sobota, 18 sierpnia 2012

Nevermore. Kruk.

Nevermore. Kruk. - Kelly Creagh

Isobel jest czirliderką z ustatkowanym życiem. Ma chłopaka, przyjaciół, kochającą rodzinę. Jednakże jej wspaniały świat zaczyna się walić z chwilą kiedy dowiaduje się, że projekt, który mają przedstawić na lekcji wkrótce, musi opracować z Varenem... Gotem, który nie zamienił z nikim z klasy chociażby jednego słowa. Każdy omija go szerokim łukiem. 
Dziewczyna nie ma wyboru, musi zaakceptować na jakiś czas chłopaka, który okazuje się irytujący i obojętny. Podczas jednego ze spotkań, Isobel zagląda do notatnika Varena, gdzie odkrywa dziwne zapiski i szkice. 
Coraz częściej szuka wymówek aby spotkać się z nim, chcąc poznać jego świat - świat "w którym ożywają najkoszmarniejsze opowieści Edgara Allana Poego."
Liczne sytuacje sprawiają, że ta dwójka staje się sobie coraz bliższa. Przez to czirliderka naraża się na podobny żywot jaki miał dotychczas Varen. 

"Uważaj, czego pragniesz...
Możesz to otrzymać"

Wystarczyło kilka dnia, aby sny stały się dla niej zagrożeniem a koszmary zaczęły się urzeczywistniać. "Isobel będzie miała tylko jedną szansę, by ocalić Varena przed cieniami, które on sam powołał do życia." Czy jej się to uda?


Brak mi słów aby opisać moje zdanie na temat tej książki. Czytałam ją z zapartym tchem. Pomysł na książkę po prostu niezwykły. A zakończenie jej - cholernie mnie zaskoczyło. I jestem pewna, że nie tylko mnie. 
Raz doprowadzała mnie do śmiechu, a raz do wzruszenia (co u mnie występuje bardzo rzadko). Nie mogę złego słowa napisać o tej książce. Przeczytałam ją bardzo szybko i teraz tylko czekam do września jak ukaże się druga część - Nevermore. Cienie.
Moja ocena: 6/6

"Patrząc w ciemność tę głęboką, stałem ze zdumieniem w oku, Sny śniąc, jakich nikt z śmiertelnych nie śmiał śnić..." Edgar Allan Poe "Kruk"

3 komentarze:

  1. Ty już przeczytałaś kolejną książkę?:) ale ja się ociągam xD
    Ciekawie brzmi:) może przeczytam;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podpisuję się pod tym, chyba się lenimy, a Carrie ciągle z nosem w książce ;D

      Usuń
    2. No to obie do roboty :D Ja się aż za bardzo wciągnęłam ;P

      Usuń