdy domownik panikował a ja jadłam zupę przy stole ze stoickim spokojem :) 


Zestaw od Emi:

1.Jak lubisz się ubierać?
Trampki, dżinsy, jakaś zwykła jednokolorowa bluzka i do tego kamizelkę.

2.Na jakiej muzyce się wychowałaś i czego słuchasz teraz?
Wychowałam się na Linkin Park. A teraz tak ogólnie rock, metal.

3.Lubisz dzieci, myślisz o nich, planujesz?
Nie lubię. Znaczy lubię do momentu jak nie zaczynają marudzić i ryczeć. I jak na razie nie planuję mieć dzieci.

4.Twoja pierwsza miłość?
Blondyn, długie włosy i z poczuciem humoru. Podobne zainteresowania do mnie (głównie chodzi o muzykę). Luźny ubiór , bluzki przeważnie z ulubionymi zespołami, spodnie z dużymi kieszeniami :)

5.Jak wyobrażasz sobie siebie za 20 lat?
40 latka mająca nadal fioła na punkcie muzyki i anime. Kochająca matka i żona - tak, tak by było dobrze.

6.Bez jakich kosmetyków nie potrafisz się obejść?
Kredki do oczu i tuszu do rzęs.

7.Ulubiony przedmiot w szkole/na studiach i dlaczego?
Rachunkowość. Bo spodobał mi się od pierwszej lekcji i lubiłam się go uczyć.

8.Kubek czy szklanka?
Od dzieciństwa kubek. Przez wiele lat kubek z wizerunkiem rudego kota. A od niedawna kubek z bohaterami anime Bleach.

9.Czym dla ciebie jest ładna pogoda, czyli przy jakiej aurze czujesz się najlepiej?
Ładna pogoda - wtedy kiedy podczas spaceru nie marzną palce ani nie umierasz z pragnienia w upalne dni.

10.Najdziwniejsza rzecz, jaką jadłaś?
Jestem wybredna co do jedzenia i nie tykam wszystkiego co brzydko wygląda. Ale zasmakowały mi krewetki i ryba Jesiotr.

11.Skąd pomysł, by pisać bloga?
Zestaw 1, pytanie 3. :) 



20 komentarzy:

  1. A ja simsy paliłam:D:D brzydka ja...Z tego snu to nie mogę ze śmiechu!! xD i ja go prędzej nie znałam? hahaha
    Fajnie się czytało wszystkie odpowiedzi:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też ich paliłam ;P Przynajmniej nudno nie było...
      Ten sen nawet na angielskim opisywałam xD

      Usuń
    2. Też paliłam lub topiłam simsy :D
      Ciekawe odpowiedzi, zabawny ten sen miałaś. Ja pamiętam niemal wszystkie sny po przebudzeniu. Dopiero później zapominam ;)

      Usuń
    3. To chyba każda dziewczyna to robiła z Simsami. ;P
      Ja niestety nie. Czasami cały ranek zastanawiam się co mi się śniło. Też bym tak chciała jak Ty, pamiętać większość. ;)

      Usuń
    4. Nie wszystkie sny są przyjemne, ostatnio zdałam egzamin na prawo jazdy i teraz śnią mi się jakieś stłuczki i odszkodowania, które musiałabym ludziom wypłacać :D

      Usuń
    5. Ja też niedawno zdałam prawko ;) Raz śnił mi się wypadek. Nic innego nie pamiętam. Wolałabym pamiętać coś mniej stresującego. :D

      Usuń
    6. Ale w sumie każdy sen może czegoś nowego nauczyć. A czasami jaką odczuwa się ulgę po przebudzeniu.

      Usuń
    7. Zaczęła bym od tego, że muszę je najpierw zapamiętać. A wiesz, że u mnie ciężko z tym :D

      Usuń
  2. A ja nigdy nie grałam w simsy... Dziwnie się z tym czuję :P
    Dzięki, że zechciałaś odpowiedzieć na moje pytania ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie martw się, nie jesteś jedyną osobą, która znam, która nie grała w simy ;D
      Jak już 3 nominacje dostałam to trzeba było się za to w końcu wziąć ;)

      Usuń
    2. To dobrze. W sumie nigdy nie widziałam w tym nic ciekawego... :P
      No tak, trzy to już coś ^^

      Usuń
  3. W takim razie wszystkiego, wszystkiego najlepszego :* Spełnienia wszystkich marzeń!

    OdpowiedzUsuń
  4. O miałaś urodzinki? No to wszystkiego najlepszego,zdrówka,szczęścia i czasu na oglądanie anime ^^

    Ciekawe pytania i odpowiedzi :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;3 A ten czas jak najbardziej by się przydał :)

      Usuń
  5. zacne odpowiedzi. :)

    SPAM. :
    U mnie kolejna notka, tym razem znajdziesz w niej ZŁOTE MYŚLI. :)

    http://onedloveeforever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Też nie lubię polskich filmów. Choć to duże uogólnienie. Dokładniej to nie lubię polskich komedii z ostatnich kilku lat.
    Do krewetek chyba nigdy się nie przekonam. Odpychają mnie jakoś, ale oliwki... <3
    Co masz za kota? ; d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja za to oliwek nie lubię ;)
      A kot... Nie jest rasowy. Ale niespodziewanie cały biały. ;P

      Usuń
  7. No w końcu jestem moja droga :) Podoba mi się ogólny wygląd bloga (przyciąga oczko oj przyciąga ):* Ciekawie się czytało twoje odpowiedzi... myślę, że wiele nowego dowiedziałam się o tobie :) na przykład ten ukryty informatyk (ja jak coś mi się zepsuje siadam na środku pokoju i ryczę lub też błagam laptopa by nie robił scen i wyznaję mu wieczną miłość... zazwyczaj działa więc polecam sposób :)) chyba jednak namówiłaś mnie na tego Bleacha (zacznę oglądać jak tylko skończę Eyeshield 21), nawet nie wiesz jak się cieszę, że otworzyłaś się na "animowy" świat ;) Czekam tylko by polecić ci mangi ale wszystko po kolei :) I ja też topiłam simludzi! Haha :) kiedyś w jednym domu kolekcjonowałam nagrobki... wiem straszne :) do zobaczenia na facebooku (już niedługo zakładam z niewielką pomocą Klaudii) ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Borsuuuuk :D a Dziękuję;*
      A ciekawy sposób, będę musiała kiedyś się poryczeć to może laptop się zlituje nade mną...
      A co do Bleach - jak przeraża Cię ilość odcinków to omiń fillery. Bo nic nowego nie wnoszą a są strasznie nudne :) Ale polecam jak najbardziej to anime! Jeju strasznie się potrafię rozpisać na temat Bleach :D To niesamowite, że oglądnęłam jakieś anime co Ty jeszcze nie oglądałaś ;) Ja żałuję, że tak późno się otworzyłam na ten świat, ale lepiej późno niż wcale...
      To do zobaczenia na Facebooku! Oby jak najszybciej, bo z chęcią bym z Tobą popisała. :*

      Usuń